Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
iztok9
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jul 25, 2004 7:04 am

težave z hlajenjem

Napisal/-a iztok9 So maj 12, 2007 8:18 am

Avto mi je kuhal. Zamenjal sem termostat in termostikalo. Sedaj po enem tednu pa sem ugotovil da je hladilnik na vrhu vroč in mi vodo meče ven, spodaj kjer je termostikalo pa je hladen. A je šla vodna pumpa?
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: težave z hlajenjem

Napisal/-a sonček So maj 12, 2007 9:03 am

iztok9 je napisal/-a:Avto mi je kuhal. Zamenjal sem termostat in termostikalo. Sedaj po enem tednu pa sem ugotovil da je hladilnik na vrhu vroč in mi vodo meče ven, spodaj kjer je termostikalo pa je hladen. A je šla vodna pumpa?


sam ne vem morda pa je šel hladilnik, če praviš da si menjal termostat(pri določeni tempe. se odpre), termostikalo(signal), vodna pumpa težko vrjamem, bo še kdo drug kej povedal, sam zrihtat moraš pa čimprej
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
iztok9
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jul 25, 2004 7:04 am

Napisal/-a iztok9 So maj 12, 2007 9:27 am

sej sedaj je v garaži. Tako se naredi. Hladilnik je vroč samo zgoraj. spodaj hladen. pa precej pritiska nastane v njem. vso vodo mi vrže v posodo. tako mi potem zmanjka vode v hladilniku. potem odprem pokrovček od hladilnika nalijem vodo in spet nekaj časa dela. potem pa isto naprej
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek So maj 12, 2007 9:43 am

probi ga z vapom prepucat, če bo kj bolše, vn uzam pa spuci, mogoč maš pouno smeti notr, če ni to, pa nevem.
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So maj 12, 2007 3:26 pm

Kaksen avto pa je to?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So maj 12, 2007 3:30 pm

pomoje je šel hladilnik....a vode je vedno dosti notr?.če je je možno da maš kje kaj zabito
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So maj 12, 2007 3:30 pm

iztok9 je napisal/-a:sej sedaj je v garaži. Tako se naredi. Hladilnik je vroč samo zgoraj. spodaj hladen. pa precej pritiska nastane v njem. vso vodo mi vrže v posodo. tako mi potem zmanjka vode v hladilniku. potem odprem pokrovček od hladilnika nalijem vodo in spet nekaj časa dela. potem pa isto naprej


hladilnik je šel se mi zdi
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
iztok9
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jul 25, 2004 7:04 am

Napisal/-a iztok9 So maj 12, 2007 3:57 pm

vode je vedno dovolj. sicer ko mi zakuha in odprem štopelc puhne para ven. a takrat tudi voda zakroži in postane spodnji del kilerja topel.
avto je pa panda
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So maj 12, 2007 4:00 pm

ja po logiki če bi mel pol štoplc skos malo odprt da bi zrak notri prišel bi voda skos krožla...sam to ne smeš
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
iztok9
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jul 25, 2004 7:04 am

Napisal/-a iztok9 So maj 12, 2007 4:44 pm

vem da ne,ker mora bit zaprt sistem. kako pa najlažje ugotoviš če je šla pumpa al pa kiler
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal So maj 12, 2007 5:39 pm

Ja najlažje ugotoviš tako, da ko ti prvič zakuha preveriš ali je termostat odprt in če je ohišje termostata celo. Če je daš termostat kuhat v vodo in se mora odpreti preden zavre voda.

Če se to vse zgodi je najverjetneje kriva pumpa, saj mašina ne dobiva dovolj vode za hlajenje in zakuha takoj ko se termostat odpre. Če je kriv kiler bi ti že prej pomalo nagajal hladilni sistem. Ker kiler se ne zapaca cez noč, če pa odpove črpalka avto zakuha.

Meni je enkrat zakuhal in smo zamenjali termostat in ohišje termostata in je delal točno 500 km, pa je spet skoraj zakuhal, sam sem opazu pravočasno. Ker pri črpalki ni nujno, da odpove dokončno, če ti, ti tudi zjeba jermen, ker spusti vodo in zariba.
Ko sem zamenjal črpalko je bilo vse vredu. Pametno pa je zamenjati tudi zamašek če ti je poškodovalo kakšen navoj zaradi pritiska ko je zakuhal. Če je zamašek fuč ti pribljižno zmanka za 2 cm vode v posodi na 100 km, ker ne drži pritiska.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek So maj 12, 2007 6:45 pm

kok pa veš če je pumpa hin? a takoj zakuha al ma kakšne znake prej?
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Po maj 14, 2007 2:57 pm

Ja nej bi tut mal piskalo, če gre pumpa. Sam pri men ta prvič ko sem opazil, da se mi je začela temperatura dvigovat, ni nič piskal. Ta drugič ko je pa bratu skoraj zakuhov je pa reku, da je fejs piskal, temparatura se je pa samo hitro dvigovala.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Po maj 14, 2007 7:34 pm

...men ne piska, ne pušča....90% časa avto deluje povsem normalno - potem pa pri kakšnem vzponu v hrib ali pa po vožnji po AC temp. naraste na 3/4 vrednosti....pa mam občutek, da bi kr še šla gor če bi ga teral ! menjan termostat, hladilnik...pa še vedno isto! vodna pumpa, kaj če bit druga????? :?:
ma kdo kak predlog, kako locirat če je 100% pumpa??? :?: :evil: :twisted: :?:
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Po maj 14, 2007 8:06 pm

Malo dvomim, da bi bla pumpa tuki. Pri pumpi lahko gre ležaj in začne hrustat al pa semering in začne puščat, kaj druzga pr pumpi nima kaj it!
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Po maj 14, 2007 8:12 pm

Na pumpi se lahko veternica na osi obrne in ne dela, vendar v tvojem primeru bi izkal napako drugje.Ali si naredi zračni mehur ko si menjal termostat ali pa ti je šla dihtenga na glavi,sploh je to rado pri Fiatovih 1.1 fire motorjih.
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Po maj 14, 2007 8:31 pm

sistem je dobro prezračen, tu ni kaj! to je bilo dobro izvedeno ob menjavi termostata ter hladilnika vode! opcijo "zračnega mehurja" lahko po moje kar odpišemo....
ena opcija še je, da je vodna pumpa (lopatice) slabša = izrabljena in ne zagotavlja zadostnega, ali pa dobrega pretoka pri višjih obratih ko se motor bolj greje?!

aja, da bi šlo tesnilo glave pa tud dvomim, ker je nivo hladilne tekočine non stop enak, avto ima (se mi zdi) povsem dobro kompresijo in lepo laufa, vžiga.... Aja, gre pa za Peugeota 306!
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po maj 14, 2007 11:02 pm

ka pa če bi se kiler zamašiu, jst te opcije tud nebi lih odpisu, no nevem... samo moje mnenje, ker se tud to dogaja!
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando To maj 15, 2007 6:49 am

snoopek je napisal/-a:ka pa če bi se kiler zamašiu, jst te opcije tud nebi lih odpisu, no nevem... samo moje mnenje, ker se tud to dogaja!


...že menjali...pa isto!
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To maj 15, 2007 7:48 am

pol je očitno lahko samo pumpa...ali pa imaš v ceveh umazanijo in voda kroži zelo počasi.po mojem ti je pa zato potem trpela pumpa in ti je zdj crknala.

po AC ali v hribih...pa sj je ventilator da skos kontrolirano drži na predpisan stopinje.lahko je, da je izrabljena pumpa in preslabo kroži ali pa kakšna umazanija...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 25 gostov