jep, 2 centi.. ker so ze felge ble original mal pregloboke, tko da dejansko je posirjen za 1 centi na vsako stran. Je pa zdej na notranji strani lufta tolk, da lahk dam prste vmes..
zdaj moram se sam spustit, ker se cudno nosi na kakih bolj zahtevnih ovinkih...
dobek je napisal/-a:jaz sem ga samo spredajspustil za 3 centi, zadaj pa bo ostal tak kot je, raezn kolikor se bo sam sesedel od akustike
Če lahko pripomnim - TA VARIANTA PA NITI NI SLABA
Tko al tko je al pa zarad okroglega izreza blatnikov vsaj deluje spredi dosti višji, tako da si pomoje to dobr naredu
Samo škoda, da ni posoda za olje zadaj...
Zadnjič spremenil Alex, dne Če jul 31, 2003 2:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
Seveda to pride v poštev, če maš že prej športno vzmetenje (oz vsaj mal trše).
A ma Xsara VTS original obične al kaj trše
Drgač pa tut sam odspred zamenaš, daš gor športne, zadi pa kališ..
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
Ne ne, saj nisem mislil sam, npr amortizer pravjo da to fajn nardi.
Ti jih skrajša in zakali, pri blažilcih pa ventilčke zamenja (vsaj bivši T.B. je tko razlagal).
LP
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
No, ko maš ravno digitalca pri roki pa lahko poslikaš še od zadaj in odspredaj eno, da vidmo tole širino..
PS - kar ne morem verjet, da je zadaj tok nizka brez da bi bla spuščena, je pa očitno že v originalu nižja tale VTSka k pa navadna.
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once