Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Težko vžiga hladn

Napisal/-a Lumpy_ So jun 09, 2007 2:12 pm

Avto je novi Beetle, l 2000, 1.9 tdi 90hp serijsko, čipan na 120hp.
Mam en problem, ki sem mislil da ga bom rešil z menjavi grelnih svečk. Ko je motor hladen, ponavadi je to čez noč ko stoji avto, potem zjutraj oz. prvič težko vžge. Zaj pa kadar je hladno zunaj (primer 10 do 15 stopinj), takrat rabi vsaj 5 sekund pa obrača preden vžge, ko pa je bolj toplo, npr tak kot danes, ko je blo zunaj 25 stopinj, pa rabi 2-3 sekunde da vžge. Pa tud potem če cel dan stoji, ko se čist shladi, ga tud mantra vžig. Zato sem pomislil prvo na grelne svečke, sam sem ugotovil da ni to.
Mam še namen menjat zračni in naftni filter. Tu pa mi zmanjka znanja in idej kaj bi lahko blo še narobe. Upam samo da ni naftna pumpa. :roll:

Če ma kdo kako idejo, naj kar napiše.

Hvala za pomoč

LP
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo So jun 09, 2007 4:39 pm

Lp!poglej mojo temo tdi-vžig,mogoče najdeš odgovor zase.sm meu enake težave in jih s tukajšnjo pomočjo odpravil.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka So jun 09, 2007 6:52 pm

takrat rabi vsaj 5 sekund

:? In s tem si delaš probleme??? Zamenjaj z bencinarjem ( to je bolj v šali)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jun 09, 2007 10:36 pm

Pavka je napisal/-a:
takrat rabi vsaj 5 sekund

:? In s tem si delaš probleme??? Zamenjaj z bencinarjem ( to je bolj v šali)


No no tudi če si prvi stavek mislil v šali , ti lahko povem da je to slaba šala....

Moj 17 let stari dizlček vžge v pol sekunde ( ko prvi bat pač pride do kompresije) pa ni važn al je zunaj ali -30 ali +50....Tak da mislim da pri razmeroma novem dizlu vžig ne bi smel delat blemov.

Ali je termo senzor ( kot je že mel nekdo probleme) ali je nakaj na dovodo goriva... ali pa najslabša možnost ali črpalka ali obrabljenost motorja ( hladen dizl pač ne razvije dovolj kompresije) ...kaj druga pa naj še povejo drugi.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne jun 10, 2007 12:42 am

@Pavka, slaba šala je bila to. :? Štej ti 5 sekund oz glej na uro, pa mi pol povej če je to ne omembe vredno.

Glede na to, da sem imel 2 avta pred tem passata, tud TDi, ki je imel prevoženih 350k km, se pravi 2 krat več od tega, grdo je bil vožen pa še čipan, pa je prej vžgal kot ta beetle in še to pozimi, pol res ni kriv DIZEL. Zadrži svoje šale malo. Ker mi ni trenutno do tega. Žal.


@Lisko, tud jaz sem pomislil na nekaj kar ma zvezo z dovodom goriva, ali pa kot je napisal golfTDI, termostikalo. Upam da čimprej ugotovim kaj je narobe, da nebom zmetal denarja v razne dele, na koncu pa ugotovil, da nisem nič rešil.
Čudi me, ker avto ne kadi, ne pije olja, porabo ima normalno, moč motorja oz. pospeški so super. Samo vžig ga mantra ko je hladen. A bi tud v tem primeru bil sam motor zmantran? :cry:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Ne jun 10, 2007 5:34 am

Mogoče rele za ogrevalne svečke prekmalu odklopi....in oprosti za prejšnjo izjavo
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jun 10, 2007 10:12 am

Hja okolteh novih avtov lahk doktoriramo pa ne bomo rešli nič.... najenostavnejša rešitev je da ga pelješ na tester. Drgač mrzel dizel ima malenkost povečan vbrizg goriva in pa malenkost se mu pri mrzlem prestavi kot predvžiga ( vsi sistemi so u pumpi). Mogoče je kaj na tem.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Ne jun 10, 2007 10:16 am

Težave z vžigom rešuje tudi RSR.

Sicer pa naj bi bilo več možnih vzrokov:
- grelne svečke
- temperaturni senzor
- slabo nastavljen timing pumpe (si mogoče pred kratkim menjal jermen?)
- povratni ventil za nafto
- slaba kompresija
- ...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne jun 10, 2007 11:28 am

Nisem menjaval jermena. Bil sem pri RSR-u pa sma porihtala vžig toplega motorja, ko majo s tem probleme TDIji tud, za to ko j ehladn, nisem niti omenil nič, ker sm mislil da so svečke.
Ta timing pumpe, a to lahko nastavi moj mehanik, al treba it na bosch servis? sej si mislil bosch pumpo ne?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
atko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Če mar 04, 2004 10:12 am
Kraj: mb

Napisal/-a atko Ne jun 10, 2007 12:03 pm

senzor na odmični gredi,stane 60euro
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne jun 10, 2007 12:15 pm

Pa se daj kaj za te stvari videt na računalniku? Al bom mogo na slepo menjavat?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne jun 10, 2007 1:24 pm

Kolega je imel podoben problem sicer na Vectri. Šlo pa je za mikro luknico na visokotlačnem vodu za gorivo, zdaj 1.9TDI je baje sicer PD sistem ampak mogoče bi znala bit podobna fora.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne jun 10, 2007 2:35 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Pa se daj kaj za te stvari videt na računalniku? Al bom mogo na slepo menjavat?


men ni na računalniku nič pokazalo,b/p.mogoče je kaka cevka za nafto preparela,pa pritisk spusti tok da more pumpa najprej nafto potegnt,preden vžge.tega je toliko da bankrotiraš :roll: ,če bi vse opcije probu.upam da boš ugotovu,še preden boš skor vse zamenjal.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Dr.servis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne mar 25, 2007 5:15 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a Dr.servis Ne jun 10, 2007 6:10 pm

Menjaj temperatursenzor pa bo vredu. To je kar pogost problem pri vw.
Ko boš to zrihtal,boš mel tudi manjšo porabo.
Nemogoče naredim takoj, na čudeže je treba malo počakat, po potrebi tudi čaram.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne jun 10, 2007 6:22 pm

Problem je ja če računalnik na pokaže nič, pa bankrotiraš poleg menjave tega in onega.
Dr.servis, maš pir v dobrem če se bo popravlo . Upam na najboljše ne. :D Ker ni trenutno financ za pol motora zamenjat. Upam do bo mehanik našel kako luknjo v urniku, da to menjama.

Drugače pa hvala vsem za predloge.

Aja, Dr.servis, kolk je približno cena tega stikala? Na pooblaščencu in pa tak če ga kupim? Je vseeno kje kupim(kvaliteta), ker tega nisem nikol menjaval tak da ne poznam zadeve.



LP :)
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Ne jun 10, 2007 7:13 pm

tebe čip j... definitivno,pojdi na tester pa naj preverijo tam kjer si čip nabavil
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne jun 10, 2007 7:40 pm

že napisano,mal poste preber.cena tega temperaturnega tipala je 26 eurov,pri pooblaščenem vw servisu,pa 10min je dela.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne jun 10, 2007 7:51 pm

andrej86 je napisal/-a:tebe čip j... definitivno,pojdi na tester pa naj preverijo tam kjer si čip nabavil


andrej, nep ni to. Avto je že pred tem bogo vžigal. Ko še nisem pelal čipat.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To jun 12, 2007 3:28 pm

Nabavil sem temp. stikalo, pa me zanima če kdo ve kje približno se nahaj na Beetlu pod haubo to. Pa če je težko zraven prit.




Hvala :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Sr jun 13, 2007 5:56 am

nahaja se tu,zamenjati pa ga ni teško sam zamenji ga pri hladnem motorju ker drugače te lahko hladilna tekočina opeče.

Slika
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 7 gostov