Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Pomoč pri frgazarju ,ter avto cuka med 5-6 tisoč obrati.

Napisal/-a Hribo Ne mar 25, 2007 6:45 pm

Pozdravljeni
Rabil bi pomoč pri štelanju zraka na frgazarju .
Gre za honda civic letnik 90.

Pripnem sliko da bo razvidno za kateri tip frgazerja gre.

Zaj pa tudi to me zanima ali morata biti oba enako odprta ali vsak drugače ,ter če oba zaprem koliko vrtlajev kerega odperem.
Vsak dober nasvet je dobrodošel.


Hvala za pomoč

Lep pozdrav
Priponke
t_honda_motor_255.jpg
Zadnjič spremenil Hribo, dne To mar 27, 2007 2:43 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Ne mar 25, 2007 6:47 pm

...
Priponke
aaaaaaaa.jpg
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
profič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po feb 05, 2007 9:54 pm
Kraj: Šmarje pri jelšah

Napisal/-a profič Ne mar 25, 2007 10:20 pm

Zdravo
takšen dvojni fergazer se nastavlja s pomočjo sinhronizatorja.To so v bistvu štirje manometri za podtlak in vsak posamezno se s cevko priklopi na fergazer.Potem se nastavlja tako da se vijak za zmes na uplinjaču(tvoj fergazer)vsak posebej nastavlja tako dolgo da vsi štirje manometri kažejo enak podtlak ,takrat naj bi tudi vsi valji delali z enako močjo. Pametno bi bilo zraven priklopit še analizator izpušnih plinov(tehnični???)
Mogoče da je za tvojo hondo treba priklopit samo dva manometra ,pred leti sem to
v nemčiji delal na alfah in fiat abarth tam se rabijo štirje vakuummetri.
Pa še nekaj,če misliš štelat ker se motor zaganja ali trokira preveri rajši da ni vzrok kje drugje na dovodu goriva,tesnenje kolektorja svečke,kabli itd ker boš drugač zadevo prej še bolj zj......l kot pa naštelal
po pameti da ne bo več škode kot koristi
stvar ne moreš popravljat ,če ne veš kako deluje
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Po mar 26, 2007 1:02 pm

Zdravo
Verjamem najbolj me moti da nprimer med 5 -5.5 tisoc obrati začne trokirat.
Keri majster dela take stvari .in za koliko eu bi bil pripravljen mi kateri majster to nastelat .

Lep pozdrav
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Po mar 26, 2007 5:57 pm

Zanima me tudi zakaj je ta cevka, v njej ruzi oz piska,če jo stisnes skupaj pa nene.
Zakaj točno to je in čemu služi.

Vidno z slike puščica nanjo kaže

Hvala za odgovore so se vedno dobrodošli.

Lep pozdrav
Priponke
100_0363.jpg
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po mar 26, 2007 7:51 pm

Na ptuju peli na toyota servis, tam se edino stelajo fergazerje, kolk vem, al pa kak alfa servis bi znal tole porihtat.
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo To mar 27, 2007 7:21 am

Hvala ti si majster ! :) :)

Lep pozdrav ;)
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 24 gostov