

Sicer je avto hyundai lantra 93 letnik, v odličnem stanju, redno vzdrževan in servisiran.
adis je napisal/-a: lahko da pa si motor zamoril in ga pelji malo na sprehod po avtocesti/obvoznici...
Wolfgang Ullrich je napisal/-a:adis je napisal/-a: lahko da pa si motor zamoril in ga pelji malo na sprehod po avtocesti/obvoznici...
Hvala adis da si me spomnu, po moje je kar to to, kajti avto resnično božam(drugače je poraba za znoret seveda), večinoma vedno prestavljam od 2500-3000 rpm v višjo prestavo, veliko ga vozim tudi na 1500 rpm kar seved ani ravno priporočljivo v višjih prestavah, prehitevanja so redka, ker je avto star ga nočem preganjati v obrate (nad 3500 rpm), avtoceste avto ugleda zgolj 1-krat na leto pa še to vozm 120-140. Večinoma mestne vožnje...
Po moje ga bo treba mal zluftat na avtocest, kaj priporočate- 150-160kmh 1h vožnje?
Bo zadostovalo?
Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Nekaj me pri avtomobilu zelo moti, čeprav to še morda ne pomeni, da je problem in sicer ko prestavim pri cca. 3000 rpm iz nižje v višjo prestavo(npr. 2. v 3.), in obrati padejo na cca. 2000, motor enostavno v tem momentu zataji(ostane imun na pritisk na plin).To traja sicer 2-3 sek., tudi če pristisnem več kot pol gasa, nato pa normalno na polno pospeši, dobi tisti izgubljeni pospešk. Malce manj(skoraj nič) ni opazno če prestavim pri visokih obratih(4500-...), vendar to ni to. Aha še bolj je izrazito, ko je motor hladen seveda. Se vam zdi normalno, v redu
, prosim komentarje in nasvete .
Sicer je avto hyundai lantra 93 letnik, v odličnem stanju, redno vzdrževan in servisiran.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov