Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Prebijanje kablov

Napisal/-a Gregec2 Sr mar 28, 2007 9:34 pm

Lep pozdrav avto mi je cukal in ko sem speljeval sem mu mogel dodajat nekoliko vec plina tud pri speljevanju je zacukal zatresel pa ko sem presaltal iz tretje v drugo je zacukal celo avto se mi zdi da ne potegne vec tako pa me zanima ce so to vzroki prebijanjev kablov.. koliko pride menjava kupis v kompletu al se menja sam kabel fajfe pa ostanejo???????

Gregec
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Sr mar 28, 2007 10:00 pm

Glej, čisto preprost test naredi.. Ponoči, ko je zunaj tema, pojdi ven, in prižgi avto. Odpri haubo in glej vžigalne kable...
Če boš videl, da se kaj iskri, potem boš zagotovo vedel, da so kabli. Imel sem podoben primer, kjer sem še na Hyundai ponyu to zadevo preverjal in so iskre tak sekale iz kabla na mašino, da nisem mogel verjet. Ni tako močno, da bo vse bliskalo. Moraš od blizu pogledat in vidiš, kaj dela.. No nato sem dobil ene rabljene od razbitega ponya in so kabli vseeno prebijali, tako da ti svetujem, če misliš avto še imet itd, potem kupi nove kable. Prišli te bodo od 5 do 8 jurjev, ne vem točno, ampak bojo ziher.

Mislim, da ko kupiš nove kable dobiš vse v kompletu z kabli in kapicami vse novo...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 28, 2007 10:28 pm

pa če ne boš dobr vidu potem vzemi stelex ali drugo negorljivo tekočino pa našprici po kablih in se ti bo naredil light show (če prebijajo)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr mar 28, 2007 10:35 pm

zamenji kable in svecke in bo kot nov,namrec kolegu isto cukal kot nor pa dal nove kable pa je manj cukal,pa mu recem dj se svecke zamenji in lej ga zlomka NE CUKA VEC
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Sr mar 28, 2007 11:09 pm

prešpricaj celo zadevo iz WD40,tud po frtajlerju mal.pa pust de se posuši vsaj mal.In se baje nardi tak "film" neprevodn čez.Dobra fora uglavnem.....nebo za skoz držal....ampak če bo kej bolš od začetka boš vedu de so kabli.
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd Če mar 29, 2007 11:06 am

lahko je tud rotor? alpa cin spula
 
Uporabniški avatar
HRIBERNIK24
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:23 am
Kraj: žerjav

Napisal/-a HRIBERNIK24 Če mar 29, 2007 6:14 pm

pomoje so kabli in svečke
citroen berlingo 2,0 HDI
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Pe mar 30, 2007 7:38 am

Če se ti ne lubi na noč čakata pa vžgi avto pa kr z roki šlati kablje; malo rukne pa je :p "joke"
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Napisal/-a Gregec2 Če apr 05, 2007 9:48 pm

porocam naprej

danes sem sel kupit nove kable pred trgovino jih namontiram in se odpeljem na siht avto nic cukal ko se vrnem iz sluzbe doma na dvoriscu za foro odprem pokrov motorja odstranim blendo in glej zlomka spet seka mal mi cudno kako to novi kabli kaj bi lahko blo se narobe mogoce prevelika napetost prosim za nasvete kaj bi lahko se blo ker men se vec ne sanja. da bi novi kabli prebijal mal cudno al sem pa robo dobil zanc e ne vem al je kej z altenatorjem cemerkoli sam cudno res... kr prebija medsabo kabli in iz kablov na motor res hudo, in to definitivno upliva na zmoglivost motorja cukanje in ne vem kaj se upam da s emi ne bo car zapalu kje na petrolu:)
mal heca :lol:

gregec
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Če apr 05, 2007 10:52 pm

Dj fajn obriš razdelilno kapo pa svečke po keramik.Lako so pa tud že slabe svečke (ponavadi je samo ena,ampak ajde itak neveš kera).Ponavadi če so zanič prebija tista keramika.Kolk si pa dal za kable ja? Ker se mi ne sanja kolk stanejo.~30 evrov?
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Pe apr 06, 2007 6:11 am

Če ti kabli kje vmes prebijajo (ne pri svečkah ali pri f. kapi) si dobu zanič kable.

Nesi zamenjat (še prej se pa prepriči da so kabli res suhi).


L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Napisal/-a Gregec2 Pe apr 06, 2007 11:32 am

kabli so suhi razdelilne se nisem nikol razdiral je tud ne upam al pa bom en dan za svecke ne vem bi mogu tud pogledat mal mi cudno danes sem bil pr enmu avtoelektrikarju pa sem mislu d akej s cinspulo al pa cem drugim pa reku d ane da so zihr kabli slabe kvalitete nc druzga da naj grem nazaj in naj mi nove zrihta al pa kes nazaj tko d adanes pred sihtom horuk nazaj v stacun zamenat sem pa stare nazaj dal..... prisli so me 31e mal cudno mi pa avto cuka se zmer k prej kar me mot za popizdt, so pa kabli ker sem tastare povedejal pa blo vse ok sam ni vecno.....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 06, 2007 1:13 pm

Najprej osnovne mere. Ponavadi se v sedežu sveče nabere kakšno "blato", ki na sebe vleče vlago in nagaja pri mirnem teku. Npr ostanki olja nase potegnejo prah in le-ta vlago. Spihat luknje sveč pri vgrajenih svečah, da vse ven odnese, špricanje lukenj z vgrajenimi svečami, z WD40. Potem zamenjaj sveče z novimi, kar ni drago, če nimaš platinastih in poskusi. Navoji sveč se ne mažejo in se pritegujejo na pravo mero, konični na 1kg, ravni s tesnili pa na 2,5kg, tri obrate zaviješ sveče obvezno z roko. Če še ni v redu je krivda na razdelilcu, če ga imaš. Med kontakti se naredijo tanke, komaj vidne ogljene nitke. Odstružiš z ostrim nožem in vgradiš nazaj. Pazi na centralni ogljeni kontakt, ki ga ne smeš poškodovati, torej ga pusti na miri. Preveri vrsto sveč in kablov, rezistorski ali navadni? Ali gre kombinacija skupaj. Če še zajebava, je krivda v cinšpuli. Na testerju preveriš čas polnjenja primarnih navitij, toleranca je do cca 1,5 normalnega časa polnjenja, če ni tako, potem je cinšpula v buli. Preveri tudi stanje raznih kondenzatorjev proti motnjam, ki so v okolici razdelilca in cinšpule, včasih plastika razpade in dela težave.
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Pe apr 06, 2007 1:48 pm

Ali je prava kombinacija, če so kabli in svečke z uporom??
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 06, 2007 5:39 pm

Mogoče kakšen avtoelektričar več ve. So tipi cinšpul, ki zahtevajo določene kable ali sveče. Po zdravi pameti je dovolj ena od variant, ali kabli ali sveče, ker oboji znajo medsebojno reagirati, nekatere cinšpule niso delane za oba nerezistorska elmenta. Vsekakor je tovarna predpisala vrsto. To mislim zato, ker so nekateri tipi sveč (NGK V-line) nerezistorski.
 
kr.en
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če apr 05, 2007 6:13 pm
Kraj: kr

Napisal/-a kr.en Po apr 16, 2007 2:54 pm

Jz sm meu podobno težavo, prepihal mi je ventil. :cry:
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Napisal/-a Gregec2 Po apr 16, 2007 9:30 pm

kak ventil ti to prepihal????? men bodo jutr kable menal.....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], mnmn in 8 gostov