Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
enzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe mar 23, 2007 9:16 am

PAD OBRATIH

Napisal/-a enzo To apr 17, 2007 9:41 am

živjo,
spet se pojavil problem. Ko ujutro štartam avto, obrati padejo na 300-400 , prej se je normalno (ko je motor še ni zagrejan) prižgal avtomatski čok (nevem kako rečete temu) in bi se obrati normalno dvigli na 1200-1300 dokler se mašina ne sagreje, potem pa normalno padejo na 800-900. Gre pa za Fiat Tipo 1.6 ie sx 75 KM.
Par dni nazaj sem zategoval (malce) zajlo gasa kjer je bila slaba. Zdej ne vem a sem kaj narobe naredil s tim al je v drugi stvari problem.
Kaj bi lahko bilo?

Hvala
 
profič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po feb 05, 2007 9:54 pm
Kraj: Šmarje pri jelšah

Napisal/-a profič To apr 17, 2007 9:32 pm

Zdravo
zajlo popusti mora imeti nekaj lufta ker pri čisto spuščenem gasu se mora
stikalu lopute vklopit da tako računalnik ve da je motor na štandgasu.
Možno pa da ti je kje drugje začel štrajkat,mogoče kakšne cevke razpokane
garež v ISC ventilu(za prosti tek) ,več tega je možno,zato pa obstaja računalniška diagnostika.
:lol:
po pameti da ne bo več škode kot koristi
stvar ne moreš popravljat ,če ne veš kako deluje
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Sr apr 18, 2007 6:50 am

Če imaš ajnšpric,spucaj malo,drgače če pa to neo vredo pa sumim cinšpulo...
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr apr 18, 2007 10:23 am

Sicer samo razmišljam, ampak:

- v navodilih piše da se avta ne sme prišgat z gasom
- če se malo poigram pri skuterju z gasom ko ga prižgem (beri: držim gas do konca in ga potem spustim), crkne, ker se čok pri preveč gasa zapre.

Tako da po mojem (nisem ekspert, samo razmišljam) je tvoj problem LAHKO v tem, da si preveč našponal gas, posledično je čok bolj zaprt in ti ga duši dokler ni ogret (ko itak ne rabi čoka).
Po drugi strani bi pa čok vsekakor rabil povratno vezavo (da nebi preveč odprl in nabijal v obrate tople mašine), tako da ne vem če to moje razmišljanje drži :roll:
 
enzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe mar 23, 2007 9:16 am

Napisal/-a enzo Sr apr 18, 2007 1:36 pm

sem klical ovlaščeni servis v Italiji in so rekli da je v 99 % primerov špula. Taka pa košta pri nas 100 € a v Italiji 20-30€.
Zdaj nevem, a je zaradi tega avto vedno cukal...al je kakšna druga zadeva.??
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če apr 19, 2007 6:42 pm

špula ne verjamem da je ker ti ne bi obrati padli za toliko ,lahko pa da je špula kriva za cukanje,za obrate bi pa jaz posumil motorček prostega teka katerega imaš na zadnji strani injection-a in ko mu dodaš malenkost gasa se mora tudi on premakniti če se ne pol je zanič.Zajlo za gas pa popusti da bo imela zračnost
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Če apr 19, 2007 8:02 pm

kupiš renoja pa ne boš več vedel kak servis zgleda :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če apr 19, 2007 9:20 pm

andrej86 je napisal/-a:kupiš renoja pa ne boš več vedel kak servis zgleda :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

no tale je bla zdele za 5 minut tišine,veš sem šel pač en dan na morje in se peljem in malo pred koncem avtoceste že daleč naprej za ovinkom vidim gost bel dim "no pa se je spet ena gmajna užgala"si rečem ker je pač poletje pa kras pa te stvari... ampak te moram razočarat da ni bla gmajna ampak nova laguna DCI ki ji je na vrhu klanca turbino odprl tko da ne mi pisat takioh bosih
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Mojca558 in 9 gostov