Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Dalmatinec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:07 pm
Kraj: Zadar

Cuka mi avto

Napisal/-a Dalmatinec Sr okt 24, 2007 10:48 pm

Ima Hondo Jazz 1.4. pred kratkim sem menjal svečke. zdaj pa mi je avto začel cukat tam pri okrog 2000 obratih, pri malem gasu. kaj bi lahko bilo?
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če okt 25, 2007 6:59 am

lahko da so kabli?Ce ti prej ni cukal je mozen vzrok v napacnih sveckah...
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če okt 25, 2007 8:04 am

Predvidevam, da si vgradil nove svečke s priporočeno toplotno vrednostjo.
Lahko si pri menjavi pokvaril stik med kapico, v kateri je konektor za svečko in kablom. Če preveč vlečeš za kabel namesto za kapico se kabel lahko strga. Lahko pa, da je kontakt v kapici slab.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
Dalmatinec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:07 pm
Kraj: Zadar

Napisal/-a Dalmatinec Če okt 25, 2007 8:47 am

ja, svečke sem kupil točno take, kot je navedeno v navodilih, ki sem jih dobil zraven avta. pa točno takšne, kot so bile notri tudi prej.
zanimivo, da se je vse skupaj začelo, ko se je zunaj shladilo. mogoče pa tudi, da je vzrok v kakšnem kontaktu,da. bom prečekiral.
sem pa zdaj prvič tankal na MOL-u. bi bil lahko vzrok tudi v nekvalitetnem gorivu? :roll:
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če okt 25, 2007 8:57 am

Dalmatinec je napisal/-a:ja, svečke sem kupil točno take, kot je navedeno v navodilih, ki sem jih dobil zraven avta. pa točno takšne, kot so bile notri tudi prej.
zanimivo, da se je vse skupaj začelo, ko se je zunaj shladilo. mogoče pa tudi, da je vzrok v kakšnem kontaktu,da. bom prečekiral.
sem pa zdaj prvič tankal na MOL-u. bi bil lahko vzrok tudi v nekvalitetnem gorivu? :roll:


:shock: duh je ušel iz steklenice. :lol: Za vsako reč oz. napako od zdaj naprej rabimo bajaličarja :roll: , da nam bo povedal ali je avto bolan :cry: ali je kriva hrana ali morda le smrdljivi čevelj na gasu. :x Hec...

Mol ima precej kvalitetno nafto, za bencin pa ne vem...
Cukanje v nizkih obratih (pri pospeševanju) na bencinskih motorjih je znak slabega kontakta na električnih vodih med cinšpulo in svečkami. Če se to dogaja pri všjih obratih, gre za prebijanje, takrat je lahko zanič cinšpula, ali pa je vzrok lahko tudi vlaga okoli omenjenih kontaktov.

Za prvi primer je treba preverit razmak med elektrodami na svečki (razmaki so različni od avta do avta ponavadi med 0.6 in 1.1 mm), preverit kable - to varno storiš edino tako , da jih zamenjaš.
Za drugi primer pa WD 40 naredi diagnostiko....
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
Dalmatinec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:07 pm
Kraj: Zadar

Napisal/-a Dalmatinec Če okt 25, 2007 9:06 am

JoeLoe je napisal/-a:
Dalmatinec je napisal/-a:ja, svečke sem kupil točno take, kot je navedeno v navodilih, ki sem jih dobil zraven avta. pa točno takšne, kot so bile notri tudi prej.
zanimivo, da se je vse skupaj začelo, ko se je zunaj shladilo. mogoče pa tudi, da je vzrok v kakšnem kontaktu,da. bom prečekiral.
sem pa zdaj prvič tankal na MOL-u. bi bil lahko vzrok tudi v nekvalitetnem gorivu? :roll:


:shock: duh je ušel iz steklenice. :lol: Za vsako reč oz. napako od zdaj naprej rabimo bajaličarja :roll: , da nam bo povedal ali je avto bolan :cry: ali je kriva hrana ali morda le smrdljivi čevelj na gasu. :x Hec...

Mol ima precej kvalitetno nafto, za bencin pa ne vem...
Cukanje v nizkih obratih (pri pospeševanju) na bencinskih motorjih je znak slabega kontakta na električnih vodih med cinšpulo in svečkami. Če se to dogaja pri všjih obratih, gre za prebijanje, takrat je lahko zanič cinšpula, ali pa je vzrok lahko tudi vlaga okoli omenjenih kontaktov.

Za prvi primer je treba preverit razmak med elektrodami na svečki (razmaki so različni od avta do avta ponavadi med 0.6 in 1.1 mm), preverit kable - to varno storiš edino tako , da jih zamenjaš.
Za drugi primer pa WD 40 naredi diagnostiko....


ne cuka niti tolko pri pospeševanju, ampak bolj pri konstantni vožnji pri nizkih obratih, ko na gas komaj tolko da tiščim, če razumeš.
ja, bi pa verjetno blo dobro prečekirat tudi razmak med elektrodami, se mi je že prii menjavi zdel malo prevelik, pa sem si mislil, da je ok tako. pa tudi kable bo treba prečekirat, da.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če okt 25, 2007 9:28 am

Merilne lističe si dobi in nastavi razmak po priporočilih proizvajalca.
Lahko pa, da so tudi kakšne smeti prišle do injektorjev... za to so pa neka čistilna sredstva, ki se jih vlije v gorivo... so pa redko unčinkovita.
Ampak, kot sem rekel: elektrika bo verjetno glavni vzrok za to.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če okt 25, 2007 10:51 am

Kabli so silikonski in ko si menjaval sveče si kakšnega preveč raztegnil naredila se je razpoka ampak taka da je s prostim očesom ne boš videl in tam prebija.Avto zapelji v temno garažo in poglej če se kje okoli kablov kej iskri. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če okt 25, 2007 1:11 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:Kabli so silikonski in ko si menjaval sveče si kakšnega preveč raztegnil naredila se je razpoka ampak taka da je s prostim očesom ne boš videl in tam prebija.Avto zapelji v temno garažo in poglej če se kje okoli kablov kej iskri. :tomidelej:


Dobra ideja! Al pa zvečer z avtom in bejbo v hosto, pa bosta dve muhi na en mah! :tomidelej:
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če okt 25, 2007 1:18 pm

JoeLoe je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Kabli so silikonski in ko si menjaval sveče si kakšnega preveč raztegnil naredila se je razpoka ampak taka da je s prostim očesom ne boš videl in tam prebija.Avto zapelji v temno garažo in poglej če se kje okoli kablov kej iskri. :tomidelej:


Dobra ideja!


Ravno je dva tedna ko sem tako ugotovu na opel corsi 1.4 16v da so kabli zanič.Zgledal je pa skoraj tako. :EE
http://www.youtube.com/watch?v=RN5lViYPeXs
 
Uporabniški avatar
Wolfgang Ullrich
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Če jul 12, 2007 12:22 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a Wolfgang Ullrich Če okt 25, 2007 2:54 pm

Mene pa zanima, če imajo nezamenjane svečke kake veze pri speljevanju avtomobila, da je speljevanje nekako težje oz. da ga nekako bol zataji, ko je hladen motor, sicer je pri nezamenjanih svečkah najbol pogosto cukanje in težji vžig.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če okt 25, 2007 7:25 pm

Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Mene pa zanima, če imajo nezamenjane svečke kake veze pri speljevanju avtomobila, da je speljevanje nekako težje oz. da ga nekako bol zataji, ko je hladen motor, sicer je pri nezamenjanih svečkah najbol pogosto cukanje in težji vžig.


Ja pagled, tkole pa ne grie! Takuj svečke zamenjat! ;)

Ja kolk časa jih maš pa že not? 4,5,6 servisov? Problem je staranje matriala v extremih pogojih in v notranjosti cilindra ziher vladajo extremni pogoji. Če svečke takole predolgo puščaš, se zna zgodit kak odlom anode ali pa kakšenga koščka keramike...
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
Dalmatinec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:07 pm
Kraj: Zadar

Napisal/-a Dalmatinec So okt 27, 2007 3:57 pm

torej, mislim da sem ugotovil vzrok za omenjeno cukanje. Omenjal sem že, da mi že dlje časa gori lučka zaradi okvare oz. zamašitve EGR ventila. Danes mi je med vožnjo prišlo na misel, da bi take EGR ventil lahko preprosto odklopil. In tako ustavim kar na avtocesti, odklopim konektor in cukanja ni blo več!
za vsak primer sem kadneje konektor še enkrat priklopil in avto je spet cukalo. Spet sem priklopil in spet se je nehalo. :roll:
Zanima me, ali kaj škodi, če tega ventila nimam priklopljenega? Razmišljam celo, da bi ga nekako vrgel dol. nekje sem tudi prebral da se da blokirati. Kako?
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe So okt 27, 2007 6:21 pm

Dalmatinec je napisal/-a:torej, mislim da sem ugotovil vzrok za omenjeno cukanje. Omenjal sem že, da mi že dlje časa gori lučka zaradi okvare oz. zamašitve EGR ventila. Danes mi je med vožnjo prišlo na misel, da bi take EGR ventil lahko preprosto odklopil. In tako ustavim kar na avtocesti, odklopim konektor in cukanja ni blo več!
za vsak primer sem kadneje konektor še enkrat priklopil in avto je spet cukalo. Spet sem priklopil in spet se je nehalo. :roll:
Zanima me, ali kaj škodi, če tega ventila nimam priklopljenega? Razmišljam celo, da bi ga nekako vrgel dol. nekje sem tudi prebral da se da blokirati. Kako?


Ja človek! Bistven podatek si zamolčal!
Če EGR ni priklopljen, boš imel na tehničnem pregledu problem, ker sestava izpušnih plinov ne bo v mejah toleranc. Sicer bodo izpušni plini malo bolj vroči in načeloma na kratki rok ne bo posledic. Na dolgi rok, se pa splača EGR ventil zamenjat.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
Dalmatinec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:07 pm
Kraj: Zadar

Napisal/-a Dalmatinec So okt 27, 2007 9:38 pm

JoeLoe je napisal/-a:
Dalmatinec je napisal/-a:torej, mislim da sem ugotovil vzrok za omenjeno cukanje. Omenjal sem že, da mi že dlje časa gori lučka zaradi okvare oz. zamašitve EGR ventila. Danes mi je med vožnjo prišlo na misel, da bi take EGR ventil lahko preprosto odklopil. In tako ustavim kar na avtocesti, odklopim konektor in cukanja ni blo več!
za vsak primer sem kadneje konektor še enkrat priklopil in avto je spet cukalo. Spet sem priklopil in spet se je nehalo. :roll:
Zanima me, ali kaj škodi, če tega ventila nimam priklopljenega? Razmišljam celo, da bi ga nekako vrgel dol. nekje sem tudi prebral da se da blokirati. Kako?


Ja človek! Bistven podatek si zamolčal!
Če EGR ni priklopljen, boš imel na tehničnem pregledu problem, ker sestava izpušnih plinov ne bo v mejah toleranc. Sicer bodo izpušni plini malo bolj vroči in načeloma na kratki rok ne bo posledic. Na dolgi rok, se pa splača EGR ventil zamenjat.


Zdaj mi pa povej, kako tehničnega naredijo tisti, ki EGR ventila nimajo? In kako delajo tisti avti ki ga nimajo? :lol: ;)
Dobro no, kako se blokira ta ventil?
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po okt 29, 2007 7:49 am

Če je avto opremljen z EGR ventilom, mora ta funkcionirat. Jaz sem bil nekajkrat na tehničnem, ko je majster tam preverjal. Pori dizlih se vklopi pri cca. 2200 obratih in je to zaznati pri zvoku motorja, če pa ti majster takrat meri izpušne pline, pa je vkolp EGR-a očiten, saj se skoraj hipoma sprememni sestava izpušnih plinov. V momentu se zmanjša delež dušikovih oksidov (NOx).
Pri starejših avtih, ki EGR-a nimajo, plinov sploh ne merijo. Pri avtih, ki ga imajo pa je meritev obvezna in rezultata mora biti v določenih mejah.
Kako se ga blokira? Priklopiš avto na tester in potem je treba nastavit parametre ECU-ja... pri različnih avtih različno. Pri Citroenih je pa to sploh zanimivo, ker so v avtih istega letnika lahko Siemesovi, Boschevi, Sagemovi ali pa MagnetiMarelli ECU-ji...
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po okt 29, 2007 11:58 am

To da na starejših avtih ne merijo plinov....je malo mimo. samo meje so malo višje postavljene.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po okt 29, 2007 12:35 pm

AgitatoR je napisal/-a:To da na starejših avtih ne merijo plinov....je malo mimo. samo meje so malo višje postavljene.


Ajde, OK, ne vem, ker že kakih 10 let nisem imel avta brez EGR-a :lol:
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov