Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Alternator-težava??

Napisal/-a knuspi To apr 10, 2007 6:54 pm

Lučka ugasne šele, ko motor poženeš v bližino max. obratov . Tedaj začne polniti in nato polni, dokler obrati ne padejo pod 800 obr/min. Nato ga je zopet potrebno pognati v obrate, če hočeš, da lučka ugasne.Napetostni regulator je zamenjan. Kaj je tu krivo??
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To apr 10, 2007 10:38 pm

na svetu je tisoč sort avtomobilov in nekaj tisoč sort alternatorjev.

A lahko napišeš za kateri avto se gre, kateri alternator.......

HVALA
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Sr apr 11, 2007 8:40 am

Gre za traktor Zetor, regulator je pa nameščen v kabini. IN celo google ga najde
http://www.elektroworld.info/modules.ph ... le&sid=101
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr apr 11, 2007 10:44 am

Jermen je dovolj napet?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Sr apr 11, 2007 8:19 pm

Pri teh ponavadi od.... diodno ploščo
mislim, da imaš zamašeno žico ............
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], mnmn in 8 gostov