
hvala za odgovore
grem pa jutr k mehaniku, da mi pregleda, ce mi ni slucajn altenaror crknu
ManIAK je napisal/-a:Zakaj bi odpiral pokrovčke posameznih celic, če pa ima vsak akumulator iberlauh... aiberlauh služi temu, da če je v celici preveč kisline steče po njem...in ni vrag, da se tudi zrak nebi odvajal... Ali pač?
Gricko je napisal/-a:ManIAK je napisal/-a:Zakaj bi odpiral pokrovčke posameznih celic, če pa ima vsak akumulator iberlauh... aiberlauh služi temu, da če je v celici preveč kisline steče po njem...in ni vrag, da se tudi zrak nebi odvajal... Ali pač?
točno tako!!
vask aku, ki se mora vzdrževati (torej ni zaprt-zapečaten, ampak je treba vsake toliko doliti vodo), ima v pokrovčkih majhne luknje, kjer izhajajo plini oz voda, če je je preveč oz če se preveč polni in voda/kislina vre, da ima kaj iztečti!!
Saj aku se ti vsak dan fila, ko se voziš z avtom, zakaj potem takrat ne odpreš pokrovčkov?
lp
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 24 gostov