Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Honda civic l.90 cuden problem

Napisal/-a Gorgh Sr apr 04, 2007 9:29 am

Pozdravljeni,

no, da zacnem z opisom problema z vsemi koraki:

Do učer popoldne je avto delal brez problema v zadnjem cajtu, nakar mi je učerej nekej čudno začelo smrdet v kabini (vonj je bil takega pekočega vročega značaja - nekakšna mešanica nečesa močno segretega in pa rahel odtenek cvretja kabla npr.). Dima ni bilo nič, totalno nič.

Normalno, ustavim in ugasnem avto, da pogledam pod haubo, use normalno vendar samo smrad, ki ga nisem mogu locirat od kje bi prišel. Ok grem nazaj u avto, saj sem imel do doma še kak km tko, da ni blo panike, smrada ni več. Seveda nisem odpisal problemov, ker nekej je sigurno moralo bit, da je tko smrdelo.

Tko, da danes zjutrej se spet usedem v avto, ko sem se odpravil na faks (cca 15km) in je avto use normalno delal (brez smrdečega vonja), ko mi je v kranju prvo ugasnil radio, nato mi je začel skakat kazalec za obratomer (po kake pol minute je še ta obtičal na ničli - ni se premikal), pogledam uro - ni je več prikazane, probam gretje do fula - isto nič, kot da bi crknila varovalka al pa kej. Luči so delale normalno, brez kakega znaka oslabljanja.
Z vožnjo sem nadaljeval, ko sem kmalu začutil, da mašina postaja slabotna ko pohodim gas - zmanjkovanje moči (že tam pri 2300 obratih). In usakič ko sem zabremzal se mi je prižgala luč za akumulator.
Zatem probam z ugasnjenimi lučmi vozit - glejga zlomka - use, ama use je začelo delat, kot da nič ni bilo (ura, obratomer, ventilacija, mašina se je brez problema zvrtela tako kot običajno...). spet prižgem luči - use ok (a sam za kako minuto) nato spet isti simptomi okrog obratomerja in ostalega dreka.

Končno sem dospel na faks, kjer sm pač odprl haubo še enkrat in mal bl podrobneje pogledal po motorju in napeljavi, kjer sm opazu da tm iz alternatorja neki čurden vonj prihaja (tak ki je bil v kabini)

torej, kaj bi lahko to bilo, glede na to, kaj se mi pojavlja!?
Je možno, da je nekako skurilo alternator - glede na vonj? Kako do tega pride?

Kolikor sem seznanjen, ko alternator odpove ni nič smradu ali česa drugega (razen filanja akumulatorja seveda)

hvala za pomoč,
danes avto itak peljem do majstra, samo usen me zanima če bo kdo prej kej znal tu povedati!

lp,
jure
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Sr apr 04, 2007 9:36 am

Alternator se je pokvaril, verjetno je šla diodna plošča ali pa kaj drugega.

LP
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr apr 04, 2007 12:03 pm

Očitno je res alternator, saj ko izklopiš glavnega porabnika (luči) zadeva dela kolikor toliko normalno. Vsekako se zapelji do prvega avtoelektričarja, da vsaj premeri kako polni alternator. Potem pa vsaj vizuelno preveri še električne vode, da ni kaj prišlo v stik (vzrok smrada), da boš 100% odpravil napako.

BTW če je res alternator, ne boš več dolgo vozil, saj se bo kmalu čisto izpraznil.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Sr apr 04, 2007 12:11 pm

čim prej si zamenjaj alternator, ker ti lahko še akumulator zjebe... pa ko boš alternator zamenjal, poglej stanje vode v akumulatorju, ker ti verjetno manjka in če je ne doliješ ti bojo celice počle...
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Napisal/-a Gorgh Sr apr 04, 2007 2:36 pm

no zadeva je taka zdej :)

po faksu sm se odpelju nazaj prot domu in napoti kakega km do bajte, kjer mam mehanika, sm se ustavu, da bi se kar zmenu z njim....avto je delal brez luči, drugače je takoj začel obratomer crkovat in cukat etc...

se zmenim da pustim kar tam avto, parkiram avto in le-ta crkne sam od sebe :)

sem imel srečo :P sem prestavu iz r u 1 in je že lučka gorela, ter se ugasnu, seveda pol ni dajal nobenih znakov življenja več...

tko, da se bo zadevo porihtalo.

aja, akumulator je pa 4 mesce star, sm ga glih menjal...

sporočim kaj je bilo...

hvala za pomoč,
lp,
jure
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Sr apr 04, 2007 8:23 pm

Sem že nekomu odgovoril, pa naj bo še tebi

90% je da ti je prebilo ststorsko navitje z maso, od tu vonj.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Sr apr 04, 2007 8:47 pm

To so hrčki.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=20

Izgleda so trenutno konkretno na delu. Avtor zgornje teme je iz Bleda. Lahko prosim poveš iz katerega dela slovenije prihajaš, da vidimo, če je ta problem lokalen ali splošen in da vemo kako reagirati.

Zadnje kar si želim je to, da se zjutraj vsedem v avto in ta ne vžge.
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Napisal/-a Gorgh Sr apr 04, 2007 9:07 pm

dr. otkar: to se pravi sitorsko navitje v alternatorju samem? koliko to od oka pride? a se menja samo navitje, al menjajo cel alternator za tako okvaro?

traktor TDI : ja, upam, da pri nas ni hrčkov :) mamo maćke okol avtov, tko da ni panike :P
sem pa iz škofje loke

hvala,
lp,
jure
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Sr apr 04, 2007 9:48 pm

To ni kriv altenator. Če bi bil altenator zanič bi avto kljub temu, ko bi bil enkrat zalaufan, laufal kar naprej brez spremembe. Problem bi nastal, ko bi ga želel ponovno vžgati, saj zaradi praznega akumulatorja ne bi šlo. Če je kriv altenator, gori lučka za elektriko, akumulatorček, pač sporoča, da ne polni. Napaka se največkrat pojavlja postopoma, ko pač začnejo popuščat krtačke.

Če je nekaj zažgalo, da je smrdelo, so to kabli in plastika ali pa kakšna škatlica električna (za nekaj pač), če jo ima. Kratki stik al pa kaj. Na servisu rečt da pogledajo kaj je, pogledajo vedno zastonj, če se da videt, potem pa se že nekak reši, tam ali drugje.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če apr 05, 2007 6:20 am

traktor TDI je napisal/-a:To ni kriv altenator. Če bi bil altenator zanič bi avto kljub temu, ko bi bil enkrat zalaufan, laufal kar naprej brez spremembe. Problem bi nastal, ko bi ga želel ponovno vžgati, saj zaradi praznega akumulatorja ne bi šlo. Če je kriv altenator, gori lučka za elektriko, akumulatorček, pač sporoča, da ne polni. Napaka se največkrat pojavlja postopoma, ko pač začnejo popuščat krtačke.

Če je nekaj zažgalo, da je smrdelo, so to kabli in plastika ali pa kakšna škatlica električna (za nekaj pač), če jo ima. Kratki stik al pa kaj. Na servisu rečt da pogledajo kaj je, pogledajo vedno zastonj, če se da videt, potem pa se že nekak reši, tam ali drugje.


NI res da avto laufa. če alternator ne polni, laufa tako dolgo, dokler je akumulator še dovolj zmogljiv da napaja elektroniko vozila, ker ko pade napetost pod minimum, ki ga elektronika potrebuje avto začne cukati oz. ugasne.

LP
 
Engineprofi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr apr 04, 2007 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Engineprofi Če apr 05, 2007 3:01 pm

Jah, na svetu je veliko prekurjenih Hond.
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Če apr 05, 2007 3:07 pm

Kaj pa naj to pomeni potem? tudi če so , motorji imajo dolgo življensko dobo ob rednih pregledih,servisih,..

Lep pozdrav
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Engineprofi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr apr 04, 2007 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Engineprofi Če apr 05, 2007 3:21 pm

Saj je šel alternator k vragu.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Če apr 05, 2007 8:24 pm

Traktror tdi, pojdi raje dajat kmetijske nasvete !!!!

Še vedno stojim za svojimi besedami - stator.


Ko boš imel diagnozo, mi jo potrdi ali zavrni.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Napisal/-a Gorgh Po apr 09, 2007 7:15 pm

No zadeva je takale:

majstr je danes poklical, in mi sporočil da bo jutri avto fertik, namreč čaka na vložek za ključavnico wtf? je reku, da je z alternatorjem use uredu, in da je šu vložek za ključavnico al neki tazga u falus....mi lahko kdo to zadevo razloži kaj je sploh to? in kaj povzroči lahko da gre k vragu en vložek za ključavnico?

hvala in lp!
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po apr 09, 2007 7:22 pm

soory, veliko napisanega pa vendar smo brcnili v temo.
napisal si da smrdi v okolici alternatroja, in da ta ne kaže več znakov življenja.

Vložkov na hondah, ali sploh starih japoncih nikoli nisem menjal, ker nikoli ni bilo problemov na njih.
Res sem menjal vložke na acordih letnik okoli 2000, drugače ne.

Honde civic letnik tam od 1996 naprej so imele hibo da se je preribala instalacija na motorju in je posledično kurilo varovalke, ki so obenem tudi za kodni vžig.

Torej napiši kaj je naredil tvoj mojster..
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Napisal/-a Gorgh Po apr 09, 2007 8:59 pm

ja, sej tudi je v okolici alternatorja najbolj smrdelo...

v kabini sem še glavo mel zravn klučavnce, ko sem pregledoval varovalke, če je kakšna šla, pa ni nič "zadišalo" v tisti bližini....

ja, bom sporočil kaj je uštimal...

hvala še enkrat!
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Napisal/-a Gorgh Sr apr 11, 2007 10:47 am

No, končno dobil avto v roke...vendar je blo par sprememb (recimo, da bi mogu bit moj prejšni post na ignore kajti)

mehanik je torej zamenjal vložek, ki pa g aočitno nebi bl otreba menjat saj je bil rezultat isti - ništa od ništa ko si kluč obrnil.

In pol je uzel alternator dol in vidu, da je skurjen/stopljen uglavnem zanič, tako, da je dobil novega, ga zamenjal in avto sedaj prede kot mucek :)

Pravi pa, da je nekje mogoče voda prišla v stik z alternatorjem, da se je zadeva skurila....kar je čisto možno, saj sem mel ogromne probleme s pušanjem vode iz sistema...med drugimi tudi vodna pumpa curljala da je blo joj...sam to pred kakimi tremi meseci, je to možno, da je takrat kej špricnlo gor jo kej pomalem skurilo že takrat , in da je šele zdej zadevo uničlo dokončno??

važno da dela!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov