Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
kr.en
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če apr 05, 2007 6:13 pm
Kraj: kr

ugašanje motorja

Napisal/-a kr.en Če apr 05, 2007 6:25 pm

Pozdrav vsem.
Imam en problem z mojim avtom. Vsakič ko se ustavim z avtom in pritisnem sklopko mi obrati padejo skoraj na 0, nato se spet še isto sekundo dvignejo na približno 700 obratov.Pri šaltanju isto. Pri ustavljanju se mi je že parkrat ugasnil. Je pa avto hyundai coupoe let.00. Če bi kdo vedel kaj bi lahko bilo narobe naj prosim napiše. Hvala
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Če apr 05, 2007 6:32 pm

Pomoje je lohk dušilna loputa zapacana al pa motorček prostega teka...Za več bodo ostali povedal...
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:38 am

Napisal/-a xyxyxy Če apr 05, 2007 6:53 pm

Predvidevam, da se ti to zgodi samo ko imaš spuščen gas. Takrat motorček prostega teka zadrži obrate in to je en od možnih vzrokov. Lahko pa je tudi senzor lopute. Malo poglej kontakte, samo bo verjetno potrebna menjava.
 
kr.en
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če apr 05, 2007 6:13 pm
Kraj: kr

Napisal/-a kr.en Če apr 05, 2007 7:40 pm

to se mi zgodi samo takrat ko pritisnem sklopko, obrati padejo in takoj dvignejo. Upam da ni kašna napaka na računalniku.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če apr 05, 2007 8:00 pm

Stikalo na loputi gasa bi moralo vklopiti štantgas regulator (bypass ventil), ki drži obrate tik preden sede do konca vijaka. Ali motorček bypass lopute zamuja, ali je stikalo odvito, ali narobe nastavljeno (se vrti na vijakih). Za Hyundai bi moral vedeti kako je narejeno, ampak princip je verjetno identičen kot pri Boschu. Dostikrat se najdejo mojstri, ki tisti vijak ki je kakor za štantgas, premikajo. To se ne sme in je treba postaviti stikalo v predpisano lego.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2265
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Če apr 05, 2007 8:17 pm

Evo isti problem imam občasno tudi jaz. Ko se ustavljam oziroma skušam kje zelo znižat hitrost če peljem čez kakšno uničeno cesto pritisnem sklopko in obrati enostavno padejo in se takoj zatem spet dvignejo. Mi je tudi že ene parkrat ckrnil kar tako. Ob pritisku na sklopko namreč. Kot berem v autodati za moj avto je krivec:

poor connection in engine coolant temperature (ECT) sensor harness multi-plug due to vibration.

Oziroma se zgoraj omenjeno nanaša na tole:

- engine jerks while driving
- erratic idle
- engine stalls
- poor starting from cold

Lahko kdo prevede tole našteto?
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Če apr 05, 2007 8:20 pm

moj prevod:
poor connection in engine coolant temperature (ECT) sensor harness multi-plug due to vibration.

slaba povezava v vpetju nosilca senzorja hladilne temperature zaradi vibracij


motor cuka med vožnjo
nemiren prosti tek
motor ugasne
slab vžig oz. zagon pri hladnem motorju

to je to.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2265
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Če apr 05, 2007 8:55 pm

No potem sem kar prav prevedel vse. Sem si tako tudi sam razlagal. Hvala ti. Potem bo to to.
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Če apr 05, 2007 9:08 pm

jaz imam enak problem, da mi obrati padejo ko stisnem sklopko!
zaradi tega sem skoraj odletel z ceste, k ko sem se peljal po klancu navzdol pa pred velikim ovinkom stisnem sklopko pa prestavim v 2 prestavo, medtem pa je motor ugasnil in volan je postal trd, kot tudi zavore, imam pa servo pa ko motor ne laufa tudi črpalka z aservo ne!
ta stvar zna biti nevarna!

LP
 
kr.en
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če apr 05, 2007 6:13 pm
Kraj: kr

Napisal/-a kr.en Ne apr 08, 2007 9:46 am

sm bil pr mehaniku pa prav da je stikalo na loputi(bypass loputa) al pa nevem ko se reče ena mjhna škatlca k gre vn ene par kablov. Ena od teh dveh stvari nj bi ble. Strošk pa tud ni prav velk(okol 50evrov), vsaj tko so rekl. Napišm kj več k mi popravjo in to v četrtek.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2265
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Ne apr 08, 2007 10:10 am

Ja jaz ga tudi peljem verjetno drug teden na servis (pod garancijo) in bomo vidli kaj se bo naredilo. Samo jaz že 100% vem kaj je napaka.
 
kr.en
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Če apr 05, 2007 6:13 pm
Kraj: kr

Napisal/-a kr.en Če apr 12, 2007 10:00 pm

Evo so mi dons popravl oziroma spucal bypass loputo za zrak, tko da une k na isti način zajebava avto nj grejo popravt. Cena je bla pa ena ura mehanika, tko da strošek ni velik. :D
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Če apr 12, 2007 10:34 pm

pr men je isto vendar se to zgodi včasih, bom tudi jaz peljaj k mehaniku!

lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 13, 2007 6:58 am

Kaj se zgodi? V Bypass loputi se naberejo oljne pare in zapečejo do te mere da ji onemogočajo hitro premikanje in omejujejo v končnih legah. Kaj storiti. Snameš loputo, kar je odvisno od izvedbe, Bosch je vmes med cevmi, Marelli je direkt na sesalnem segmentu. Namočiš jo v tekočino STP za čiščenje fergazerjev za ene pol ure. Potem to spihaš in obrišeš kar dosežeš z mehko cunjo. Morebiti malo WD40 in preveriš če mehko teče. Pozornost polagaš na tesnila (O-ring) na direktnih loputah tipa Marelli.
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš Pe apr 13, 2007 8:31 am

joztom je napisal/-a:Kaj se zgodi? V Bypass loputi se naberejo oljne pare in zapečejo do te mere da ji onemogočajo hitro premikanje in omejujejo v končnih legah. Kaj storiti. Snameš loputo, kar je odvisno od izvedbe, Bosch je vmes med cevmi, Marelli je direkt na sesalnem segmentu. Namočiš jo v tekočino STP za čiščenje fergazerjev za ene pol ure. Potem to spihaš in obrišeš kar dosežeš z mehko cunjo. Morebiti malo WD40 in preveriš če mehko teče. Pozornost polagaš na tesnila (O-ring) na direktnih loputah tipa Marelli.


To sem čakal! Superca!
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Pe apr 13, 2007 10:06 am

In kje je ta ventil, oz. loputa?
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 13, 2007 11:39 am

Bosch ima to kot valjast element 6x12cm, v katerem je vrtljiva valjasta loputa, povezan s cevjo, ki gre v sesalni kolektor. Marelli ima to na loputi za gas, stransko pritrjen in ima konični bat z O-ringom. Je pa milijon izvedenk, večinoma delujejo na enak princip z enakimi motnjami. Zelo dobro je tudi narahlo vpihniti in posesati cevko s sesalnega kolektorja na regulator relativnega pritiska , gor je značka FoMoCo, ker včasih otrdi in ni odziven, ampak narahlo. Ta dela mešanico 1:13,7. Preveriti tudi cevko, če tesni. Če se še ugaša, ger za težavo v sinhronizaciji stikala ob zapiranju gasa, 2mm pred končno lego mora vključiti bypass, ki elektronsko regulira štantgas na predpisane obrate (ECU). Saj so še vprašanja v globino ampak takrat je potrebno poznati delovanje npr Motronic-a in vpliva senzorjev na tek motorja. (senzorji temperature, kompresorja klime, klenkanja in pozicije volana za obračanje na mestu)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe apr 13, 2007 11:54 am

joztom je napisal/-a:.... in pozicije volana za obračanje na mestu)

Zakaj pa to? Da poveča moč serva oz da servo ne zaduši motorja?
lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], mnmn in 8 gostov