Maxx je napisal/-a:Sej lahko tudi v 15k km in pri hitrem speljevanjem in kurjenju gum uničiš sklopko,tko da je tudi tvoja pri 82k km in 290 nm navora primerna za zamenjavo.
Maxx je napisal/-a:Sej lahko tudi v 15k km in pri hitrem speljevanjem in kurjenju gum uničiš sklopko,tko da je tudi tvoja pri 82k km in 290 nm navora primerna za zamenjavo.
snoopek je napisal/-a:Maxx je napisal/-a:Sej lahko tudi v 15k km in pri hitrem speljevanjem in kurjenju gum uničiš sklopko,tko da je tudi tvoja pri 82k km in 290 nm navora primerna za zamenjavo.
320nm :Phehe
a ko speljuješ pa nč ne drsi? tud pri hitrem speljevanju ne? mal je čudno da sam pri določenih obratih
TUNING_BOY je napisal/-a:Maxx je napisal/-a:Sej lahko tudi v 15k km in pri hitrem speljevanjem in kurjenju gum uničiš sklopko,tko da je tudi tvoja pri 82k km in 290 nm navora primerna za zamenjavo.
Ni blo kurjenja gum pa tega, najprej se je pojavlo v četrti brzini ko sm pritisnil na gas in so najprej obrati obstali potem pa malenkost padli! To se je dogajalo sam v 4. brzini! Je pa blo ful težko opazno, zdaj se mi pa zdi da vedno bol! In kakšno sklopko priporočate in kakšne so kaj cene?
HOLLAND je napisal/-a:TUNING_BOY je napisal/-a:Maxx je napisal/-a:Sej lahko tudi v 15k km in pri hitrem speljevanjem in kurjenju gum uničiš sklopko,tko da je tudi tvoja pri 82k km in 290 nm navora primerna za zamenjavo.
Ni blo kurjenja gum pa tega, najprej se je pojavlo v četrti brzini ko sm pritisnil na gas in so najprej obrati obstali potem pa malenkost padli! To se je dogajalo sam v 4. brzini! Je pa blo ful težko opazno, zdaj se mi pa zdi da vedno bol! In kakšno sklopko priporočate in kakšne so kaj cene?
Če bi sklopka drsela ti sigurno obrati ne bi obstali še manj pa padli!? Ko stisneš na gas in sklopka zdrsi se obrati naenkrat močno DVIGNEJO ne pa še padejo!!!
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 24 gostov