Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Zadnji diski za Renault 5 GT

Napisal/-a lisko To apr 24, 2007 3:18 pm

Torej dobil sem celo zadnjo premo od gtt petke. Sicer je komplet in so tud diski gor in vse. Zanima me pa kok je debelina origilnalnih diskov ? Da ne bom še te dal postružit pol pa bo tko al tko že pretanko ( ne vem kaj se je prej z njimi dogajal).Novi so caa. 50evrov komad. Prej ko pa zapravim 100 evrov mi pa naj en prosim pove kok je debelina diskov ki so še primerni. Če je prej blo na gtt petki pol na navadni 1.6 dizlu sploh ne bodo obremenjeni.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 To apr 24, 2007 3:44 pm

A Autodata ne da odgovora? Jaz je zadjle žal nimam gor, da bi pogledu, se bo pa sigurno kdo našel, ki jo ima.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če apr 26, 2007 9:46 am

Normalna debelina mislim da je 12mm. Nisem pa čisto prepričan. Tm okol 3mm pa je debelina, ki se bi ji jaz izogibal. Meni jih je podrobilo in polomilo, ko sem enkrat moral na polno bremzat. Predlagam ti nove in imaš za dolgo časa mir.

Vedi pa da ko menjaš zadnje diske menjaj tudi ležaja. Ležaj je v šalčki na disku, tko da imaš potem najmanj za 50.000km mir.
Old subarus never die, they just get faster!
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če apr 26, 2007 10:33 am

10mm
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe apr 27, 2007 10:44 pm

No tile so debeli 9mm in nimajo nič roba. Tko da bom ostal kar pri teh. Pojavil se je nasljednji problem. Vse je šlo kot po maslu... cilindra oba vredu ( noben ne šteka...vodila vsa vredu...lajtnge vse ok...) Zaškripal je pri ajntlifterju.....no uspel mi ga je odlomit tko da je spodnji del ( navojni del) ostal v cilindru.... Je že kdo popravljal to? Oz. kak bi sploh blo možno popravit? Je možno to nekak izvrtat pa po meri nardit večji ajntlifter?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Pe apr 27, 2007 11:43 pm

Da, to se da, se mi je pa enako zgodilo na motorju in sem zadevo eintliftal kar preko dovodne cevi v cilinder in začuda je delovalo.
 
Izzy_Boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr feb 23, 2005 9:18 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a Izzy_Boy So apr 28, 2007 7:47 am

Lisko a si probal že z levim svedrom? Namenjen je ravno za take zadeve če se ti zalomi vijak v ali navojna cev v luknji!

lp
Adrenaline is our food. Speed is our drug. Technology is our religion. Car is our love.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So apr 28, 2007 7:52 am

V Bauhausu imajo posebno orodje, levi sveder ki ga zagoniš noter in odviješ odlomljeni vijak. Najprej je treba namočiti stari navoj z odvijačem in zvrtati ustrezno luknjo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 28, 2007 12:31 pm

NO tole niti vedel nisem, tak da bom kr to pot ubral. Hvala lepa.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Mojca558 in 9 gostov