Napisal/-a joztom Po apr 02, 2007 10:35 am
Kakorkoli se napihujemo, več kot 99,5% voznikov ne bo nikoli znalo sneti gume. Spustiš gumo, s peto pohodiš (poskočiš) pri robu na feltni, da odstopi na obeh straneh popolnoma. Če ne gre, kar je običajno, daš v manjše okno v štok ali v kakšen drug trdni okvir in izprešaš robove gumo z avtodvigalko, spodnji del proti robu gume. Robova spraviš v zožani sredinski del feltne in s pajsarjem začneš snemati pri ventilu. Uporabljaš dva pajsraja, enega za snemat, enega za pridržat. Enako za zadnjo stran gume, ki jo snameš čez zunanji rob. Natakneš novo gumo nazaj na feltno, namažeš robove z žajfnico, če imaš šlauh, v gumo natreseš smukca in ga razporediš. Najprej zadnji del gume, nato šlauh, nato zunani del, ob tem da tiščiš nataknjeni del vedno v sredinski del feltne, če ne, ne gre gor ali utrgaš zunanji rob. Natikanje začneš nasproti ventila, zadnji gib je pri ventilu. Tako se je nekdaj na cesti flikalo, ko so bili še šlauhi in smo flikcajg in pumpo vozili s sabo. Ker nazaj današnje gume brez kompresorja ne spraviš, je seveda vse to brez veze, razen za prikolice na morje.