Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Prižiganje lučk v armaturi-Clio 1

Napisal/-a cliort Ne jun 10, 2007 7:20 pm

Živjo!

Mam zlo zanimivo dogajanje v armaturni plošči.
Ko se ustavim in obrati padejo na približno 950, se mi prižgejo(utripajo) opozorilne lučke
za TEMPERATURO, KAZALEC OLJA in LUČKA ZA OLJE.Hladilne tekočine in olja je dovolj, varovalko sem tudi pregledal in je dobra.

A se je že komu kej podobnega zgodilo in kaj bi to lahko bilo??

Tnx ;)
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Ne jun 10, 2007 7:42 pm

Ne vem sicer tvoje situacije, ampak pri meni je bil štantgas nastavljen okoli 1k obratov in je včasih nihal malo pod, pumpa za olje pa menda dela ravno nad 1k, tako da se je potem prižgala lučka za olje. Koliko je res pa dejansko ne vem.

A če daš malo gasa da se dvignejo obrati nad 1000 je kaj bolje? Aja, pa kaj se ti dogaja s kazalcem za olje? Če kapiram se ti prižge lučka za olje in lučka za temperaturo. Kazalec za olje pa... pade?
Slika
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Ne jun 10, 2007 8:08 pm

Eazy-O je napisal/-a:Ne vem sicer tvoje situacije, ampak pri meni je bil štantgas nastavljen okoli 1k obratov in je včasih nihal malo pod, pumpa za olje pa menda dela ravno nad 1k, tako da se je potem prižgala lučka za olje. Koliko je res pa dejansko ne vem.

A če daš malo gasa da se dvignejo obrati nad 1000 je kaj bolje? Aja, pa kaj se ti dogaja s kazalcem za olje? Če kapiram se ti prižge lučka za olje in lučka za temperaturo. Kazalec za olje pa... pade?


Vse dela normalno, samo te lučke se prižigajo. Kazalec se premakne za milimeter, samo lučke utripajo, tko kukr da bi biu kje stik.K pa dam gas nad 1000 obr. pa te lučke ugasnejo.
Upam da sem razumljivo povedal.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Ne jun 10, 2007 8:34 pm

Jah zna bit da je pač res to z oljno pumpo. Foter mi je reku, da ni panike, samo če stojiš kje dalj časa pač daj tok gasa da bo nad 1000 obratov, da ti pumpa dela. Baje ni bilo pri tem nobene okvare. Če te moti si pa magari daj naštimat štantgas višje.

Če je kaj drugega ti bo pa kdo drug mogoče lahko povedal.

LP,
Oskar
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne jun 10, 2007 9:13 pm

Eazy-O je napisal/-a:Jah zna bit da je pač res to z oljno pumpo. Foter mi je reku, da ni panike, samo če stojiš kje dalj časa pač daj tok gasa da bo nad 1000 obratov, da ti pumpa dela. Baje ni bilo pri tem nobene okvare. Če te moti si pa magari daj naštimat štantgas višje.

Če je kaj drugega ti bo pa kdo drug mogoče lahko povedal.

LP,
Oskar

čaki mal, pumpa za olje ti mora skoz delat!!!
Sicer je tako ali tako mehansko gnana, tako da dela sigurno, vprašanje je če daje zadostni zlak olja (več je obratov, večji je tlak)

drugača pa imajo renofoulti velikrat težave z slabimi stiki, konektorji....tako da je prvo za pogledati konektorje na armaturi, da masa ne prebija oz kaj podobnega.....dvomim da so težave resne in da ti toliko stvari na enkrat dela težave....
 
Uporabniški avatar
DCsport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe maj 06, 2005 2:39 pm

Napisal/-a DCsport Ne jun 10, 2007 9:32 pm

Jst mam rešitev zate :P menjaj olno tipalo :twisted:

jst sem imel identičen primer
ko se je avto segrel in so obrati padli na nekje 750 so začele utripati omenjene lučke. Sem bil večkrat na servisu pa niso znal nč narest saj je olna pumpa pri 1000 obratih imela predpisan tlak, potem pa sem srečal enga majstra pa je reku da bo pogledal, avto mu prpelelm on zamenja tipalo za olje in od takrat je vse lepo in prav.
Mi je pa to dost živcev požrlo tako da priporočam menjavo tipala :)

lp
 
Uporabniški avatar
DCsport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe maj 06, 2005 2:39 pm

Napisal/-a DCsport Ne jun 10, 2007 9:35 pm

Težava nikakor ni v olni pumpi oziroma v prenizkih obratih temveč v tipalu. Menjaj tipalo in povej rezultat

lp
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Po jun 11, 2007 5:29 pm

DCsport je napisal/-a:Težava nikakor ni v olni pumpi oziroma v prenizkih obratih temveč v tipalu. Menjaj tipalo in povej rezultat

lp


A mi lahko poveš, kolk to košta in kje to pride.A je treba olje vn spustit, a lahk to sam zamenjam al je preveč zakomplicirano?
 
Uporabniški avatar
DCsport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe maj 06, 2005 2:39 pm

Napisal/-a DCsport Po jun 11, 2007 6:02 pm

am vrjetno se del dobi na kakem servisu. Kolk je blo popravilo ti tudi ne morem rečt ker je to fotr uredil. Bi pa se po mojem mnenju dalo to komot narediti doma če bi imel del.
Več ti ne morem pomagat :oops:

lp
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort To jul 03, 2007 4:44 pm

DCsport je napisal/-a:Jst mam rešitev zate :P menjaj olno tipalo :twisted:
lp


Menjal oljno tipalo in sedaj je tako kot mora biti! :lol:
Strošek: 4€ in 5 min dela v kanalu. ;)

Še enkrat hvala!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 14 gostov