Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Pokrov ventilov in delujoči motor?

Napisal/-a [DocX] Pe jul 27, 2007 9:37 am

Ali smem zalaufat mašino, če imam snet pokrov ventilov?
Rad bi namreč slišal kje mi ropotajo ventili.

Naslednje vprašanje pa je, ali moram vedno ko snamem pokrov ventilov menjati
tesnilo in ali moram vedno dodatno zatesniti s tesnilcem?

Hvala za odgovore ;)
 
Uporabniški avatar
Majstor18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So okt 28, 2006 11:51 pm

Napisal/-a Majstor18 Pe jul 27, 2007 9:45 am

Lahko ga vžgeš, samo ne navijav obratov preveč ker bo olje špricalo na vse konce, sicer pa tesnilo pokrova ni potrebno menjati, razen če je že dotrajano, lahko pa tudi dotrajanega namažeš s silikonom, za kateri avtopa gre?


lp
Kdor spi zlo ne misli, kdor je buden naj gre spat
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Pe jul 27, 2007 10:29 am

ja smo olje bo šprical kajn ti ropota
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe jul 27, 2007 12:06 pm

Porihtaj tako kot je treba, daj tisti drobiž za novo dihtngo, pa maš mir. Lahko pa neki na pol narediš pa štukaš vsake 2 mesca.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] Pe jul 27, 2007 12:06 pm

Gre za mercedes 81 letnik 380 SLC. V8 mašina. 8)

Na eni polovici mašine (bloka) se sliši klikanje ventilov (ventila?), na drugi pa ne.
Ventili se poganjajo preko nihajne roke (glej sliko).

Mogoče bom neumno vprašal, ampak se mi zdi, da pri takšnem načinu vodenja ventilov ni dročnikov Imam prav?

Verjetno bo potrebna nastavitev ventilov. Bi lahko bilo še kaj drugega?

Še vedno ne vem glede laufanja brez pokrova ventilov...
Ali lahko zalaufam, pa ne navijam in mi ne bo špricalo, ali pa bo špricalo v vsakem primeru? Lahko kako zamašim dovode olja?
Priponke
Ventil.JPG
Ventil
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe jul 27, 2007 12:35 pm

:jao:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] Pe jul 27, 2007 12:36 pm

:lol: V čem je problem? :)
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe jul 27, 2007 12:57 pm

[DocX] je napisal/-a: Lahko kako zamašim dovode olja?


Lahko... na lastno odgovornost... ti pa ne priporočam.... olje se prečrpava v glavo mašine ravno zato, da se mašina maže.... ti bo zaribal če boš to naredil :)

Sicer pa daj te ventile nastavit kakšnemu mehaniku, sam lahko narediš več škode kot koristi.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] Pe jul 27, 2007 1:03 pm

Zamašil bi dovode olja na ventile ne do cele mašine.
Vse skupaj bi delovalo največ eno minuto v prostem teku - za diagnostiko da se vidi v čem je problem.

Pokrov ventilov pa želim odpret tudi zato, da preverim stanje verige, napenjalcev in
plastičnih vodnikov verige, ki se radi zlomijo.

Pokrov želim odpreti, pogledati v čem je problem (da lahko naročim dele) potem bi vse skupaj zaprl in ko bi dobil dele, bi šel na servis. Potem na servisu bi zamenjal vse dihtunge ipd.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe jul 27, 2007 1:14 pm

Aha, kaj pa če bi peljal avto k enemu popoldancu, pa ti to on naredi? Cenovno te bo enako prišlo, razen če lahko te dele dobiš po kakšni res nizki ceni... Načeloma ti ga lahko tudi on odpre in pove kaj bo treba menjat in mu ti dostaviš te dele...

Jest si nebi upal mašiti oljnih vodov v glavi..... moje mišljenje pač...
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] Pe jul 27, 2007 1:39 pm

Še vedno ne vem, ali bo olje špricalo pri odprtem pokrovu ali ne.

Govorim o prostem teku in času okoli minute.

Dobil sem dva odgovora. Eden je, da ne bo špricalo, če ne bom navijal,
drugi odgovor pa pravi, da bo špricalo...

Gledal sem na YouTube posnetke, ko je laufal pri odprtem pokrovu in ni nič špricalo...
http://www.youtube.com/watch?v=hDhMRpMlIs0
http://www.youtube.com/watch?v=LRj6dP1Pi1Q

Kaj je zdaj resnica?

V primeru, da bo špricalo, ne bom odpiral. V primeru, da ne bo špricalo, pa bom odprl.
Samo to želim izvedet ;)

Je pa res, da verjetno tudi jaz nebi upal mašiti dovodov olja...
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx Pe jul 27, 2007 3:06 pm

sej tak spet nebo sprical da bos celi avto posprical, probaj pa bos videl kje si ;) ampak kot so ti ze rekli pelji raje k kakemu popoldancu, da ti zadevo pogleda :idea:
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
Majstor18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So okt 28, 2006 11:51 pm

Napisal/-a Majstor18 Pe jul 27, 2007 8:52 pm

jao, cela FRKA okol enga dekla za ventile, kupi tesnilo, vžgi motor pa poglej, sicer pa ventile nimaš kaj nastavljat ker so samonastavljivi, predn ga vžgeš poglej če je kje več lufta v primerjavimi z ostalimi, mogoče je zatajil tisti modul za nastavitev ventila, ki se sliši.

lp
Kdor spi zlo ne misli, kdor je buden naj gre spat
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Pe jul 27, 2007 9:13 pm

Olje bo v vsakem primeru (nekaj) špricalo. Ampak res ne razumem česa vsega se nekateri lotijo sami? :jao:
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] Pe jul 27, 2007 10:26 pm

Ampak res ne razumem česa vsega se nekateri lotijo sami?


Mislim kakšni mehaniki ste mi na tem forumu! :lol:
Pol pa ni čudno da plačujete mastne denarje raznim pooblaščenim serviserjem za minimalna popravila. A ni naslov foruma "Popravila in okvare na vozilih"??
Pač želim sam malo šraufat! Pa tut če zajebem, kaj potem... A res nimate nobene mehanične žilice??
Vprašam konkretno vprašanje, dobim pa same zgrožene odgovore v smislu: "Kaj se to lotuješ, jao, pejdi raje mehaniku, pusti na miru, da ne boš kaj zajebo" ipd... :ue
Adijo pamet... Hvala lepa za take odgovore! :bonk

jao, cela FRKA okol enga dekla za ventile


Se strinjam... Vse kar sm hoto vedet je to, kar sem napisal v prvem postu... Nastala je
pa cela težka debata o tem, kakšen b**** sem, ker se lotujem takšnih stvari...Kr neki...
BTW: Majstor18, hvala za konkretne odgovore
 
Uporabniški avatar
Blueboy_RM
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Pe jan 14, 2005 6:54 pm
Kraj: Posavje

Napisal/-a Blueboy_RM So jul 28, 2007 4:12 pm

3 bare pritiska je ponavad olje, tko da sklepaj če bo šprical okol:) Itak!
RM
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND So jul 28, 2007 5:11 pm

Glej zaradi mene lahko šravfaš kolkor hočeš. Meni se zdi razlika zamenjat sam npr. zavorne ploščice al pa podret motor. Rad bi sam šraufau motor, pa očitno ne veš, ker sprašuješ, če lahko zamašiš dovode olja, da motor brez olja zariba v par sekundah. Tista dva filmčka ko si gledal na Youtube ne špricata olja zato ker je tak sistem ventilov (klavirture) in pri teh ne šprica olje. Rad bi šraufal ventile pa sploh ne veš kako zgledajo.
Če ti je vseeno, če boš kaj zajebal, veselo na delo, drgač se pa rajši zapelji do mehanika, v tvoje dobro.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jul 28, 2007 8:28 pm

Spet nekih pametnih odgovorov ni.....

Pri motorjih, ki imajo odmično v bloku motorja ( R5 1.1 ali pa JEEP...recimo) ne šprica olje okrog ker pač klaviatura ni mazana pod pritiskom ampak olje počasi priteka po kanalih glave.

Pri motorjih, ki imajo odmično pa v glavi motorja ( nad ventili ( SOHC ali dualOHC motor)) pa se le ta dobesdno kopa v olju ( potopljena je v olje) in takrat pa hudo šprica olje okrog ( primer je R5 1.6D katermu če odpreš pokrov za nalivanje olje med delovanje te dobesedno zalije...). Tak da bi ti po moje orng špricalo med deloavjem.Morjo pa bit mazani saj bi le ti med delovanjem v par obratih zaribali oz. bi v krivulji odmične gredi pustilo sledi, ki bi vplivalo na kasnejše delovanje...... Tvoje početje popolnoma odpade...

Če pa hočeš dober porihtat motor pol pa itak menjaš vse in ko čist vse podereš pa tudi točno videš kater dročnik ali ventil ti zabija.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] So jul 28, 2007 9:47 pm

Hvala lisko za dobro razlago ;)
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand To jul 31, 2007 7:33 am

[DocX] je napisal/-a:Gre za mercedes 81 letnik 380 SLC. V8 mašina. 8)

Na eni polovici mašine (bloka) se sliši klikanje ventilov (ventila?), na drugi pa ne.
Ventili se poganjajo preko nihajne roke (glej sliko).

Mogoče bom neumno vprašal, ampak se mi zdi, da pri takšnem načinu vodenja ventilov ni dročnikov Imam prav?

Verjetno bo potrebna nastavitev ventilov. Bi lahko bilo še kaj drugega?

Še vedno ne vem glede laufanja brez pokrova ventilov...
Ali lahko zalaufam, pa ne navijam in mi ne bo špricalo, ali pa bo špricalo v vsakem primeru? Lahko kako zamašim dovode olja?


Ta tip mercedesa ima hidravlično nastavitev ventilov.
LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] in 10 gostov