Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

vztrajnik

Napisal/-a dms So apr 21, 2007 6:11 pm

LP,mene pa nek zanima.Men je na avtu,se pravi BMW 524td, crknil vztrajnik.Naj povem kot zanimivost,da je to edini od vseh takih avtov ki ima dvomasnega.Zdaj pa problem.Nov je 180 tisoc(starega denarja),kar se mi zdi absolutno predrago za 17 let star avto.A se da tak vztrajnik popravit? Kako je sploh to dano skupaj?A je upresan?Ali bi se dalo narest to z drugo sklopko,pa navadnim vztrajnikom,da bi dal se lamelo,al bi mogu se menjalnik zamenjat?Takega nedobim nikjer.Celo nemcijo pa avstrijo smo ze obrnil,pa majo vsi navadne.Ce ma kdo ksn link do ksnih prospektov,al pa ksnih simulacij bi bi presrecen,bom pa zelo zadovoljen z vsakim odgovorom.
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' So apr 21, 2007 7:37 pm

na bmw forumu si že poskusil?

moj nasvet bi bil, da poglej na avtoodpade. sicer so tile 524td bolj redki, ampak vseeno. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So apr 21, 2007 8:01 pm

sm ze probal na forumu pa ni nc pametnga.Na odpadih tega ni.Cudn se mi zdi zakaj ma moj dvomasnega,k ga nikjer nism vidu,pr nobenmu drugmu.Skoda se mi zdi da ga razkoplem v dele,k sm polhn novih delov,pa se vecino originalnih gor zmetu.
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Ne apr 22, 2007 10:22 am

Kolkor jaz vem imajo vsi novejši dizli dvomasni vztrajnikpa cena je tud pri vseh avtomobilih podobna. je pa med tema dvema vztrajnikoma neka masa, da pri dodajanju plina avo lepše potegne brez cukanja oziroma da se motor in menjalnik ne matrata.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne apr 22, 2007 12:29 pm

Dvomasni vztrajnik ima pač nekje do 4 stopinje zamika (levo,desno) za bolj mirno speljevanje,brez tistega cukanja. Drugega kot da ga zamenjaš,ti ne preostane,nekateri so pač včasih poizkusali narediti kar fiksnega,sam so s tem uničili samo menjalnik s časoma.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Ne apr 22, 2007 1:05 pm

To jest vse vem.Fora dvomasnega vztrajnika je v tem,da nima lamele posebaj,ampak je lamela vmes med obema masama.Zarad same ucinkovitosti tud vecina novih avtov ma vztrajnik,k se lahk vecji navor prenese.Teorijo jest vem,mene zanima a se da v praksi z navadnim vztrajnikom in z njemu primerno sklopko in lamelo ta problem sanirat,k sama cena je pretirana,k to je pa le 17 let str avto in ga raj celega razkopljem pa po delih prodam kokr bo slo,k ze za sobe sm dal vec k 500 eurov,pa sklopka,pa visko,...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne apr 22, 2007 1:45 pm

vprašaj še v EUROTON-u,A-net-u,POTOKARJU pa se pozanimaj kok ti dajo kje popusta pa je ker če boš rabljenga kupil nisi nič naredil tko da ti preostane le nov in pač za tako ceno
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan, Google Adsense [Bot] in 7 gostov