JoeLoe, jebemo sunce. Se mi je zdelo da bo oni drugi senzor kriv ja

. Ker jaz sem mel pri enem drugem mehaniku avto, ker moj ni mel časa. Pol pa sem klical mojga mehanika, pa reko, da računalnik pokaže senzor, pod to skupino pa sta dva. Tak da pol neveš keri je.
Bo si mogo vzet čas kolega ja, da mi zamenja še drugega. Kaj je treba dost stvari odmontirat, al kak je s tem? Pa še nabit je skup beetle tak pod haubo da za razjokat.
Pa če veš mogoče, če je čist enak kot oni tadrugi, al sta različna? Tisti drugi, ka sem ga jaz menjal je pa na cevi, ki gre iz kilerja (hladilnika) proti motorju

ops: . Zakaj za vraga je ta tam pol? Pa še na Avto JArcu so tud butli. Rečem mu, rabim senzor, avto dela to pa to, oni mi da 2 krat napačnega, tretjič sem se razpizdo, pa mi reče ja toti bo pravi. Pa gledal je v tisti monitor tam, pa ni mogo zinit da sta dva, pa da bi bil lahko drugi kriv, kar je v večini primerov. Vmes še mi je hoto podturit neko tipalo, ki je na eni cevi od klime. Nemoreš vrjet kaj se dogaja ne.
Hcat so me pelali dobesedno.
Aja, tankam pa drugače sam na OMW. MOL mi je malo daleč, se bi moral iz mb pelat v Sl.bisterco da bi tam tankal. Kaj za zimo bi blo boljše za avto, če bi na MOL-u točil? Tistih pa km se mi ni blem pelat, če bo lažje vžigal na mrzlem. Pa upam da se nebo keri našel, pa začel pisat o črpalkah kera je boljša.
