Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Mak1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po nov 06, 2006 4:02 pm

Audi A3 quottro

Napisal/-a Mak1 To apr 24, 2007 1:30 pm

lep pozdrav !

Ali ima kdo kaj izkušenj s štiri kolesnim pogonom na vozilu Audi A3 quattro, letnik 2000 motor AQA. Imam problem, ker noče vozilo vklopiti zadnjih koles. Kaj je možni problem!? Vozilo sem dal tudi na dvigalko, ga vžgal in dal v drugo prestavo tako, da so se prednja kolesa vrtela, zadnja se pa ne.

Hvala za odgovor !!
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To apr 24, 2007 3:58 pm

Nise siguren ampak lahko, da ti jih vklopi šele ko prednja zdrsnejo. Nekateri avti imajo tako, za quatro pa nisem siguren.
 
Uporabniški avatar
Whity1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr sep 29, 2004 7:59 am
Kraj: Maribor suburbs

Napisal/-a Whity1 To apr 24, 2007 4:46 pm

Sori da te razočaram, samo A3 nima permanent quattro.
Vklopi se ti samo ko sprednja zdrsnejo in s tem porazdeli moč na vsa 4.
 
Uporabniški avatar
Whity1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr sep 29, 2004 7:59 am
Kraj: Maribor suburbs

Napisal/-a Whity1 To apr 24, 2007 4:49 pm

Transverse quattro systems

In some recent quattro-equipped models using a transverse engine and transmission positioning (i.e., TT Coupe and Roadster, and A3), power is sent primarily to the front axle. As a result, quattro badged cars using this configuration cannot be said to have a "permanent" all-wheel drive system. A Haldex electrohydraulic center limited-slip "coupler" (i.e. not a differential in the true sense), may divert up to 50% of the power to the rear axle as conditions warrant. The power split between left and right wheels is achieved through limited slip differentials with electronic locking. This system is also available in A-platform Volkswagen, Seat, and Skoda vehicles, such as the Golf R32, under the name 4motion, on which the subjected Audi models are based. The exception among Volkswagen models would be the B5 Passat, which uses the aforementioned Torsen-based system.

vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(a ... ive_system)
 
Mak1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po nov 06, 2006 4:02 pm

Napisal/-a Mak1 Sr apr 25, 2007 6:14 am

Razumem, da morajo prednja kolesa spodrseti, da primejo zadnja, to je OK vendar mezanima vzrok zakaj nočejo prijeti tudi, ko prednja kolesa zdrsijo. Ali ima kdo mogoče električno shemo za ta problem ali kakšno drugo rešitev!
 
Uporabniški avatar
TDI freak
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:43 pm
Kraj: okolica Celja

Napisal/-a TDI freak Sr apr 25, 2007 8:23 am

Probaj nekje na travi zakopat, če se zadnji pogon ne vklopi pol ti je neki crknal, lahk je ena varovalka v zadnjem diferencialu to ti je minimalni strošek, lahk pa je tut kej druga kar pa bi že znal bit kr velik problem, od kod pa si? pr nas poznam enga mehanika ki je že kar neki quatro in 4 motion pogonov popravu za razumn dnar, ker na servisu neznajo druga nardit kot menjat diferencial in vse ostalo.
____________________
TDI power rules forever
____________________
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558 in 9 gostov