...po navadi bobni težko grejo prej so slabe ferode oziroma zavorne obloge ... prekontroliraj koliko mesa je še gor mora biti tam 4-5 mm če je manj kot 2 mm je tu napaka ... L.p. MadHiM je napisal/-a:Prosim koga za nasvet. Nevem ali je ročna dovolj močna, saj pri okoli 10km/h nima več kakšnega učnka samo zelo zelo počasi zaustavi avto. Enkrat je že bila "zajla" napeta. Zanima me ali je možno da so zadnji bobni preslabi že.
... ne vem na tvojem, ker ga nisem imel je pa po navadi bil vijak v centru, ki drži ležaj tega odviješ pa pol počasi z vseh strani potiskaš dol boben . Če je dosti obrabljen se naredi notri robček, ki drži ferodi pa se moraš včasih malo pomatrat za dol vzet ... tudi če popustiš zajlo ne bo škodilo ... no ko imaš dol boš vedel kaj je narobe ... ali ti pušča zavorni cilindrček - masno ... ali so zavorne obloge - ferode obrabljene ali je boben obrabljen ... Če so ferode krive počasi razstaviš mehanizem - prvo odklopi zajlo od ročne , in si zapolneš redosled mesto smer postavitve fedrčkov in - varovalk, da ne boš kasneje razbijal glavo pri montaži (najbolje če si prvič slikaš kako je bilo pred posegom) - še najlažje je to sestaviti takoj iz škatle - ferodi pa fedrčki pol pa zmontirat tako v kompletu sneto, ker fedri, ko je mehanizem ki te ovira in malo mesta za šravfciger, klešča okrog - so kar zajebani za montirat ... če to počneš pri starih avtih, ki imajo konusni ležaj pol pri montaži bobna ne stisneš kolikor ti duša da - temveč toliko, da se dobro vsede ležaj in boben in se ta že rahlo z težavo vrti ... pol ga zopet odtisneš do točke, ko čutiš da je prosto vrteč ... po občutku ... če ne ti poje ležaj. novejši avtomobili imajo vprešane dvojne ležaje v boben tu stisneš do konca ker ti ležaji so tudi distančniki - omejevalci, ki skrbijo, da se boben in osovina tudi pri stiskanju do konca ne takneta ... če je varovalka proti odvitju gor jo daj nazaj, če se zlomi pa vsaj kak cvek dokler ne kupiš nove ... katrce petke hrošči vise - stari avti so imeli tudi registre - mehanizem, ki je prilagajal dolžino iztega ročice ferode tako, da ko se je obrabljala se je samonastavljala - to je potrebno tudi prav nastavit to pomeni tako nastavit, da se boben težko natakne gor ko je mehanizem sestavljen, se pa mora vrteti brez da tika feroda boben in nikjer pri obračanju bobna nič ne drsa ... pred nastavljanjem tega je potrebno popustiti zajle do konca in ko zmontiraš nastaviš zajle tako, da se pri dvigu recimo treh zobov ročice avto ustavi ! P.s. sliko sem snel z enega drugega foruma da ti bo vsaj malo jasno za kaj se gre, avtorju se če to prebere opravičujemHiM je napisal/-a:@vilijem a ni ročna zgolj na zajlo in ne na hidravliko?
@mad kako pridem do oblog, kaj je treba snet vse
hvala za odgovore
LP
phoebus je napisal/-a:ROčna nima veze z oljem / cilindrom, saj je povezana z zajlo. Probaj potegnit kot desc pa povej če blokira. Sicer pa na tehničnem preverjajo delovanje ročne.
HiM je napisal/-a:Tekočina ne spušča v taki meri..nivo je bil po daljšem času na nivoju max, le malce(res malce) je mastno okoli..Kdaj so bile pa menjane obloge pa nevem tako da bo treba preverit. Če ročno zategneš pri neki srednji hitrosti 20km/h+ ali obstaja kakšna nevarnost da utrgaš zajlo?
... sorry če ti kradem tvoje avtorske praviceMarsovček je napisal/-a:Ej, moja slika!![]()
Če ti spušča, se bo nivo zavorne tekočine v rezervoarju nižal in kmalu lahko prideš do točke, kjer zavore ne primejo več. Edina pravilna rešitev je čimprejšnja menjava cilindrov, kar ni velik strošek.
Dodano: vedno delaj eno stran naenkrat; če se izgubiš, lahko pogledaš na drugi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov