Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
krog
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Sr jun 06, 2007 10:23 am

a6 1.8t l.1997 težko vžiga

Napisal/-a krog Po jun 11, 2007 2:25 pm

zdravo imam en manjši problem,zjutraj ob nekaj sekundnem verglanju(2-3sek.)se avto prižge nato pa skoraj ugasne,obrati padejo na 500,400,nato se vrnejo na normalno pozicijo ali pa ne in se avto ugasne.ko pponovno prižgem pa dela normalno,ampak to se mi dogaja samo ko je mrzu.Za kakšen nasvet se vam že v naprej zahvaljujem.
 
Uporabniški avatar
Majstor18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So okt 28, 2006 11:51 pm

Napisal/-a Majstor18 Po jun 11, 2007 2:41 pm

regulator prostega teka?

lp
Kdor spi zlo ne misli, kdor je buden naj gre spat
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 11, 2007 2:53 pm

Senzor temperature, ker avto očitno ne ve, da je mrzel.
 
Uporabniški avatar
Denissek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jun 12, 2007 1:33 pm
Kraj: trebnje

Napisal/-a Denissek To jun 12, 2007 2:17 pm

pomoje je tud temperaturno stikalo pa ti ne da čoka. lp ;)
 
bojch1980
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Ne feb 25, 2007 10:29 pm

Napisal/-a bojch1980 To jun 12, 2007 6:12 pm

Jp.... A4, l.98, 1.8 20V, bencinc, sem imel isti problem. S tem da men eneparkrat sploh ni vžgal. Od takrat, ko sem zamenjal "senzor temperature" dela vse normalno. Ker se mi je mudilo nabavit in zamenjat sem šel kr k enem lokalcu in me je sklincu zakaj nisem originalnega kupu, ker je to tak mali dnar.

No vsaj vem za drugič. Baje italianski ponaredek kmal crkne. Drugič kupim originalnega. Tebi pa ga tudi priporočam.

Lp,
Bojch
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy To jun 12, 2007 7:55 pm

Tak je tudi men delalo, ko sem ga prizgal so enkrat ali dvakrat obrati padl, pol je blo pa ok. Al pa če sm dal takoj cist mal gasa je blo podobn. In pol sm najdu da je tam kjer je odusnik motorja, se pravi tam ko grejo oljni hlapi ven iz motorja (zravne šipke za olje), tam je eno plasticno koleno in je bilo pretrgano-in ko sem to zamenjal je bilo ok. Ker je tam vleklo faus luft notr, potem pa ne več in zdej lepo laufa. Poglej, mogoče ti to nagaja...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov