Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Clio l.98 1.2, ne vžge

Napisal/-a HPFreak So avg 25, 2007 2:50 pm

Takole je:

Prvi defekt, ki se je pojavil, je, da je verglal ter komaj vžgal. Nakar je bil na servisu pri avtoelektričarju, ki pa je samo očistil dva senzorja. Katera dva, vam ne znam povedat, mi je pa pokazal, katera dva in mi povedal, da je možno da crkne en al drug al oba.. Vglavnem je po tistem avto delal normalnu, super.




Nakar prejle sem bil izven mesta, se odpravim domov in želim zagnat mašino.
Obrnil sem ključ za kontakt, še obrnil, da zaženem, vendar se je slišal zelo rezek "klik" ali pok "pik" in avto ni niti zaverglal, ni se zasučal.

Nakar sem odprl mašino, odklopil kontakt z "+", malo počakal (med tem sem preveril kako je z varovalkami, ene par sem dal ven in not z namenom da bi preveril v kakem so stanju), priklopil nazaj in probal vžgat. Obrnil sem ključ, mašina je mal zaverglala (aha!) in vžgala. Vendar obrati se niso normalizirali, temveč so linearno se višali. V strahu, da mi nebi mašina "ponorela" sm jo ugasnil.

Poskusim znova in se je enako zgodilo (zaverglal, vžgal, rast obratov), vendar sem tokrat počakal. Obrati so se ustavili na ca. 3k, probal sem malo dodat gas in obrati so se samo še povišali, niso se niti na 3k vrnli..

Avto sem nato ugasnil, ter si začel klicat prevoz domov.
Med čakanjem na prevoz sem probal, kako vžge avto in tokrat zopet ni niti zaverglal (enako kot prej na začetku).
Sem pa opazil, da potem, ko sem obrnil kontakt ni bio slišati benz pumpe, po večih poskusih.

Torej: aku je vredu, varovalke v kabini tudi, starter se ne obrača, ni slišati piska med kontaktom (benz pumpe se ne sliši).





Zanima me, je mogoče, da je kateri od teh dveh prej omenjenih senzorjev šel falit?
Ali je možnost, da je kaj drugega (hujšega) narobe?


Hvala za kakršno koli pomoč, v ponedeljek ga pa peljem na servis.


LP Uroš


P.S. prilagam še fotke (narejene z "šity" fotkičem od mobitela), kje se nahajata prej omenjena senzorja (oz. en je motorček).
Priponke
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
aaaaaa...KONJA!
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Ne avg 26, 2007 2:48 pm

Na prvi sliki je motorček prostega teka, ki bi znal delati težave z nabijanjem obratov. Najprej poskusi zadevo razdreti in dobro sčistiti (Klik) in boš videl, če bo kaj bolje.

Varovalke se nahajajo tudi v motornem prostoru, v črni škatli blizu akumulatorja :D .
 
jure5j
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Pe maj 18, 2007 9:57 am

Napisal/-a jure5j Ne avg 26, 2007 7:16 pm

Če ti avto ne vergla je lahko še potem s štarterjem kaj narobe(ponavadi so krtačke)Ko daš kontakt in če ti utripa rdeča lučka ti avto ne bo vžgal(mora ti goreti ko daš kontakt)To je napaka eden od senzorjev na sliki ki si jo dodal.(imel iste probleme)Za nabijanje obratov pa ne vem.
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Napisal/-a HPFreak Po avg 27, 2007 3:38 pm

Hvala za nasvete in odgovore ter link, ki je zelo uporaben za "home service".

Danes avto že dela, šlo je pa za banalno napako: motor ni imel mase :roll:
Spleten-bakren trak ki povezuje ohišje avta in blok motorja je bil čist zelen, oksidiran in ga je blo treba sam zbrusit in ščistit, tko da zdej dela normalno.
:)
Senzor, motorček prostega teka in na sploh mašina je BP.

LP Uroš
aaaaaa...KONJA!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov