Če je zadeva obremenjena na 110% (prazen aku-prižgane luči) se bo grel še bolj.
Greje se zaradi izgub v alternatorju in pa padca napetosti (2x0.7V na diodah).
Vse je normalno, pri novejših avtih ga z roko ne držiš.
zcmr je napisal/-a:Nekateri avti (npr.mercedes A170 cdi....) imajo alternator vodno hlajen.....ce bi bilo samo 60 stopinj bi tega ne delali,tako da se ne sekiraj.
okej, tolk da vem da je vse kul če se skur
ja sej sm pol na avtu probal (120amp) pa je vroč za spečt.
btw; kolk pa majo te iskrini alternatorji kej cos(fi), a ni to podatek o izgubah?
Ne, cos(fi) je podatek o tem koliko delovne in koliko jalove moči lahko daje generator. Torej lahko izračunaš, kakšno induktivno breme lahko gor priklopiš. To pride v poštev le do usmernika, kjer je še izmenična napetost. Alternator ma pa izhodno napetost enosmerno, tko da je ta podatek brezveze in sploh ne vem, če je zapisan gor. Mislm da je zapisana nazivna napetost in tok.