Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zdena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe apr 06, 2007 10:24 pm

Passat 1.8t

Napisal/-a zdena Ne apr 08, 2007 9:37 pm

LP

Sem bol na novo na tem forumu in mekaj zanima. Kupil sem namrec passat karavan 1.8t l99 pa me neki zanima. Lih sem bral malo o passatih pa fantje pisejo da jim tdi 110km letijo po 210km/h, mene pa zanima kako to da pol men 1.8t 150km ne gre vec kot 220km/h-govorim seveda po AC in da je ravnina. A je kej narobe al ima normalno taksno koncno hitrost? Spravil sem ga ze tudi do 235km/h samo je bilo malce navzdol.

Hvala ze vnaprej za pojasnila
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne apr 08, 2007 9:43 pm

tist kar pišejo da jim 110 konjski mlinčki letijo čez 200 lahka kr pozabiš...al števci lažejo al pa lažejo...za tvojga je pa takšna hitrost solidna.še enkrat...ŠTEVCI LAŽEJO
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
zdena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe apr 06, 2007 10:24 pm

Napisal/-a zdena Ne apr 08, 2007 9:49 pm

Se pravi je 220km/h realna hitrost za ta avto. Jst sm na radarjih meril stevec in mi pri 90km/h laze najvec 2km/h. Tko da pomoje ne laze dosti.
No sam tok me je zanimal j mi ni blo jasno kako bi blo to mozn. A ve slucajn kdo prestavno razmerje od tdi 115km recimo hitosti 1,2,3 prestava do kok potegnejo. Men grejo tko:
1. 60km/h
2. 110km/h
3. 160km/h

Hvala
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne apr 08, 2007 9:52 pm

papir vse prenese...

jst mam audi-a s tem motorjem,pa sem mel končno (po števcu) na ravnini slabih 230 km/h,zdaj po chipanju 200 konjev,je pa slabih 250 km/h

ampak,itak končna ni nikol pomembna,pomembni so pospeški (predvsem pri prehitevanju)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
zdena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe apr 06, 2007 10:24 pm

Napisal/-a zdena Ne apr 08, 2007 9:56 pm

Ja dej mi prosim povej kaksna bi bila sprememba ce bi ga cipal na 180km. Pomoje kok sm jst tle bral ti je pri cipanju najpomembnejsi navor. Pa sm lih ene podatke gledal 115km tdi ima 290Nm navora moj 150km 1.8t pa ima 210nm navora. Kaj potem tuki pojasnjuje recimo vecjo zmogljivost. Pa zanima me primerjava ce bi sel tekmovat z 115km tdi-jem kako bi se obneslo?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne apr 08, 2007 10:37 pm

heh

So stevci, ki so pri 40 kmh tocni do desetinke, pol pa pri 200 veselo lazejo za 10 kmh...
Koncna hitrost za tvojega passata(rocni menjalnk) je 223 kmh oz. 217 za variant. Ko je revija testirala tega 4 vrata, je dosegel 218 kmh - lahko je slucaj da je 5kmh manj lahko pa da je tov.podatek optimisticen.

Vsi dizli imajo drugacna prestavna razmerja ko bencinski: imajo dosti bolj razmaknjene prestave, tako da nekateri v prvi prestavi niti do 40 kmh ne pridejo. To pomaga dizlom, da recimo v kak strm klanec zderejo tudi v 3. prestavi, medtem ko bencinski ne zmorejo....

180 km proti 150 km je precej razlike; 20% vec moci. Recimo kolkor ti zdaj v 4. brzini vlece ti bi potem v peti. Pa pri visokih hitrostih bi precej boljse pospesil.. tam cez 200 kmh:)

V primerjavi z tdi115 ima tvoj boljse mejne zmoglivosti(max hitrost, pospesek...) bi pa znalo bit da pri srednjih obratih tdi boljse vlece... Ceprav dvomim nekako v to, saj 35km je tezko nadoknadit z dizelskim navorom...
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Po apr 09, 2007 8:06 am

Če ti gre 220 po si tak zmagal, kaj pa pričakuješ od 1500kg težkega 150 konjskega avta da leti 250?
Končna sploh ni tako važna kot pospešek, ki ga boš večkrat iskoristil, kot pa končno hitrost.
BMW E46
 
zdena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe apr 06, 2007 10:24 pm

Napisal/-a zdena Po apr 09, 2007 7:05 pm

Mam pa se en problem ce slucajn kdo ve. Ko volan motam v levo mi neki tuli not. Pa ni zglob ker imam lahko cist v desno pa k na levo krenem zatuli spredaj nekje pa za zglob vem kako poka. Pa ne zmer pa sm bil pr enmu mehaniku kr tko pa sm ga vprasal ce je pumpa pa je reku da ne ker cist drugje tuli ne tam k je pumpa. Pri kolesih neki zatuli pa sam takrat ce v levo zamotam.
 
zdena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe apr 06, 2007 10:24 pm

Napisal/-a zdena Po apr 09, 2007 7:28 pm

Pa se to ce kdo ve. Tam k te opozarja za zamenjavo olja k ti triple OIL mi zdaj tripa INSP. Kaj to pomeni. Pa ce kdo ve kako se to resetira?
 
Uporabniški avatar
traktor TDI
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Ne apr 01, 2007 4:02 pm

Napisal/-a traktor TDI Po apr 09, 2007 8:08 pm

tipko not, ključ obrnt, tipko v desno da napiše "---------------" (prazno), pa ključ ven

tipka pa je tista za km
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov