Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Še ena debata o hladilni

Napisal/-a phoebus Ne apr 08, 2007 9:30 pm

Vem da je že miljon debat o hladilnih tekočinah in sistemu, a bom vseeno vprašal posebej.

Danes sem odprl pokrov, dolil tekočino za pucat šipe in itak kot vedno ko odprem pokrov, preveril vse tekočine- in hladilne je b posodici na polovici med MAX in MIN.

Nič dramatičnega, če ne bi imel prej 1.5 leta nonstop na max ali milimeter nižje brez pipanja antifriza. Zdaj.. v torek bom šel kupit antifriz in ga dolil točno do MAX, pa potem malo bolj preverjal če se (in kako hitro) niža.

KAr me zanima pa je: preveril sem in niti v vodi, niti v olju ni nič česar nebi smelo biti. Tako lahko skoraj ziher rečem da ni tesnilo na glavi. Lahko je hladilnik, lahko kaka cev- kako preverit, kje pušča? Spucam cevi in kaj? Segrejem mašino in čakam če bo kje kak "piš" pare? Bela sled? Pod mašino imam plastično zaščito tako da ne more nič kapljat na tla. Upam da je samo gumi tesnilo na pokrovčku "rezervoarčka" :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 08, 2007 11:46 pm

Ponavad so vse tekočine v avto, ko je le ta hlade MED oznakama MIN in MAX.

Zakaj? KEr vse kar je toplo se raztegne. Ko je avtek hladen je na sredini, ko se ogreje je na MAX. Oznake so informativne in pomenijo skrajno mejo. Niti olja niti antifriza se pri mrzlem avtu ( takrat ko se preverja tekočine) ne nalije do maksimuma ampak se vedn pusti mal rezerve ( ponavad nekje na sredini med oznakama) .
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po apr 09, 2007 12:25 am

E, to sem pa čist pozabu- ponavadi se pripeljem tja kjer pucam avto, in je mašina na delovni temperaturi, dvignem pokrov in prečekiram. Danes sem gledal zjutraj, čisto mrzlega...bom preveril še kako je ko se segreje, good, point; pa še spremljal če bo doseglo minimum.

Mogoče je samo lažni alarm :pray:
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Po apr 09, 2007 1:15 am

Ma tolko nihanja ni.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Po apr 09, 2007 8:44 am

phoebus je napisal/-a:E, to sem pa čist pozabu- ponavadi se pripeljem tja kjer pucam avto, in je mašina na delovni temperaturi, dvignem pokrov in prečekiram. Danes sem gledal zjutraj, čisto mrzlega...bom preveril še kako je ko se segreje, good, point; pa še spremljal če bo doseglo minimum.

Mogoče je samo lažni alarm :pray:

Ej... nikdar ne glej kolk hladilne je še, ko je avto na delovni temperaturi. :ne
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po apr 09, 2007 9:47 am

pugi405 je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:E, to sem pa čist pozabu- ponavadi se pripeljem tja kjer pucam avto, in je mašina na delovni temperaturi, dvignem pokrov in prečekiram. Danes sem gledal zjutraj, čisto mrzlega...bom preveril še kako je ko se segreje, good, point; pa še spremljal če bo doseglo minimum.

Mogoče je samo lažni alarm :pray:

Ej... nikdar ne glej kolk hladilne je še, ko je avto na delovni temperaturi. :ne


P.S. Lahko pogleda toda res s posebno previdnostjo, ko je men enkrat avto zakuhal sem odpru posodo in je bil manjši vulkanček drugač pa nič pretresljivega. Vseeno pa ti raje odsvetujem, da takrat odpiraš, ker nikol ne veš kaj bo.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po apr 09, 2007 9:49 am

lisko je napisal/-a:Ponavad so vse tekočine v avto, ko je le ta hlade MED oznakama MIN in MAX.

Zakaj? KEr vse kar je toplo se raztegne. Ko je avtek hladen je na sredini, ko se ogreje je na MAX. Oznake so informativne in pomenijo skrajno mejo. Niti olja niti antifriza se pri mrzlem avtu ( takrat ko se preverja tekočine) ne nalije do maksimuma ampak se vedn pusti mal rezerve ( ponavad nekje na sredini med oznakama) .


:[]
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po apr 09, 2007 11:16 am

Nene, pokrova nisem nikoli odpiral ko je bil vroč, niti palčke za olje merit pri prižgani mašini nisem ven vlekel :twisted: Tudi za olje sem počakal 10 min da se je posedel preden sem preverjal. Bom res preveril do kje gleda tekočina še pri toplem.. Najbolj me skrbi, da bi mi uscala pumpa (in posledično pregrizlo jermen).

Bom kontroliral, če se bo stanje nižalo pa šel nekam da mi pregledajo. Saj en mojster bi to moral ugotovit brez problema, ane? (in ne kot pri klimi kjer so mi šele ob tretjem obisku in polnjenju; po kar nekaj vročih dnevih ko sem kuhal ugotovili, da mi pušča ventilček kjer se polni :roll: . Prej je bil avto celo 2 dni tam, pa so "vse pregledali" in "ni bilo nikjer puščanja")

A se da na pogled jermena ugotovit če je bil v stiku z antifrizom (oz. če je "bogi")? Sicer je jermen pod plastično zaščito, ampak so vratca ki so namenjena glih temu da se ga "preveri", tako da za kake razpoke ali bele lise lahko pregledam. Ali ni vidnih deformacij dokler ne reče BUM?
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po apr 09, 2007 4:54 pm

phoebus je napisal/-a:Nene, pokrova nisem nikoli odpiral ko je bil vroč, niti palčke za olje merit pri prižgani mašini nisem ven vlekel :twisted: Tudi za olje sem počakal 10 min da se je posedel preden sem preverjal. Bom res preveril do kje gleda tekočina še pri toplem.. Najbolj me skrbi, da bi mi uscala pumpa (in posledično pregrizlo jermen).

Bom kontroliral, če se bo stanje nižalo pa šel nekam da mi pregledajo. Saj en mojster bi to moral ugotovit brez problema, ane? (in ne kot pri klimi kjer so mi šele ob tretjem obisku in polnjenju; po kar nekaj vročih dnevih ko sem kuhal ugotovili, da mi pušča ventilček kjer se polni :roll: . Prej je bil avto celo 2 dni tam, pa so "vse pregledali" in "ni bilo nikjer puščanja")

A se da na pogled jermena ugotovit če je bil v stiku z antifrizom (oz. če je "bogi")? Sicer je jermen pod plastično zaščito, ampak so vratca ki so namenjena glih temu da se ga "preveri", tako da za kake razpoke ali bele lise lahko pregledam. Ali ni vidnih deformacij dokler ne reče BUM?


Ne vem zakaj si delaš take skrbi, nepotrebno, če je bil jermen menjan potem ne skrbi, če ti vodne zmanjkuje je lahko več možnih vzrokov(tesnilo,hladilnik,vodna,cevke,sistem!! to pa si že nekaj tud sam pregledal.
Ponavad pa je zmeraj, ko je motor hladen, če gledaš hladilno je malo manj vode kot pri vroči mašini. Pa da ne boš preveč vode nalil not, ker ni dobr.
lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po apr 09, 2007 10:14 pm

Ne vem zakaj si delaš take skrbi, nepotrebno, če je bil jermen menjan potem ne skrbi, če ti vodne zmanjkuje je lahko več možnih vzrokov


Jermen je že bil menjan (ima rok za menjavo čez dobro leto oz. 20k km), ampak če pušča vodna pumpa, lahko teče antifriz po jermenu in ga uničuje, da se lahko strga. To je tisto kar me skrbi :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: mnmn in 11 gostov