Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
lenimis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jun 12, 2007 12:04 pm

Občutljivi diesli-dodatki nafti

Napisal/-a lenimis Po okt 01, 2007 12:46 pm

Pozdravljeni,
imam dizla z najmodernejšimi šobami z visokim pritiskom injiciranja nafte. Pri nafti je pa problem, predvsem v SLO. Petrol dodaja biodizel, ki se lahko skisa in adijo šobe, ali črpalka. Oboje je zelo drago. Na manjših črpalkah z manj prometa lahko naletiš na vodo (kondenz) v gorivu in podobno. Nikakor ne govorim o "cvičku" - tega nisem in ga ne točim.
Ali imate kakšne izkušnje s tem? Ali je rešitev v dodajanju aditivov gorivu (enega ima Castrol)? Nekateri priporočajo celo dodajanje malih količin dvotaktola?
Ali si spravljate račune s črpalk, če bi bilo potrebno dokazati slabo kakovost goriva? Kako se to naredi, da jim lahko dokažeš?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po okt 01, 2007 1:00 pm

O M V.......in ni nobenega problema - dodatkov (in Petrola) se pa izogibaj, vsi potrebni dodatki so že v nafti(6 ali 7 jih je , če se ne motim)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 01, 2007 1:05 pm

sašo5 je napisal/-a:O M V.......in ni nobenega problema - dodatkov (in Petrola) se pa izogibaj, vsi potrebni dodatki so že v nafti(6 ali 7 jih je , če se ne motim)


Jst nebi bil tok prepričan.
Old subarus never die, they just get faster!
 
lenimis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jun 12, 2007 12:04 pm

Napisal/-a lenimis Po okt 01, 2007 1:33 pm

Saj ne morem verjet, da se noben še ni spravil nad kakšnega naftarja potem, ko je imel stroškov za kakih 1000 €?! Visokotlačna črpalka je toliko, šobe so še pa dražje, ker je najbolje, da menjaš vse 4. In ene šobe (Bosch) se še nekaj dajo popraviti, druge pa sploh ne.
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

re

Napisal/-a halo007 Po okt 01, 2007 1:39 pm

So se spravil na njih. Renaulti so mel težave s petrolovo nafto neki časa nazaj. In so jim poravnali škodo, priznali so napako, seveda tistim, ki so to dokazali z računi. Ampak od takrat naprej biodiesla ne dodajajo več.
Če maš težave probi tankat na molu če lahko, ali pa na agipu, veriga 24/7, ki ima baje molovo nafto (črpalka eco oil v lj ima tudi njihovo nafto) se tudi širi tko da jst bom tanku tm, ko bo možno.
Pa tuš ima tudi molovo nafto.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: re

Napisal/-a sašo5 Po okt 01, 2007 1:55 pm

halo007 je napisal/-a:Ampak od takrat naprej biodiesla ne dodajajo več.

Dodajajo, dodajajo, ker morajo po zakonu, samo so % zmanjšali, sploh poleti, mislim da je sedaj nekje 5-8% biodizla v petrolovi nafti(OMV vozi nafto in 100 oktanca iz Avstrije, 95 je pa slovenski....)
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

re

Napisal/-a halo007 Po okt 01, 2007 2:00 pm

Uvajanje biogoriv
Z direktivo Evropske komisije 2003/30/EC so od 1.1.2005 vse članice Evropske unije v svoj asortiment goriv obvezne postopno uvajati tudi biogoriva. Po omenjeni direktivi morajo vsi ponudniki goriv, torej tudi Petrol, določen odstotek goriv fosilnega izvora nadomestiti z enim od biogoriv. Slovenija se je obvezala, da bo v letu 2006 ta delež vsaj 1,2 odstoten, v letu 2010 pa že 5,7 odstoten


Imaš prav. Tole pravijo na petrolu.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Po okt 01, 2007 2:26 pm

Jaz tankam vedno na MOL-u v Slo. Bistrici, menda imajo zelo dobro gorivo. Za mojega sdi pa je tak vseeno gre pa karkoli da tankam in kjerkoli, je pa res da računalnik kaže najmanjšo porebo pri Molo-vi nafti, tak da je ziher nekaj na tem. Petrolovci pa ga itak serejo. Delal sem kot študent kar lep cajt na pumpi in vem kaj pocnejo. Če bi vi to videli bi se petrola ognili na 100km!!!
Mater, mašine so vedno boljše naše gorivo(nafta) pa bo še samo za traktorje dobra!!!
Za dober avto se splača zapeljati na boljšo črpalko z dobro nafto in to je to.
Da pa Renault-i crkujejo zaradi petrolove nafte pa je bilo opisano po dolgem in sirokem!!!
lp
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Re: re

Napisal/-a paskvale Po okt 01, 2007 5:23 pm

sašo5 je napisal/-a:
halo007 je napisal/-a:Ampak od takrat naprej biodiesla ne dodajajo več.

Dodajajo, dodajajo, ker morajo po zakonu, samo so % zmanjšali, sploh poleti, mislim da je sedaj nekje 5-8% biodizla v petrolovi nafti(OMV vozi nafto in 100 oktanca iz Avstrije, 95 je pa slovenski....)


Točno tako
 
P_O_N_C_O
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So mar 31, 2007 7:25 pm

Napisal/-a P_O_N_C_O Po okt 01, 2007 5:47 pm

fare je napisal/-a:Jaz tankam vedno na MOL-u v Slo. Bistrici, menda imajo zelo dobro gorivo. Za mojega sdi pa je tak vseeno gre pa karkoli da tankam in kjerkoli, je pa res da računalnik kaže najmanjšo porebo pri Molo-vi nafti, tak da je ziher nekaj na tem. Petrolovci pa ga itak serejo. Delal sem kot študent kar lep cajt na pumpi in vem kaj pocnejo. Če bi vi to videli bi se petrola ognili na 100km!!!
Mater, mašine so vedno boljše naše gorivo(nafta) pa bo še samo za traktorje dobra!!!
Za dober avto se splača zapeljati na boljšo črpalko z dobro nafto in to je to.
Da pa Renault-i crkujejo zaradi petrolove nafte pa je bilo opisano po dolgem in sirokem!!!
lp



Se strinjam tudi sam zmeraj tankam na molu.. Pa ni problem.Je glih zadnjič blo na preverjeno so probali benciz iz petrola ter iz omv-ja .In so ugotovli da z omv bencinom nardijo okrog 7 km več na 10 l :!:
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Po okt 01, 2007 5:56 pm

P_O_N_C_O je napisal/-a:
fare je napisal/-a:Jaz tankam vedno na MOL-u v Slo. Bistrici, menda imajo zelo dobro gorivo. Za mojega sdi pa je tak vseeno gre pa karkoli da tankam in kjerkoli, je pa res da računalnik kaže najmanjšo porebo pri Molo-vi nafti, tak da je ziher nekaj na tem. Petrolovci pa ga itak serejo. Delal sem kot študent kar lep cajt na pumpi in vem kaj pocnejo. Če bi vi to videli bi se petrola ognili na 100km!!!
Mater, mašine so vedno boljše naše gorivo(nafta) pa bo še samo za traktorje dobra!!!
Za dober avto se splača zapeljati na boljšo črpalko z dobro nafto in to je to.
Da pa Renault-i crkujejo zaradi petrolove nafte pa je bilo opisano po dolgem in sirokem!!!
lp



Se strinjam tudi sam zmeraj tankam na molu.. Pa ni problem.Je glih zadnjič blo na preverjeno so probali benciz iz petrola ter iz omv-ja .In so ugotovli da z omv bencinom nardijo okrog 7 km več na 10 l :!:


...dej, lepo te prosim... ne s takšnimi debilnimi po forumu srat!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po okt 01, 2007 5:58 pm

P_O_N_C_O je napisal/-a: Se strinjam tudi sam zmeraj tankam na molu.. Pa ni problem.Je glih zadnjič blo na preverjeno so probali benciz iz petrola ter iz omv-ja .In so ugotovli da z omv bencinom nardijo okrog 7 km več na 10 l :!:


na popu so povedal, da je nardila z bencinom B več kilometrov kot z A, niso pa povedal kateri je kateri
sploh je bil pa tist test tko zlo laično narjen in tko zlo natančen, da raj ne bi zgublal besed

jst bi dau pri izbiri pumpe poudark na frekvenco obiskov in pa to kolk so stari rezervarji(ter čisti)
podpis
 
žmiguc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To sep 23, 2003 8:24 pm

Re: Občutljivi diesli-dodatki nafti

Napisal/-a žmiguc Po okt 01, 2007 9:49 pm

lenimis je napisal/-a:Ali si spravljate račune s črpalk, če bi bilo potrebno dokazati slabo kakovost goriva? Kako se to naredi, da jim lahko dokažeš?



Jst sm jih cca pol leta spravljal ..... in ko sm hotu malo pregledat statistiko ..... presenečenje ..... tako so zbledeli da so bli samo še trakci belega papirja ....
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe To okt 02, 2007 8:55 am

Je bil test goriv lani v Delu. In so jasno dokazali, da pri nas točijo nafto, ki ustreza zahtevam proizvajalcev avtov, vsaj teh novejših (stari golfi bi še na jedilno olje šli...), samo na Mol-u. Vsi ostali so komaj dosegali predpisane standarde, kaj šele, da bi bili vsaj bljizu zahtevanim standardom avtomobilskih proizvajalcev.
OMV pozimi dodaja nafti neke dodatke, da se ne izloča parafin, na posameznih črpalkah naj bi nafta bila ok tudi do -40.
Potem pa vas prosim, vzemite v roke knjižice avtomobilov in preberite tiste dele, kjer piše o gorivu za vaš avto. Prepričan sem, da boste v vseh knjižicah avtov narejenih po l.2000 našli stavek, ki govori, da v primeru, da točite neustrezno gorivo (tu je govora o standardu kvalitete goriva, ki ga zahteva proizvajalec!!) ali v gorivo dodajate kakršnekoli dodatke, izgubite garancijo!
To, da so goriva pri nas tako slaba, je izključna krivda države, ki dovoljuje tako nizke standarde. Poleg tega bi že zdavnaj lahko malo več naredili v smeri uporabe LPG kot pogonskega goriva. Plin je pač čistejši in tudi sistemi za kombinacijo dizel-LPG obstajajo. Pred časom sem celo spraševal na MOP-u ali mislijo kaj storiti v to smer, pa sem dobil nek nebulozen odgovor in po telefonu povabilo na kavo od neke osebe malo višje na MOP-u. Seveda sem odklonil, ker nisem strokovnjak.
Zadnjič spremenil JoeLoe, dne Pe okt 05, 2007 8:30 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
lenimis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jun 12, 2007 12:04 pm

Napisal/-a lenimis Če okt 04, 2007 8:53 am

Zahvaljujem se vam za odgovore. Zanimiv je podatek, da računi zbledijo. Kaže, da bo treba več računov skupaj fotokopirati na eno stran, da se bodo obdržali dlje.
Verjetno je edina možnost dokazati, da si dobil neustrezno nafto ta, da imaš račune. Še nasvet: na račun napišite stanje km števca takrat ko tankate. Tako so dokazi še bolj trdni.
Res je, da je Petrol najslabši glede kvalitete, opažam tudi sam po prevoženih km. Vsekakor je žalostno, da je potrebno o tem sploh razpravljati in to zato, ker so nekateri naftarji slabi.
 
Uporabniški avatar
Chip
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: Ne nov 24, 2002 6:17 pm
Kraj: Jesenice-city

Re: re

Napisal/-a Chip Če okt 04, 2007 10:31 am

halo007 je napisal/-a:So se spravil na njih. Renaulti so mel težave s petrolovo nafto neki časa nazaj. In so jim poravnali škodo, priznali so napako, seveda tistim, ki so to dokazali z računi. Ampak od takrat naprej biodiesla ne dodajajo več.
Če maš težave probi tankat na molu če lahko, ali pa na agipu, veriga 24/7, ki ima baje molovo nafto (črpalka eco oil v lj ima tudi njihovo nafto) se tudi širi tko da jst bom tanku tm, ko bo možno.
Pa tuš ima tudi molovo nafto.


Meni so takrat na Cliu shodile šobe in je bilo cca 1500EUR skode.
Pa se imel vse racune, zahtevali so zadnje 3 - dal sem jih 5 in vse iz iste crpalke.
Zahtevali so tudi servisno knjizico ( seveda je bila moja potrjena) in prometno dovoljenje. Avto je bil star cca 2 leti, redno vzdrzevan in ohranjen.
Nato pa so mi iz Petrolove odvetniske pisarne pisali, da so vzeli vzorce nafte v mojem avtomobilu in da ustrezajo kriterijem za biodiesel in da niso odgovorni za napako. Analiza je bila narejena v njihovih laboratorijih :).Po zakonu menda ni potrebno testiranje v neodvisnem laboratoriju.Po 2 pritozbah so mi poslali posto, da se vedno zavracajo odgovornost in da gremo lahko na sodisce. Po pogovoru z mojim odvetnikom smo prisli do zakljucka, da se s tako veliko korporacijo ne moremo loviti, stroski bi bili preveliki in tega denarja ne bi nikoli videl. To je to. End of story ;)

Chip
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če okt 04, 2007 10:53 am

Ja, to je pa res grdo. Jaz nisem imel velikih težav in sedaj lepo tankam na MOL-u. Petrol pa je dober samo še za nakup čistila za šipe in gume napumpat... :-) Saj so si sami krivi.
Me pa zanima, kaj bi bilo, če bi se s Petrolom zahaklal na sodišču in bi ugotovili, da prodajajo nafto, ki ne ustreza zahtevam izdelovalca avtomobilov (Renault).
Morda bi bil rezultat, da bi morali na vseh bencinskih črpalkah obesit napis "Uporabnikom Renault-ovih avtomobilov odsvetujemo uporabo našega dizla!"
No, do tega seveda ne bi prišlo, ker bi ti oni raje plačali... Štos je v tem, da Petrol prodaja nafto, ki ustreza slovenskim standardom, nikakor pa ne ustreza nivoju kvalitete goriva, ki ga zahteva npr. Renault.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN Če okt 04, 2007 11:08 am

Odkar mam dizla , tankam samo na MOL-u . Zadnjič sem pa prvič nalil petrolovo nafto in kaj se naredi ??? Avto je po 50 kilometrih orenk pocukal pri pospeševanju . Potem sem tank čisto spraznil in nalil na MOLu ponovno in vsi problemi so izginili .

Čudno ne ??'


LP
Diesel Powa !!!
 
lenimis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jun 12, 2007 12:04 pm

Napisal/-a lenimis Pe okt 05, 2007 4:03 pm

Še pravi čas si spraznil rezervoar - saj si ga, če prav razumem? Meni je prav tako začel cukat in slabo vžigat in sem šel na MOL in dotankal do polnega. Pa so šle šobe in kup denarja. Če bi spraznil tank in nato nalil mol-a, bi verjetno prišel skozi, tako pa ...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe okt 05, 2007 5:29 pm

APN je napisal/-a:Odkar mam dizla , tankam samo na MOL-u . Zadnjič sem pa prvič nalil petrolovo nafto in kaj se naredi ??? Avto je po 50 kilometrih orenk pocukal pri pospeševanju . Potem sem tank čisto spraznil in nalil na MOLu ponovno in vsi problemi so izginili .
Čudno ne ??'
LP

Men barva pumpe (rdeča, zelena, zelena pa morda, al pa živo rumena) pomeni en prav falus, ampak... ko na lastnem avtu sprobaš, da je Petrol v kurcu, potem tja res ne hodiš tanka. Ma mat novega Tourana, pri 3000km skoraj prazn tank se prpele na Petrol, natanka za 10€ (prej redno tankam avto OMV ali MOL) - kr naenkrat se začelo isto, kar opisuješ. Šla na MOL, nalila kolikor je lahko MOL nafte in glej, po 200 km stanje z avtom mnogo bolje, po naslednjem tanku in nadaljnih 8.000 km brez problemov. Zakaj ze?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov