Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
GSX-R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po jun 27, 2005 11:24 pm

ventilator na hladilniku se ne prižge???:S

Napisal/-a GSX-R Po okt 22, 2007 5:51 am

Opel astra G 18 /16v
jaz imam en problem, sicer ko se avto zagreje,se ventilator na hladilniku ne prižge, zamenjal sem že varovalko ki je bila skurjena, zaj pa ne vem kaj še naj naredim???? tak da če bi lahko kdo pomagal pri tem...??ventilator pa hladilnika vode ter klime sta drugače čisto nova ker stara sta spustila vodo pri prometni....

LP!
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po okt 22, 2007 8:17 am

Termostat?
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po okt 22, 2007 11:23 am

Teli avti s klimami majo ponavadi (ne poznam Oplov) vsaj dvostopenjsko delovanje ventilatorja za hladilnik/klimo. Ponavadi je to (stopnje) rešeno s posebnim uporom, ki se ponavadi nahaja pripet kje na ohišju haldilnika, ventilatirju ali kje drugje v motornem prostoru, vedno pa na istem el. vodu, preko katerega je priklopljen ventilator hladilnika/klime. Ta upor ima notri termovarovalko in ker so ti upori ponavadi zaliti z neko maso, do te termovarovalke nikakor ne moreš. Zamenjaš torej cel upor.
Jaz sem nekaj podobnega doživel pri Fordu Fiesti od moje oberkomande, je crknila varovalka (v ohišju z varovalkami), pa termovarovalka na uporu (sem razdru, v elektroštacuni dobil drugo in jo zamenjal, ker upor ni bil zalit). Ampak to se mi je še enkrat zgodilo, popolnoma enako, vzrok pa je bil slab kontakt na uporu.
Porihtal kontakte in nato je vse delalo.
Dobro bi bilo preverit kako je kaj skontakti, ker če si zmanjeval te dele, ker je bil avto zbit, potem je velika verjetnost, da imaš problem s slabimi kontakti.
Lahko pa je tudi senzor za temperaturo motorja zanič, da boš pa to zvedel je treba pa error kode na ECU-ju preverit.
Če bi bil pa termostat fuč, oz. zaprt bi pa bil motor vroč, se morda pregreval, hladilnik pa bi bil relativno hladen.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
dj_greg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To jun 12, 2007 3:59 am

Napisal/-a dj_greg Če okt 23, 2008 1:10 pm

Mene zanima kakšna vrednost je tega upora za prvo brzino in termovarovalke? Še to me zanima! Ta upor je samo fiksiran na hladilnik in ni nič hlajen z vodo?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če okt 23, 2008 1:39 pm

Žiiga je napisal/-a:Termostat?


zakaj termostat?termostat nima veze tle če ne spusti vode naprej...ventilator more zalaufat v vsakem primeru ko senzor vidi oziroma pošle podatek o previsoki temparaturi
kljub temu al je termostat hin oziroma je zaprt al pa odprt...termostikalo je zanič
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če okt 23, 2008 3:27 pm

Eni nimajo termostikala in ECU preko tipala temperature in releja vklaplja ventilator.

Če pa ima termostikalo in ventilator ne zalavfa pa je res možno da je termostat, ker topla voda niti ne pride do hladilnika, na katerem se termostikalo ponavadi nahaja
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Če okt 23, 2008 3:29 pm

ni nujno da je na hladilniku...
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki Če okt 23, 2008 3:39 pm

Tipalo temperature ima na glavi motorja,,,ki nato pošilja signal ECU,,,,ta pa nato vklaplja ventilator.
Poskusi odklopiti to stikalo...pri odklopljenem se ventilator vrti z polno močjo.
To pomeni da je ventilator OK...in ne dela tipalo.

lp
 
Uporabniški avatar
dj_greg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To jun 12, 2007 3:59 am

Napisal/-a dj_greg Če okt 23, 2008 3:40 pm

Pri meni je! V štacuni na org. delih ne znajo najdet oz. ni tega upora!!! :( Zgleda da bom moral sam naredit če ne bo druge.
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Če okt 23, 2008 3:47 pm

no pri meni je na bloku mašine pod sesalnimi kolektorji in se vklaplja preko ECUja!
vsak ima pač drugače. nekateri na hladilniku drugi pa na bloku...
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Če okt 23, 2008 9:43 pm

Da ne bom odpiral nove teme:
že nekaj časa opažam da se ne vklopi ventilator klime ( Passat 74 kW -2oo4 -1.9 TDI), ki je skupaj z ventilatorjrm motorja na skupnem hladilniku. Mehanik mi je povedal da je verjetno crknil sam ventilator in da bo potrebno zamenjat za novega. Mislim pa da se ni vrtel že poleti ampak je klima delala normalno. Cena novega ventilatorja je cca. 200 EUR. Ali lahko kako preverim če je slučajno kaka druga napaka (kontakt,..) oz. se da preverit delovanje ventilatorja.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če okt 23, 2008 9:50 pm

ti sam direkt veži ventilator na akumulator....če se vrti logično dela ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Če okt 23, 2008 9:56 pm

In to je to, tak enostavno!!
Thaks.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če okt 23, 2008 10:08 pm

da ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Če okt 23, 2008 11:30 pm

simpl ko pasul ;)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
p206cc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Sr okt 22, 2008 10:23 am

Napisal/-a p206cc Pe okt 24, 2008 6:40 am

Pozdravljeni

Ko sem jaz imel podobne probleme, mi je neki električar odsvetoval preizkus delovanja veternice na tak način.

lp
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe okt 24, 2008 9:06 am

p206cc je napisal/-a:Pozdravljeni

Ko sem jaz imel podobne probleme, mi je neki električar odsvetoval preizkus delovanja veternice na tak način.

lp


ventilator dela na 12v, akumulator je tudi 12v
pazi na polariteto in nima bit kaj

kaj pa misliš, da se zgodi, ko računalnik preklopi rele oz se vklopi termo stikalo?
podpis
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe okt 24, 2008 10:04 am

Vsak električar seveda tak postopek odsvetuje. ljudje ne priklopijo ventilatorja odklopljenega ampak ožičenega. Pri PSA običajno dve stopnji in klimo krmili Bitron italijanska avtomatika v blatniku in senzor (rjavi) na motorju. Zeleni senzor je za kazalec, plavi za prisilno hlajenje in obveščanje o pregretem motorju. Vsaj pri meni je tako.
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Ne okt 26, 2008 2:41 pm

saj nima kaj bit, akumulator je isto 12V, pa še če kontra žice obrneš plus in minus, se pač v kontra stran vrti ventilator...
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
vwpassat19tdi66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To maj 26, 2009 5:44 pm
Kraj: vrhnika

ventilator klime me zeza

Napisal/-a vwpassat19tdi66 Sr maj 27, 2009 8:25 pm

LEPO PROSIM CE MI KDO LAHKO POMAGA?IMAM PASSATA 19 TDI 00 LET,,MOTORCEK HLADILNIKA MI JE RIKNIL IN BIL V STIKU IN ZDAJ SEM DRUGRGA ZAMENJAL IN KO PRIZGEM KLIMU NOCE DA SE PRIZGE VENTILATOR HLADILNIKA KLIME,PROBAL SAM DIREKT IN VRTI SE PRAVI DA JE MOTOR OK.MOGUCE OBSTAJA KAKSEN TERMOSTAT ALI RELEJ KI GA VKLOPI PA CE KDO VE NAJ MI POMAGA LEPO PROSIM.KAJ NAJ NAREDIM?HVALA
ko bi reko cuda da se dese
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov