Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Polo 6N--problem lučka za olje

Napisal/-a davorz Po okt 15, 2007 7:24 pm

Lep pozdrav..

Spet imam en mali problemček pri polotu, ki pa me kar moti. Je polo 6N 98 letnik, 1.0.

Torej, pred kakšnim tednom sem opazil, da se kazalec obratomera, ko sem ugasnil motor ni vrnil čisto na nič, ampak nekje na 100obratih, torej malo pod prvo črtico. ok.. se zgodi da so odstopanja. vendar, se je sedaj v enem tednu stanje že spremenilo, da ko avto ugasnem, kazalec ostane nekje na 400 obratih. Za vsakič ko dam kontakt, malo kazalec zaniha, oz malo naraste. v enem tednu torej za 300 obratov. in mislim da se bo to nadaljevalo...

Kako to odpraviti? nisem nikakršen majstor za te stvari, tako da niti ne mislim števca razdirat, tak da bo pomojem kar h kakšnemu avtoelektričarju za it?

Hvala vnaprej za odgovore.
Zadnjič spremenil davorz, dne Ne nov 16, 2008 12:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po okt 15, 2007 11:49 pm

Kr k električarju pa bo on točno vedel kaj je narobe ker je brez pomena neki doma šraufat če se ne spoznaš.
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Polo 6N- problem lučka za olje

Napisal/-a davorz Ne nov 16, 2008 12:52 pm

No, da ne bom odpiral nove teme, bom kr tole svojo obnovil :D

ja, spet imam problem.

zgodilo se mi je v petek popoldne, ko sem se vračal iz lj v velenje. Pri okoli 130 km/h mi 3x zavcili ter začne utripati rdeča lučka za pritisk olja. Vem, kaj lučka pomeni, saj sem se slabe 3 leta nazaj že seznanil z njo :roll: upočasnim ter se približam koloni ker je bilo delo na cesti tik pred počivališčem lukovica. Lučka je kmalu ugasnila. Čez približno 500m počasne vožnje (okoli 30km/h v nizkih obratih ) lučka spet zasveti ter zacvili utripa cca 10sek, ter ugasne. Počasi se odpeljem na počivališče. To je bilo še 500m. Pregledam nivo olja - čez max. Servis je bil naret pri 105000km pred mesecem dni, zdaj jih ima 107000.

Poklical sem mehanika, rekel je da ni variante da se peljem naprej ker se ne ve kaj je zato sem poklical avtovleko ter smo ga odpeljali k mehaniku. Zdaj jutri grem k njemu, da mi pove diagnozo, zanima pa me, če bi mogoče kdo od vas vedel kaj bi bilo? Da bom vsaj malo pripravljen, ker če je kaj resnega ne vem če se mi ga bo splačalo še 1x popravljati.

zakaj še 1x? pri 66kkm je bila menjana mašina iz istega razloga (utripala lučka, posledično avto zaribal). Obstaja možnost, da je oljna pumpa, ki takrat ni bila zamenjana z novo (gledam na račun, menjani pa so bili oljnični ležaji ter vsa tesnila) , ampak je bila skupaj z rabljeno mašino. Je to velik strošek? ali bodo kakšne posledice na mašini teh 1000m vožnje z lučko oz. brez.

Hvala že vnaprej za odgovore, želim vam lepo nedeljo!

Davor
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne nov 16, 2008 2:25 pm

ja skor zihr je oljna pumpa tole.druga skor ne more bit...za posledice se pa prprav da ti bo od zdaj naprej pil olje kajti 1 km je mašina laufala na suho in je prišlo do poškodb.upajmo da ne...sam skor vedno je tako... ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Ne nov 16, 2008 3:08 pm

Sj to sm si mislu ja.. kok pa pride pumpa?
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne nov 16, 2008 3:58 pm

Pozdravljeni
Sama oljna črpalka niti ni tako velik strošek, v kompletu pa:
- nova oljna črpalka
- novo motorno olje
- oljni čistilec
- tesnilo ali tesnilna masa "karterja" zbiralca olja
- potrošni material in delo mehanika
pri končnem izračunu popravilo ni tako nežen strošek.
Mehanik vam naj pove okvirno ceno popravila in izmeri kompresijo motorja ter pritisk olja ( ležaji ). potem se boste lažje odločali kako in kaj.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Ne nov 16, 2008 5:35 pm

Hvala za odgovor, @Fan imaš PM
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Ne nov 16, 2008 6:50 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Sama oljna črpalka niti ni tako velik strošek, v kompletu pa:
- nova oljna črpalka
- novo motorno olje
- oljni čistilec
- tesnilo ali tesnilna masa "karterja" zbiralca olja
- potrošni material in delo mehanika
pri končnem izračunu popravilo ni tako nežen strošek.
Mehanik vam naj pove okvirno ceno popravila in izmeri kompresijo motorja ter pritisk olja ( ležaji ). potem se boste lažje odločali kako in kaj.

Lep pozdrav

Pa ni nujno da je pumpa za olje šla, ampak je opcija tudi senzor oljnega pritiska .....
Zadeva ravno tako javi napako, kot da bi šla oljna pumpa v karterju.
( imel isti problem pri passatu, lučka sveti že cca 2 leti avto prevoženega 430.000km ).
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne nov 16, 2008 7:01 pm

lumpii je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Sama oljna črpalka niti ni tako velik strošek, v kompletu pa:
- nova oljna črpalka
- novo motorno olje
- oljni čistilec
- tesnilo ali tesnilna masa "karterja" zbiralca olja
- potrošni material in delo mehanika
pri končnem izračunu popravilo ni tako nežen strošek.
Mehanik vam naj pove okvirno ceno popravila in izmeri kompresijo motorja ter pritisk olja ( ležaji ). potem se boste lažje odločali kako in kaj.

Lep pozdrav

Pa ni nujno da je pumpa za olje šla, ampak je opcija tudi senzor oljnega pritiska .....
Zadeva ravno tako javi napako, kot da bi šla oljna pumpa v karterju.
( imel isti problem pri passatu, lučka sveti že cca 2 leti avto prevoženega 430.000km ).


Pozdravljeni
Hja, res, se strinjam, vendar ne smemo pozabiti neprijetnih zvokov, ki jih vaše vozilo ne proizvaja medtem ko gori opozorilna lučka za olje.
Pa tudi moje pisanje ne omenja zanič oljne črpalke, temveč samo dejstvo kakšen strošek se lahko pričakuje zaradi odpovedi. Kot sem napisal, je potrebno najprej pomeriti pritisk olja in kompresijo in šele nato soditi kaj je z motorjem.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Ne nov 16, 2008 7:13 pm

Jest bi ap prej reku, kakšna armaturka, sem imel podobne težave, med vožnjo, ko sem šel v klanc se je prižigala lučka za olje seveda sem takoj ustavil in pregledalm nivo olja, pregledal tud, če je kje olje ven butnu pa nič. Pa sta mi dva mehankarja rekla, da je števc hin, z motorjem pa ni bilo nič narobe, bil je prav tako vw 1.8. Še on mi je delal glavni servis.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne nov 16, 2008 8:15 pm

im nobody je napisal/-a:ja skor zihr je oljna pumpa tole.druga skor ne more bit...za posledice se pa prprav da ti bo od zdaj naprej pil olje kajti 1 km je mašina laufala na suho in je prišlo do poškodb.upajmo da ne...sam skor vedno je tako... ;)


Zarad tega ne bo pil olja, saj cilindri so bili še vedno mazani, ležaji so problem če zmanjka pritiska. Olje začne pit če voziš s premalo olja, čeprav še ne sveti lučka
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Po nov 17, 2008 3:58 pm

Prišel sem z obiska pri mehaniku in rezultati niso nič kaj razveseljivi :roll:

Torej bila je izmerjena kompresija, baje je 1,3 bara namest 2 bara. Najprej se je mehanik lotil pumpe, baje jo razstavu, stestiru pač karkoli je naredu da je ugotoviu da dela normalno. Torej je mogel bit vzrok nekje drugje. Ko sem prišel na ogled je imel že pol mašine narazen in ravno ko je malo šraufal ko sm bil tam je ugotovil prvo poškodbo motorja. "mostički ventilov (ali cilindrov, ne vem)" na gredi so zaribani, torej niso čisto gladki, opazi se s prostim očesom. Ta material ter gred se da zamenjati, problem pa je u tem, da je tudi spodnji del nosilca, ki pa je kompleten z glavo motorja, iz istega materiala, torej so tudi nosilčki 100% zaribal.. to bo ugotovil še danes. Pravega vzroka zakaj naj bi prišlo do tega, od kje spušča pritisk pa še ni našeč, saj mašina ni navzen nikjer mastna, torej je problem nekje v motorju.. do jutri bo prešraufal še celo mašino, povedal predračun, potem pa se bom odločil ali bo šel avto v prodajo ali se bo rihtal..

V grobem, najcenejša razlilica popravila se bo gibala okol 500€ (glava motorja, gred, potrošni material..) to pa je že četrtina vrednosti avta, brez zagotovila da bo vse vredu delalo..

ni mi fain :roll:
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Po nov 17, 2008 6:24 pm

Zdravo sošolec, vidim da imaš spet smolo s svojim polotom. Mogoče samo v razmislek. Če te bo že pršlo 500€ popravilo, mogoče razmisliš da bi dal noter raje drug motor, če seveda paše.

Od kolega punca ima v ibizi na primer takle motor kot je na tem avtu
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2409401 in se zadeva prav dober obnese.

Če bi pasala mašina notr, maš bistveno boljši avto, zraven dobiš lite felgne z (zgleda) vredu gumami...

Če pa paše bodo pa drugi povedal. Te bo pa z delom prišlo več kot 500€.

Drugače pa bi sam raje razmisli o tem, da bi prodal tega nesrečenga polota.
Slika
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Po nov 17, 2008 6:47 pm

O, sj se še najdi kaki logist na a.com :lol:

ej, menjava mašine absolutno ne pride več v upoštev, been there done that.. nikol več..

Se vidma na faxu!
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po nov 17, 2008 7:10 pm

Da ni to tista fora z oddušnikom motorja, ker so tem polotom masovno crkovale mašine zarad tega. Imaš cev s pokrova ventilov v škatlo filtra? To so potem na vpoklicu montirali, če ni bilo že prepozno za motor
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Po nov 17, 2008 7:14 pm

To se je zrihtalo takrat prvič ob menjavi mašine. Ker je ravno to bilo vzrok za okvaro motorja. zdaj pa je to delovalo :roll:
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz To nov 18, 2008 12:10 pm

Tak odločitev je padla.. mehanik je ugotovil še druge nepravilnosti, torej smo se odločli da se mašina sestavi nazaj ter se proda avto z okvaro!

Kdo mogoče ve kako oceniti avto, ki je dobro ohranjen brez rje in vse z okvaro na motorju. Ne vem kakšen znesek lahko pričakujem od prodaje :roll:
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust To nov 18, 2008 12:18 pm

davorz je napisal/-a:Tak odločitev je padla.. mehanik je ugotovil še druge nepravilnosti, torej smo se odločli da se mašina sestavi nazaj ter se proda avto z okvaro!

Kdo mogoče ve kako oceniti avto, ki je dobro ohranjen brez rje in vse z okvaro na motorju. Ne vem kakšen znesek lahko pričakujem od prodaje :roll:


ne s*** ga, poišči en motor za ??? evrov in ga zmontiraj notri. Za avto z okvaro na motorju boš izgubil do -50%,

Drugače pa v kakšnem stanju je trenutno avto
Zadnjič spremenil trust, dne To nov 18, 2008 12:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz To nov 18, 2008 12:36 pm

Lej, avto je v zelo dobrem stanju, lepo sm ga ahtu, vendar ne grem še 1x menjevat mašine. prvič me je prišlo 1200€ :roll: da grem rihtat neki čist poceni tko kot si reku 200€, vseen pride še ostalga materiala da pod 500€ ne znese. Pol pa vprašanje kok bo sploh dougo to delal? 500km? 2000km? ga zrihtat za silo ter prodajat kot odlično ohranjen avto, z odlično delujočim motorjem vse oh in ah za 2500€, ne ne, tak pa nisem da bi šou mačka v žaklju prodajat. Sicer pa 50% izgube vrednosti pri tako ali tako mali vrednosti avta ni veliko. + tega vsak dan dlje kot bi mučku, se odločal, ga rihtal in na koncu ugotoviu da nič ne bo.. vsak dan manj bi dobil od zavarovalnice nazaj.

Avto je bil v realnosti prejšnji teden vreden 2200€ po evrotaxu.

Edit: videl se trust tvoje oglase. AEV je stari tip motorja do letnika 97, moj motor je tipa AER, torej prvi in zadnji oglas ne prideta v upoštev, pri vmesnem pa nič ne piše da se prodaja motor :lol: treba računat motor + material (prvič ga je blo na dveh straneh na računu a4 list :lol:) ter delo mehanika po 27€ na uro.. računica? ni je
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov