Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Problem zavor pri AX-u

Napisal/-a kixs Po jun 04, 2007 9:27 am

Opazam, da bi vedno malo drzijo diski. Po voznji (brez vecjega zaviranja) so platisca vedno dokaj topla (vroca) na otip. Diskov nisem direktno slatal. ;) Vsake toliko casa mi pa precej zagrabijo, da se komaj peljes (vcasih desni, drugic levi disk).

Sem imel avto pri mehaniku, pa pravi, da ne najde napake, da ni nic posebnega!? Zavore je malo prerukal in podmazal. Vendar je stanje se vedno isto!

Predno sem opazil problem, sem naredil ze kar nekaj kilometrov!

Ima kdo kaksen nasvet?

Hvala!
Slika
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Po jun 04, 2007 11:12 am

Ce blokira enkrat levi drugic desni ni iskat napake na diskih oziroma celjustih niti ceveh ampak je treba menjat zavorni cilinder-pumpo na pedalu .
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po jun 04, 2007 11:57 am

Ne bi reku da glavni cilinder, ampak spucat oba cilindrčka in batka v čeljustih. Najboljš je pa imet rostfraj batke in bremze delujejo za večno - preverjeno. No dokler ne propadejo gumice v cilindrčku.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 04, 2007 12:01 pm

zcmr je napisal/-a:Ce blokira enkrat levi drugic desni ni iskat napake na diskih oziroma celjustih niti ceveh ampak je treba menjat zavorni cilinder-pumpo na pedalu .
... se strinjam - Glavni zavorni cilinder je fuč ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Po jun 04, 2007 12:39 pm

Hvala za 1x!

Se ena zadeva, ne vem ce je povezano.

Ko je avto ugasnjen, napumpam zavoro, da je pedal prakticno cisto trd in potem dam kontakt, mi zacne utripat ena lucka na armaturi (izgleda kot navzdol obrnjen trikotnik in neke crtice ima notri). Ko nato pritisnem zavoro, da popusti pritisk, se ugasne tudi ta lucka.

Hvala.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 04, 2007 9:13 pm

kixs je napisal/-a:Hvala za 1x!

Se ena zadeva, ne vem ce je povezano.

Ko je avto ugasnjen, napumpam zavoro, da je pedal prakticno cisto trd in potem dam kontakt, mi zacne utripat ena lucka na armaturi (izgleda kot navzdol obrnjen trikotnik in neke crtice ima notri). Ko nato pritisnem zavoro, da popusti pritisk, se ugasne tudi ta lucka.

Hvala.
... ne vem kaj to je vem pa, da lahko sprobaš če je zavorni cilinder fuč in sicer to tako : ko ti začne blokirati zavore izvlečeš iz serva cev, ki gre na sesalni kolektor če takrat popusti pritisk na čeljusti je sigurno kriv glavni zavorni cilinder to sprobaš ko nekaj časa voziš in opaziš, da ti je pričelo zavirati ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Majstor18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So okt 28, 2006 11:51 pm

Napisal/-a Majstor18 Po jun 04, 2007 11:13 pm

če je glavni cilinder fuč nimajo kolesa kaj blokirat, na njemu itak samo tesnenje odkaže, najlažje to ugotoviš če pedalo pri ugasnjenem motorju nadrukaš dokler nebo čisto trda in jodobro pohodiš, če začne propadat pomeni da so na cilindru gumice šle. drugače pa a li ima ta reč slučajno abs in je prbolem v njem?

lp
Kdor spi zlo ne misli, kdor je buden naj gre spat
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jun 05, 2007 12:11 am

To, da bi glavni cilinder malo blokiral (se ne bi dobro vračal) in bi zato stalno malo zaviral, pa ni možno? Samo gumice? :roll:
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr To jun 05, 2007 6:18 am

V cilindru so med gumicami tudi vzmeti pa ventilcki za hitro popuscanje ........
Mercedes Benz service
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs To jun 05, 2007 8:01 am

Kot sem v zadnjem postu napisal... tista lucka je dejansko simbol za premalo olja v motorju. Narisana je dejansko tista kapaljka s kapljico na koncu. Olja je dovolj, bil je tudi menjan zadnji vikend. Ta lucka je utripala tudi enkrat prej, ko sem naredil isto (pri ugasnjenem avtu napumpal zavoro in potem dal kontakt).

Nimam pojma zakaj bi ta lucka utripala, ce nasponam zavoro.

Ko nasponam zavoro, se pedal nic ne ugreza, ampak ostane trd.

Kako je zdaj s tem zavornim cilindrom? Je mozno, da je on kriv ali je kaj drugega? Avto seveda nima ABS-a ali kaj podobnega. Ce nisem eksplicitno napisal, gre za AX 1.5 TRD L95.

LP
Slika
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs To jun 12, 2007 8:40 am

Ima se kdo kaksen nasvet zakaj mi zavora bremza (sprednji diski)?!

Kot sem ze rekel, mi je mehanik preveril in ni nic nasel, da bi bilo kaj narobe!?

Seveda nekaj je narobe, ker mi skoraj non-stop bremza. Vecinoma ne zelo, vsake toliko casa, pa kar precej. Kot ze receno, mi enkrat leva, drugic pa desna.

Vceraj sem se pogovarjal z mehanikom in pravi, da bi bilo dobro zamenjat diske!?

OK. Recimo, da zamenjam diske, zakaj potem ne bi vec blokiralo???

Hvala!
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To jun 12, 2007 9:13 am

zamenjaj čeljusti,ker so le te obrabljene in se ti na vsake toliko časa v njih puša "zakajla" in posledično ti začne zavirati.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs To jun 12, 2007 9:37 am

To je ze bolj logicno.

Se celjusti menjajo skupaj z diski ali ne? Ali je najbolje oboje zamenjat?

Kaksni so stroski, ce pozna kdo cene?

lp
Slika
 
Neotropic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne mar 27, 2005 11:20 am

Napisal/-a Neotropic So jun 23, 2007 10:49 am

zamenjaj glavni zavorni cilinder....mel sem čisto isti problem na peugeotu, pri meni je blo že tak hudo, da se avto celo začel ustavljat, ko sem zamenjal glavni cilinder je bil problem rešen

lp
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr jun 27, 2007 4:26 pm

Jaz sem imel na eni strani zamašeno gumijasto cevko ki gre do zavornih čeljusti. Ploščice je že nekako stisnilo, narazen pa niso šle, tako da je kolo stalno zaviralo, na feltni pa bi lahko cvrl j***a
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Sr jun 27, 2007 6:22 pm

Kateremu si mehaniku šel? Raje pejt kakšnemu zavornemu servisu, kjer bojo več vedli.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jun 27, 2007 6:37 pm

Jaz sem isti problem imel pri visi, zamenjal čeljust in zdaj ni več problemov.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558 in 12 gostov