Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

dajanje plaščev iz platišč

Napisal/-a SpunkyRacer Ne apr 01, 2007 2:52 pm

mene pa zanima..kako bi lahko dal doma gumo iz platišč(so navadne 155/70/13)

a ker ve za kakšno orodje(doma narejeno ali za kupit)?

hvala za odgovore!
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Ne apr 01, 2007 2:53 pm

Montirajzel :)
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin Ne apr 01, 2007 2:54 pm

2 x pajsar pa gasa :noro
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Ne apr 01, 2007 6:36 pm

michelin je napisal/-a:2 x pajsar pa gasa :noro


to je to! :lol:
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne apr 01, 2007 6:52 pm

Saj to niti ni problem. Še traktorske gume razstavljajo na tak način. Vendar pa imajo dva montirajzna, z gladkimi robovi in usločena, posebej z to oblikovana.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Ne apr 01, 2007 7:25 pm

Pa kako kladivo ni odveč... za ločit gumo od roba. Zakaj bi pa to človek počel na roke? če imajo pa pri vulkanizerju mašine za to. Saj ni zastonj, ampak odtehta mučenje...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne apr 01, 2007 9:08 pm

eh.. z avto parkrat čez zapeleš da popusti pri robu... pol pa pajsar pa gasa ;)
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin Ne apr 01, 2007 9:23 pm

Nejko87 je napisal/-a:eh.. z avto parkrat čez zapeleš da popusti pri robu... pol pa pajsar pa gasa ;)

:tomidelej:
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Ne apr 01, 2007 9:48 pm

Ali pa kupiš ta set:

http://www.bolha.com/oglas2042707

Slika
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Ne apr 01, 2007 10:13 pm

Če ne rabiš gume, vzemi gorilnik :P .
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Ne apr 01, 2007 11:00 pm

JA, al pa ogn zakuri pa gor da. Do jutra gume več nebo.
 
kremenček
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe sep 08, 2006 11:56 am

Napisal/-a kremenček Po apr 02, 2007 4:48 am

Obstaja še ena možnost.
Vzameš fleksarco in razžagaš feltno, koščke feltne pobereš stran in ti ostane samo še guma. :idea:
 
Uporabniški avatar
cakani
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Po avg 28, 2006 2:54 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a cakani Po apr 02, 2007 9:54 am

kremenček je napisal/-a:Obstaja še ena možnost.
Vzameš fleksarco in razžagaš feltno, koščke feltne pobereš stran in ti ostane samo še guma. :idea:


hahaha :lol: :lol: :lol: :lol: a pol feltno s sekundnim lepilom zalepis in je? :lol:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po apr 02, 2007 10:35 am

Kakorkoli se napihujemo, več kot 99,5% voznikov ne bo nikoli znalo sneti gume. Spustiš gumo, s peto pohodiš (poskočiš) pri robu na feltni, da odstopi na obeh straneh popolnoma. Če ne gre, kar je običajno, daš v manjše okno v štok ali v kakšen drug trdni okvir in izprešaš robove gumo z avtodvigalko, spodnji del proti robu gume. Robova spraviš v zožani sredinski del feltne in s pajsarjem začneš snemati pri ventilu. Uporabljaš dva pajsraja, enega za snemat, enega za pridržat. Enako za zadnjo stran gume, ki jo snameš čez zunanji rob. Natakneš novo gumo nazaj na feltno, namažeš robove z žajfnico, če imaš šlauh, v gumo natreseš smukca in ga razporediš. Najprej zadnji del gume, nato šlauh, nato zunani del, ob tem da tiščiš nataknjeni del vedno v sredinski del feltne, če ne, ne gre gor ali utrgaš zunanji rob. Natikanje začneš nasproti ventila, zadnji gib je pri ventilu. Tako se je nekdaj na cesti flikalo, ko so bili še šlauhi in smo flikcajg in pumpo vozili s sabo. Ker nazaj današnje gume brez kompresorja ne spraviš, je seveda vse to brez veze, razen za prikolice na morje.
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe apr 13, 2007 10:32 pm

joj...jest sm se zgubu tle notri :lol: ...bom poskusil.....a mi lahko kdo uno mal skicira...al pa fotka..montirajzna? :?
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov