Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

Obe sprednje gume mi liže

Napisal/-a Karletto To avg 14, 2007 8:55 pm

na notranjem in zunanjem obodu. Avto: Clio;160000km; gume: 2,4 bar ty lp
Zadnjič spremenil Karletto, dne To avg 14, 2007 9:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To avg 14, 2007 8:58 pm

Očitno bo treba še več tlaka ali pač počasnejša vožnja. :P
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson To avg 14, 2007 8:59 pm

Morda je kriva optika!
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Tiicoo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Ne nov 12, 2006 3:20 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Tiicoo To avg 14, 2007 9:09 pm

evilson je napisal/-a:Morda je kriva optika!


x2
Slika
 
Uporabniški avatar
Lenuh007
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne sep 05, 2004 3:07 pm
Kraj: Vukojebina - v kraju kjer se parijo volkovi

Napisal/-a Lenuh007 To avg 14, 2007 9:41 pm

Tlak lahko preveris sam, ce je pravi in enak.
Sicer pa glede na opis bi rekel, da je zmaknjena optika in ga pelji k majstru :)
LP Lenuh007
Slika
Slika
Slika
 
urbxa4sline
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To avg 14, 2007 7:34 pm

Napisal/-a urbxa4sline To avg 14, 2007 9:53 pm

verjetn bo treba centrirat, hja robniki so težka stvar.
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale To avg 14, 2007 9:53 pm

Na optiko in bo dobro!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček To avg 14, 2007 10:21 pm

hm lahko pa so tud sileni bloki zanič, najprej optiko potem pa dalje, če en bo vredu
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To avg 14, 2007 11:08 pm

preglej podvozje (volanski končniki,končniki na rokah,silent bloki na rokah,fedri da niso zlomljeni)polko boš pa prepričan da je vse v redu pa pejt na optiko
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Sr avg 15, 2007 12:15 am

čare je napisal/-a:preglej podvozje (volanski končniki,končniki na rokah,silent bloki na rokah,fedri da niso zlomljeni)polko boš pa prepričan da je vse v redu pa pejt na optiko


Točno tako.
Pojdi nekam kjer vejo kaj delajo da pregledajo podvozje in potem naredi optiko.
Mogoče še 1x centrirat gume....
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek Sr avg 15, 2007 12:18 am

pomoje če nebi ble centrirane gume potem bi avto trosilo oz. volan?
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr avg 15, 2007 9:46 am

okoli tega centriranja bi se dalo precej govort namvrec ne-centrirana guma
je lahko samo na eni strani zlizana na drugi pa natrgana ali zmalicena
sej ze ime pomeni CENTRIRANJE torej... je ekcentricna

Slika

kar se tice pa problema uporabnika (avtorja) je pa ze povedal SlaYer ...torej
tlak je problem... kajti ce je v gumi premalo tlaka potem ne nalega tekalna povrsina
pac pa robovi..

Slika

in se ena stvar... je tukaj pomembna kaksne gume so gor in do kam lahko gre tlak
torej tisto je pa pogojeno skupaj s tezo avtomobila.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr avg 15, 2007 11:46 am

Zvecer preden gres spat, mal glej skoz okn katera zvau/oseba ti zvecer hodi lizat gume. Ko ga vidis da lize, ga z macolo pop glav useki :D :D :D :D


pišuka mate eni prjave :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Sr avg 15, 2007 11:46 am

no pol pa mene zanima kolk mate napumpane 225\40\18 ?
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek Sr avg 15, 2007 11:48 am

gume pumpaš tolko kak ti predpisuje proizvajalec, mogoče za 0.1 bara več
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr avg 15, 2007 11:53 am

Lesane Parish Crooks je napisal/-a:no pol pa mene zanima kolk mate napumpane 225\40\18 ?


samo za info. sam imam 245/45 R18 in mi je lansko leto malo pobralo robove;
to pri 2.7Bar-ih ...letos sem to mejo dvignil na 3.0 in je perfektno.
Ne svetujem ti taksnega tlaka le povedal sem kako je lahko 0.3bar dovolj za
resitev problema.

btw ti pa na pokrovcku za tank pise... razen ce je neka nestandardna pnevmatika (potem ne)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr avg 15, 2007 2:21 pm

Pnevmatike pobira po robovih tudi ob hitri vožnji skozi ovinke.

Če pa se lepo voziš je vzrok skoraj gotovo premajhen tlak. Veliko ljudi se pritožuje, da jim GY Eagle F1 pobere po robovih. Meni jih ne, mislim da za to, ker imam spredaj 2.7 bara, zadaj pa 2.5 bara in jih pobira enakomerno po celotni širini.
Slika
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr avg 15, 2007 4:25 pm

lenivec je napisal/-a:
blindek je napisal/-a:gume pumpaš tolko kak ti predpisuje proizvajalec, mogoče za 0.1 bara več

heh, kok folka na tem forumu ma v navodilih za kolk napumpat tutdi dimenzijo ki je na avtu :)
10%?

uglavnem meni je priporočeno 2.2-2.2
sam vozim 2.5-2.5 al pa 2.6-2.6, ker 2.2 je obupno premehko in avto plava kot na oblaku. (195/50-15)


Tudi jaz se pridružujem tej ugotovitvi, za moj avto imam predpisano 1,9-1,9 (piše celo v avtu na armaturni plošči), pumpam pa na 2,5-2,3, da so enakomerno znucane (merjeno s šublerjem vsako jesen in pomlad). Vozim pa se večinoma sam.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] in 14 gostov