Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Bezi
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:23 pm

Menjava motorja citroen ax-saxo Need help!

Napisal/-a Bezi Sr okt 17, 2007 3:26 pm

Lep pozdrav! Imam en velik problem z zaribano mašino. Zanima me pa samo kako je z menjavami motorja med Citroen ax-om in saxo-jem. Zanima me, če imata enake nosilce,.... Zanima me pa tudi, če je prej imel avto motor 1.1 in dam not 1.0 to sploh možno (če paše to). Mašini na pogled praktično nimata večjih razlik (če sploh so :? ).
Prosim da mi kakšen mojster odgovori. LP! Aija pa zanima me še kako je z menjalniki če pašeju "križam". Gre se pa zato ker imam čudovitega ax z zaribano mašino kolegu pa doma leži mašina 1.0 od Saxoja in bi jo dobil za mali denar. :)

Uf še neki! Sej zaupam kolegu ampak vseen.... Kako pregledat mašino da vem v kakšnem stanju je? Je pa brez forgazerja... Se da zmerit kompresijo...?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: Menjava motorja citroen ax-saxo Need help!

Napisal/-a Mad Sr okt 17, 2007 4:11 pm

Bezi je napisal/-a:Lep pozdrav! Imam en velik problem z zaribano mašino. Zanima me pa samo kako je z menjavami motorja med Citroen ax-om in saxo-jem. Zanima me, če imata enake nosilce,.... Zanima me pa tudi, če je prej imel avto motor 1.1 in dam not 1.0 to sploh možno (če paše to). Mašini na pogled praktično nimata večjih razlik (če sploh so :? ).
Prosim da mi kakšen mojster odgovori. LP! Aija pa zanima me še kako je z menjalniki če pašeju "križam". Gre se pa zato ker imam čudovitega ax z zaribano mašino kolegu pa doma leži mašina 1.0 od Saxoja in bi jo dobil za mali denar. :)

Uf še neki! Sej zaupam kolegu ampak vseen.... Kako pregledat mašino da vem v kakšnem stanju je? Je pa brez forgazerja... Se da zmerit kompresijo...?
... paše samo jaz bi dal raje 1.4 notri ali več ker tisti 1.0 je malo bogi ... pa zavarovanje in cestnino plačuješ zastonj ! Če je razlika ... kompresija ti bo povedala nekaj, pol glej pod rob glave tam kjer se stikata glava in blok recimo pod levi del glave tam kjer je spodaj alternator če tam cedi olje ven bo kmalu kaj za tikat pa čep poglej od znotraj če je na njemu smetana ... to pomeni da pušča tesnilo od glave ... so pa dobri motorji in če je bil redno servisiran bi moral biti ok ... fergazer 1.0 - od Saxoja - misliš loputo oziroma mono injection ... to imam jaz - če je mono point, če je pa multi point boš rabil še elektroniko in kable ... ali pa daš gor tvojo odmično razdelilec in odklopiš vse drugo pa daš fergazer ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Bezi
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:23 pm

Napisal/-a Bezi Sr okt 17, 2007 4:41 pm

Hvala lepa MR. Mad! :D Sam kak je pa na tehničnem z 1.4 mašino? Težijo kaj, je možnost da ugotovijo al..... Ker vem tut za 1.4 mašinco sam je stala že 2 leti...pa nevem kak je kaj z njo... je bla pa v ZX-u. Pa za 750 kilski avto je pa 75hp že kr kruta a? 8)
 
Bezi
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:23 pm

Napisal/-a Bezi Sr okt 17, 2007 5:54 pm

Aija pa še neki...Fula že težim vem ja... Ka ZX mašina pa AX menjalnik pa negre skupi a?
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr okt 17, 2007 6:20 pm

mislim da bi mel več odgovorov na citroenovem forumu...
 
Bezi
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:23 pm

Napisal/-a Bezi Sr okt 17, 2007 7:32 pm

:? Ups a to tut obstaja? :? Pol grem a iskat citroenov forum :lol: Sn mal bol nov... :?:
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Sr okt 17, 2007 8:03 pm

Sem naredil mal nazaj takšno premenjavo motorja 1.1i ven in 1.4i od Zx-a not,vse lepo paše ta mašina samo od kolektorjev pa do katalizatorja je treba tisto cev malo drugače ukriviti ali pa narediti novo.1.4 mašina ima daljši hod kot 1.0,1.1 zato pridejo kolektorji malo višje in se original cev zaleti v dno karterja.Druga stvar je ajnšpric,1.4 motorji imajo večina Bosch monotronic vbrizg,1.1i pa imajo Magnetti Marelli vbrizg.Ena stvar je,da prestaviš iz 1.1 mašine ajnšpric na 1.4,ampak motor potem nebo dobro delal,ker je vbrizgalna šoba premajhna in moraš zamenjati z kakšno od 1.2 cliot-a.Druga možnost je,da pustiš Bosch ajnšpric gor in dobiš še originalen Bosch ecu in komplet električno napeljavo iz Zx-a.Samo dvomim,da ti bo ratalo zvezati,ker sta priključka za v kabino drugačna.
 
Bezi
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:23 pm

Napisal/-a Bezi Sr okt 17, 2007 8:11 pm

sharp hvala ti lepa! :D Pol bolš da kr nekje najdem 1.1 mašinco pa bo najmanj dela. Ve gdo za kako ohranjeno? :oops:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če okt 18, 2007 8:16 pm

Bezi je napisal/-a:sharp hvala ti lepa! :D Pol bolš da kr nekje najdem 1.1 mašinco pa bo najmanj dela. Ve gdo za kako ohranjeno? :oops:
... jaz ti lahko prodam od Gt-ja monotronic 1.4 motor 85 km z vso inštalacijo šobo in z elektroniko pasalo ti bo vse direktno na tvojega ... samo pridi motor je odličen in ima 170000 km ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov