Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

R clio 1.6 16V '03 - računalniku se je zmesalo

Napisal/-a gofra Pe jun 22, 2007 9:03 pm

Pozdravljeni,

imam zoprn problem, pa ne vem kako ga rešit. Avto sem zagnal z vklopljeno prestavo...seveda je cuknilo in se ustavilo. Po ponovnem poskusu zagona pa sem ugotovil, da se je računalniku očitno sfuzlalo. Lučke na armaturi prižiga kot za novo leto, izmenično se prižigajo in ugašajo, ventilator dela le v eni brzini...centralno zaklepanje ne deluje (izgleda kot bi manjaklo elektrike, dogaja torej se, vendar se zgodi ne :))...ipd.

Predvidevam, da bi bilo fino resetirati računalnik - bi bil dovolj odklop z akumulatorja ali je kakšna bolj sofisticirana metoda?


Najlepša hvala za pomoč!


lpf
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe jun 22, 2007 9:55 pm

lahko da je bolj tehnična težava z računalnikom oz. elektroniko kot pa da enostavno resetiraš računalnik, najboljš je obisk pri mehaniku in priklop avta na pc - diagnostiko
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe jun 22, 2007 10:43 pm

Hja, odklop in priklop nazaj na akumulator ni pomagal.

Je pa pod + priklopom na akumulatorju polno nekega belega prahu oz. prahu podobne zadeve. Če bolj logično pomislim, se avto pravzaprav dejansko obnaša kot bi mu primanjkovalo elektrike. Tisti cirkus z lučkami s kontaktom obmiruje le, če prižgem parkirne luči in takrat ostane na tastaturi prižgana tudi lučka akumulatorja.

Kolikšna je verjetnost, da je dejansko fuč prav akumulator?


Hvala za pomoč sicer...

lpf
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe jun 22, 2007 11:01 pm

odklopi akupolator in sčisti kleme in one kontakte na akumolatorju z brusnim papirjom al pa drotpiršno(se zdej nespolnem kak se prav reče :oops: ) pa boš vido če bo boljše. Pa poglej če moreš kej destilirane vode dolit v celice
LP Rok
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Pe jun 22, 2007 11:06 pm

Gen|uS je napisal/-a:odklopi akupolator in sčisti kleme in one kontakte na akumolatorju z brusnim papirjom al pa drotpiršno(se zdej nespolnem kak se prav reče :oops: ) pa boš vido če bo boljše. Pa poglej če moreš kej destilirane vode dolit v celice


poskusiti res ni greh, lahko je res samo kaj takega.

kaj se pa zgodi, če obrneš ključ? si preveril, da ni šla kaka varovalka? .... jaz bi ga osebno dal na diagnostiko - servis in naj ti priklopi na računalnik.
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki Pe jun 22, 2007 11:17 pm

Najprej preveri napetost akumulatorja.....(prazen)
Velikokrat se celice sesujejo in pridejo v kratek stik....pogosta pojav pri takšnih
temperaturah kot so bile zadnje dni...
Glede resetiranja pa kar pozabi.....ne gre to kar tako....
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 So jun 23, 2007 12:37 am

jao pa ne spet težava z renojem :evil: kolega me bo opet podjebavo še bolj če bo to prebral :evil: pa kaj je s temi clioti,če ni petrol kriv,pa elektronika nagaja grrrr :?


EDIT: zapelji na pooblaščenega naj samo priklopijo na kompa da ti razkrijejo napako,....mogoče bo to šlo že porihtat kar preko kompa ;)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So jun 23, 2007 1:26 am

Patrik :lol: . Nebomo se podjebavali.

Samo je pa čudno to, da pozabiš sklopko stisnit, pa maš pol ringlšpil na armaturki. :shock:
Priklopi ga na računalnik.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So jun 23, 2007 5:20 am

pač reno :P
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So jun 23, 2007 10:10 am

Hvala vsem za pomoč - kot sem sklepal, akumulator je bil hin.

Izgleda, da ga je tisti "cuk" pri zagonu do konca izčrpal. Menjava...in zdaj dela kot mora.

lpf
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis So jun 23, 2007 11:00 am

Ponavadi iz takega majhnega problema nastanejo govorice o tem kakšna j***a so določeni avti! Sem sam občutu, ko sem od drugih zvedu, da sem menjal že pol mašine, v resnici pa je bilo treba samo spucat senzor za vžig na vztrajniku :lol: ....
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
jure114
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr jun 20, 2007 10:43 am

Napisal/-a jure114 So jun 23, 2007 7:04 pm

Včasih so stvari bolj enostavne kot se zdijo ! :shock:
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So jun 23, 2007 8:01 pm

jure114 je napisal/-a:Včasih so stvari bolj enostavne kot se zdijo ! :shock:


ali obratno :P
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So jun 23, 2007 8:51 pm

Renault ima zelo dobre mašine. Na žalost ne vozim več Renaulta, ki mi je dolga leta odlično služil. Danes vsi favorizirajo DE aute, ampak v mojem času, ko sta bila "sošolca" R21GTX in pa Passat, je bil nemški avto na dnu. DeKaWejci (AUDI) so rjaveli kot lisice, npr 80-ke so bile poden od podna na plehu. Passat TDI je imel prve modele z enojnimi zavornimi koluti spredaj, Golf III nismo verjeli, da je res tako šlampasto setavljen na strehi in smo šli pogledat nekaramboliran avto in zijali. Renault je pa ves čas soliden, tako motorno kot na plehu, se kdo spomni R4, ki je zdržala do 180000 km brez generalne, slovitemu hrošču smo menjali glave pri 140.000, pri udarcu v polos je bil totalka, ker je bil predrago popravilo. Ne podcenjujmo Renaulta, se nima kaj sramovati, je motoriziral marsikatero družino, ne samo teh par Überallesov.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So jun 23, 2007 9:01 pm

joztom je napisal/-a:Renault ima zelo dobre mašine. Na žalost ne vozim več Renaulta, ki mi je dolga leta odlično služil. Danes vsi favorizirajo DE aute, ampak v mojem času, ko sta bila "sošolca" R21GTX in pa Passat, je bil nemški avto na dnu. DeKaWejci (AUDI) so rjaveli kot lisice, npr 80-ke so bile poden od podna na plehu. Passat TDI je imel prve modele z enojnimi zavornimi koluti spredaj, Golf III nismo verjeli, da je res tako šlampasto setavljen na strehi in smo šli pogledat nekaramboliran avto in zijali. Renault je pa ves čas soliden, tako motorno kot na plehu, se kdo spomni R4, ki je zdržala do 180000 km brez generalne, slovitemu hrošču smo menjali glave pri 140.000, pri udarcu v polos je bil totalka, ker je bil predrago popravilo. Ne podcenjujmo Renaulta, se nima kaj sramovati, je motoriziral marsikatero družino, ne samo teh par Überallesov.


:clapclap :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI So jun 23, 2007 9:49 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hvala bogu da so še clioti, se imamo vsaj kaj pogovarjati, drugi avti so 1000% zanesljivi.
Vozim že drugega cliota v 6 letih.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Ne jun 24, 2007 9:22 pm

Kot dokaz o nekvaliteti VW,kolko se vozi danes 30 let starih VW jev in koliko Renaultov,joztom tvoja teza žal ne drži ;),ne vem za nobenega oz.so redki renoji,Golfov 1 je pa "še"kar nekaj vidnih,pa Hroščov :oops:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Ne jun 24, 2007 9:27 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Kot dokaz o nekvaliteti VW,kolko se vozi danes 30 let starih VW jev in koliko Renaultov,joztom tvoja teza žal ne drži ;),ne vem za nobenega oz.so redki renoji,Golfov 1 je pa "še"kar nekaj vidnih,pa Hroščov :oops:

V glavnem med starodobniki prevladujejo Opli. Heh, pa kako zaboga Opli se sprašuje narod, če pa jih že pregovorno rja poje do 12. leta. Skrivnost je v besedi "pregovorno".
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Ne jun 24, 2007 10:16 pm

jaz ne govorim o starodobnikih ki se 1x tedensko zapeljejo na cesto ampak o avtu za vsakdanjo rabo
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
RSI
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Pe jun 18, 2004 3:04 pm
Kraj: obersburg

Napisal/-a RSI Ne jun 24, 2007 10:24 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Kot dokaz o nekvaliteti VW,kolko se vozi danes 30 let starih VW jev in koliko Renaultov,joztom tvoja teza žal ne drži ;),ne vem za nobenega oz.so redki renoji,Golfov 1 je pa "še"kar nekaj vidnih,pa Hroščov :oops:

30LET stari avti so že starodobniki ;)
VIVE LE SPORT
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan, Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 6 gostov