Napisal/-a marjank Pe avg 24, 2007 9:07 pm
Lep pozdrav
Imam težavo, ki je ne znam rešiti, prav tako je bil na Hyundai servisu avto že prikloplen na računalnik za diagnosticiranje napak, kjer je bilo ugotovljeno stanje brez problemov oz . brez nekih nepravilnosti delovanja ali okvare kakšnega dela.
Moje opažanje kako se obnaša zaganjanje motorja pri Hyundai Elantri 1.6 LS letnik 2002 je naslednje:
Problem je prisoten pri zagonu motorja v hladnem ( v takem opazovan tudi na servisu), torej ko je motor še nesegret, običajno zjutraj ali po daljši prekinitvi vožnje (npr.vožnja zjutraj potem pa šele popoldan) . Motor se zažene šele v tretjem ali četrtem poiskusu, takrat motor teče v prostem teku normalno in tekoče, če pa mu želim dodat plin (obrate , da bi npr. speljal ) pa ga začne dušiti in večkrat tudi ugasne, obrate večkrat v prostem teku dvigne do 2000 , nakar jih spet spusti do cca.1000. Po cca pol minute do ene minute prostega teka se delovanje očitno uskladi in motor postane normalno odziven na dodajanje plina ( pritisk na stopalko za gas je usklajen, sinhron z delovanjem motorja). Medtem je zaganjanje motorja v toplem povsem nemoteno in brez problema tudi tek motorja potem med vožnjo je brez problema.
Ali je možno , da računalnik ne pokaže vsega in bi lahko bile pač izkušnje serviserjev v takem primeru ključne. Prosim za mnenje.
Pa še to, imam vgrajen oz. avto je predelan na plinski sistem Prins, ki naj bi veljal za enega boljših, po zagotovilih predelovalca naj omenjene težave ne bi smele imeti veze sa plinom oz. plinskim sistemom, p a čeprav je avto do pred instalacijo plina delal čisto dobro. Preklop z benzina na plin je brez težav
Hvala lepa
Marjan