Napisal/-a Mate Po jul 30, 2007 6:01 pm
Postavitev motorja ni odvisna od tipa motorja ampak od avtomobila, v katerega se določen motor vgrajuje. Tako so 1.9 TDI večinoma vgrajeni prečno (Golf IV, ...) pa tudi vzdolžno (Passat (prejšnji model), ...).
Polnilni tlak pri 1.9 TDI motorju z 85 kW je 1,05 bara, pri čipanju pa se dvigne na 1,3 bara in zadostuje za 110 kW. Vrednosti tlaka pri ostalih močeh so podobne, odvisno od moči.
Bistvena razlika je v številu ventilov na valj, 2 pri 1.9 in 4 pri 2.0.
@Blinder:
Dvomim, da je 105KM 1.9 TDI 16V. Imaš kakšne zanesljive vire o tem? Kakor sem jaz preveril ima še vedno 8V, kar je tudi precej bolj smiselno.
2.0 TDI je še vedno PD sistem, je pa to zadnji PD sistem, ki ga je Vokswagen uporabil. Naslednja generacija naj bi bila CR. Pomembna je še razlika, da ima 170KM 2.0 TDI Piezzo injektorje, ki omogočajo natančnejše vbrizge goriva.