Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Motorček prostega teka - Bosch monotronic

Napisal/-a Primoz_86 Ne jun 10, 2007 4:44 pm

Nekaj mesecev po popravilu v naslovu omenjenega motorčka imam spet težave. Takrat sem razdrl cel motorček in vse na novo namazal. Izgleda pa, da to ni bil glavni problem, ampak je tažava verjetno tudi v tem, da ima elektromotor obrabljene krtačke ali zapacan kolektor in potegne prevelik tok, zaradi česar ga računalnik izključi.

V razstavljanje elektromotorja se raje ne bi spuščal, ker bi verjetno odlomil jezička ki ga držita skupaj, pa tudi krtačke ali rotor bi težko zamenjal.

Zanima me če ima kdo odveč kakšen tak motorček ki ni bil dosti rabljen in ga je pripravljen prodati. Lahko je tudi nov, le cena ne sme biti pretirana. Proizvodna cena tega motorčka je kakšna 2 eura, v trgovini pa je, če se ne motim cca 130 eur :lol:

Simptomi nedelovanja motorčka pa so, da ima motor pri prostem teku prenizke obrate, ko je mrzel pa če ne tiščiš malo gasa, lahko tudi crkne. Razmišljal sem že da bi motorček kar odklopil in gas malo spodložil. Ko bi bil motor mrzel bi bili obrati skoraj pravi, pri toplem pa malo previsoki.

Lp
 
Uporabniški avatar
Majstor18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So okt 28, 2006 11:51 pm

Napisal/-a Majstor18 Ne jun 10, 2007 7:53 pm

jah primož treba bo povedat kaj za en avto je to ane :P

lp
Kdor spi zlo ne misli, kdor je buden naj gre spat
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne jun 10, 2007 8:34 pm

Kot jaz vem so motorčki pri vseh avtih z boschevim monotronicem enaki (VW, Škoda, Opel, Renault, Fiat itd.)

Lp
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Ne jun 10, 2007 9:38 pm

jaz imam verjetno enega za puntota mk1, samo ima nekaj km za sabo, še pa dela.

vseeno zaupaj model in tip avta ;)

drugač sem mel pa jaz podobne probleme kot ti pa ni bil motorček, ko si sklopko stisnu so obrati padli do nule, pa včasih motor crknu. Fora je bla v premalo bencina, zakaj ga je premal dobil nisem nikol ugotovil, sem ga shekal z MAP senzorjem :lol:

to če motorček dela la ne se sliši če vsameš filter dol in laufaš mašino (vem ni najbolje zarad smeti, ki ti jih lahka not potegne), slišal boš kako mašina vleče luft skozi to malo lukno. Če dodaš malo gasa (tukaj motor zapre luknjo) in spustiš. Moraš slišati spremembo v zvoku pretoka zraka, ko se lukna nazaj odpre. To pomeni da regulacija dela.

p.s. Ne maži z kakšnimi silikonskimi olji motorja, ker boš "zastrupil" lambdo in ti bo še tista crknila.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jun 10, 2007 9:51 pm

jaz mam ene tri doma ti ga dam za 40€,garancije ni ,nov ni ,kok ma kilometrov za sabo ne vem o proizvodni ceni pa ne bi ker tud avto za 5 mio. nio vreden tok pa narod vseen kupuje tko da ne strelat takih, v italiji dobiš komplet monotronic za 50€ zdaj se pa odloči
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 11, 2007 7:31 am

Prvi zakon motronica je, da se NE sme premikati vijaka nastavitve lopute. Motorček sčistiš s čistilom za fergazerje, ga napolniš za ene pol ure , odliješ in spihaš, tako gredo ven oljne obloge, ki blokirajo hitre premike. S kontakt sprayem očistiš kontakte, da dobi zadosti elektrike. Lahko nagaja tudi stikalo, ki vklaplja ta pomožni sistem. Meritev, ki jo narediš z Ohm-metrom, je na nekaterih avtih 0,2mm preden sede loputa do vijaka mora stikalo vklopiti, zato je vrtljivo po osi. Vse je odvisno od izvedbe in tipa motronica, zato je potrebno poiskati tovarniška navodila za tvoj avto.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jun 11, 2007 11:06 am

Motorček je izven "fergazerja" in kakšno namakanje ne bi nič pomagalo. Bom prilepil kakšno sliko kako zadeva izgleda, ko pridem domov. Še najbolj je podoben pomanjšanemu motorčku od brisalcev.

Od puntotov mk1 mislim da paše le od 55-ke. Puntoti 1.2 imajo kot jaz vem multipoint injection.

Avto je sicer fiat uno L1993 1.1 IE. Za rabljenega ne bi dajal ne vem kakšnega denarja, sploh če ni znano koliko km ima za sabo.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 11, 2007 1:54 pm

Govorimo o ajnšpric napravi Bosch Motronic in ne o fergazerju. Uporablja se tekočina za čiščenje fergazerjev, ki topi obloge, ki pridejo iz oljnega iberlaufa v sesalno cev, v primeru štantgasa pa gre to po bypass cevi regulatorja. Eno luknjo zamašiš, v drugo naliješ topilo. Na sliki sta regulator in Boschevo navodilo za testiranje v primeru modela MP7.0.
Priponke
Regulator_Page_1.jpg
Regulator_Page_2.jpg
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jun 11, 2007 3:38 pm

Ne, to ni pravo. Počakte kakšno uro, bom poslal fotke. Fergazer sem z razlogom napisal v navednicah.

Lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jun 11, 2007 6:12 pm

ma on govori za elektro krmiljen motorček štandgasa ki ga majo MONOtronici kjer je not tak motorček kot so ga mel avti na baterije od mehanotehnike izola vse skup je pa v enem črnem ohišju kar je z tremi imbus ali torx šravfi prliman na ohišje vbrizga
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jun 11, 2007 7:01 pm

Na vrhu manšete sem danes naredil majhno luknjico, nanjo prislonil oljno kapalko in jo nafilal z motornim oljem. Motorček spet dela kot nov :roll: :lol:

Zaenkrat naj bo tako kot je, če bo pa treba ohišje filtra snemat na manj kot dva meseca pa se bom pa odločil za nabavo drugega.

Problem je da je plastika tam, kjer se drgneta ročica in ohišje že malo obrabljena in se zatika, če ni dobro namazano. Nekaj pripomore tudi zmatran elektromotor.
Priponke
IMG_1216.jpg
IMG_1213.jpg
IMG_1210.jpg
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jun 11, 2007 9:34 pm

manšeta se pa drugač brez problema sname da ne boš več lukjic delu
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To jun 12, 2007 10:12 pm

Vem, sam jo ne moreš nafilat z oljem, če je motorček pritrjen (torxe sem nekomu posodil, tako da nisem imel orodja za ga snet). Itak se tista luknjica sama stisne skupaj, tako da še opazit ni.
 
Bxxx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To apr 13, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Bxxx Če sep 06, 2007 8:10 pm

Hello!!!

Bi si še jaz malo sposodil temo. Imam pa čist isti motorček, kateri mi dela težave. In tako je problem naslednji.

Ko dam kontakt se mi motorček kar sam od sebe začne premikat in enako je tudi po zagonu motorja. Zaradi tega pa seveda avto ugaša, cuka in še kaj.

Sedaj me pa zanima če ga naj kar menjam ali pa če je kriv kakšen senzor ( če je sploh kakšen).

Avto pa je peugeot 106 1992.

lp
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

Napisal/-a Karletto Če sep 06, 2007 8:22 pm

Hey

V prostem teku je bol bogo: menjal. ročica trese; ropota; med vožnjo se pojavijo isti simptomi - kaj se zgodi medvožnjo ko vklopiš sklopko pa ne vem/ danes je prvi dan. tylp
Zadnjič spremenil Karletto, dne Če sep 06, 2007 8:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če sep 06, 2007 8:36 pm

Bxxx je napisal/-a:Hello!!!

Bi si še jaz malo sposodil temo. Imam pa čist isti motorček, kateri mi dela težave. In tako je problem naslednji.

Ko dam kontakt se mi motorček kar sam od sebe začne premikat in enako je tudi po zagonu motorja. Zaradi tega pa seveda avto ugaša, cuka in še kaj.

Sedaj me pa zanima če ga naj kar menjam ali pa če je kriv kakšen senzor ( če je sploh kakšen).

Avto pa je peugeot 106 1992.

lp
za začetek prešpricaj vse konektorje okoli motorja z kontakt sprejem pol boš pa vidu če se še zaganja ga zamenjaj
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 16 gostov