Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Metanje olja iz mašine

Napisal/-a __PeTeR__ Po okt 29, 2007 12:05 am

Pozdravljeni!

Meni je na Ibizi l.00 iz mašine že 2x zmetalo ven celotno olje. Metat ga največ začne takrat, ko sem recimo na avtocesti, ko laufa motor pod polnimi obrati. Masno pa je v levem predelu mašine, v okolici odduška in potem mi je špricalo olje direkt na jermene in ti so ga razmeteli po celi mašini :evil: Ali je možno, da mi je to ven zmetalo čez oddušek, mislim da se je snela cevka za oddušek ali pa kej podobnega (čeprav vidno ni bilo nič)? Čeprav kolikor vem gre tam večinoma oljna para, ne bi smelo metat take količine olja ven. Imam pa gor športni filter K&N z odduškom vred, ki ga mam montiranega pokoncu postavljenga na vrhu cevke iz karterja. Ali je šla kje kaka dihtunga na bloku motorja?

Lp!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 29, 2007 12:12 am

Mal več podatkov bi lahk povedal.....motor....prevoženi.....

Olja ne meče ven zarad dihtunge ampak zarad slabih batnih obročkov ( Ali kaj kadi pri odušniku za olje? )
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po okt 29, 2007 12:13 am

Ko se mašina zagreje na delovno temperaturo se vidi rahla para izven odduška...
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po okt 29, 2007 12:14 am

Aja se opravičujem...Seat Ibiza l.00, motor 1.4 60 KM, 125 000 prevoženih...
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Po okt 29, 2007 10:01 am

Na tem motorju je klasika da skuri obročke na enem od cilindrov. Zmerite kompresijo. Po tem pa začni jokat zaradi velikega računa menjave vsega tega.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po okt 29, 2007 1:16 pm

Lahko da si imel preveč olja v motorju to je znano za te motorje.Izkušnje pač. :EE
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po okt 29, 2007 2:01 pm

Ne, olja je bilo v mejah normale notr. Kolk pa pol pride menjava batnih obročkov približn?
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po okt 29, 2007 2:33 pm

__PeTeR__ je napisal/-a:Ne, olja je bilo v mejah normale notr. Kolk pa pol pride menjava batnih obročkov približn?


Če boš sam delal ne veliko če pa boš peljal na servis bo pa kr zasoljeno. :jao:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 29, 2007 4:02 pm

Odvisn od dela.........komplet obročkov okol 100 evrov...dihtunge jermeni & stuff pa še okol 150 evrov...Govorim na pamet seveda.... za petko je men pred dvema letoma prišla generalka 200 jurjo....ampak obnovilo se je vse..... zdaj pa me je prišla mala generalka 87 evrov ( dihtunga za glavo, komplet tesnil,tefloni...), brušenje glave sem mel zastonj,delala sma sama.....

Ampak prvo preveri kompresijo na vseh cilindrih.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po okt 29, 2007 4:37 pm

Aha hvala. Ja sj to bom tak pelu popravlat poblaščenemu serviserju, jz ne znam žal tko dobr šraufat... :?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po okt 29, 2007 6:47 pm

__PeTeR__ je napisal/-a:Aha hvala. Ja sj to bom tak pelu popravlat poblaščenemu serviserju, jz ne znam žal tko dobr šraufat... :?
... če je res da so slabi batni obročki daj raje motor menjat ker te bo ceneje prišlo pa še 1.6 daš notri namesto 1.4 ;) za isto ceno ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po okt 29, 2007 7:02 pm

A mi lohk kdo okvirno pove kolk me ta popravil lahk pride? Kolko pa bi stal 1.6 motor in kake spremembe vse bi moral naredit (tudi popravki v prometni)? Ste zihr, da je tako velka okvara motorja, ker slabše moči mašine nism opazu...
 
Uporabniški avatar
Gregamax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 525
Pridružen: Po jun 05, 2006 9:12 pm
Kraj: Metlika

Napisal/-a Gregamax Po okt 29, 2007 7:06 pm

mi je en mehanik razlagal da je mel tak primer k je mel en športni filter gor z odduškom vret in mu je metalo tako olje vn in sta na koncu prišla do zaključka da mu ga je metalo vn zato ker je imel oddušek čist zapacan!
 
__PeTeR__
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:27 pm

Napisal/-a __PeTeR__ Po okt 29, 2007 7:55 pm

Oddušek sm redno čistum, sam vseen upam da je bolj kaka banalna stvar...
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Po okt 29, 2007 8:03 pm

lisko je napisal/-a:dihtunge jermeni & stuff pa še okol 150 evrov

To je pa pocen.Kje pa dobis dihtngo pa vse to za 150e? :) No nevem no,jest bi prec generalno naredu ce bi bla tok pocen.Names servisa,k bi me cenej prslo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 29, 2007 8:34 pm

dms je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:dihtunge jermeni & stuff pa še okol 150 evrov

To je pa pocen.Kje pa dobis dihtngo pa vse to za 150e? :) No nevem no,jest bi prec generalno naredu ce bi bla tok pocen.Names servisa,k bi me cenej prslo.


Sej sem reku da sem pisu na pamet...za petko dizla je bla dihtunga za glavo 23 evrov ( kaj dost dražje ne sme bit za drug motor dihtunga je dihtunga.... poleg tega pride dihtunga za dizla dražje kot bencinarja..... ). Komplet tesnil 25 evrov ( tesnilo pokrova ventilov,tesnilo vakum pumpe, tesnila vbrizgalnih šob, tesnila samih šob,tesnilo termostata,semering za odmično,tefloni,tesnilo vodne črpalke in tesnila vijakov na pokrovo ventilov. ) In pa zobati jermen 35 evrov. Vse skupaj 82 evrov. In tok je bla cena zdej pr men. Pač mal vzameš telefon v roke in kličeš okol po trgovinah.... če maš kje še kakega poznanega pa še mal popusta.... pa je to to. Sej ne rabiš lih vseh delov v eni trgovini al pa vse na serviso nabavit.... pač znajd se morš.

Pol pač maš še vodno pumpo,navadn jermen,napenjalce,vodno pumpo,obročke,ležaje glavne gredi, ojnične ležaje.....ko maš tko daleč še sklopko menjaš.....štarter obnoviš,alternator.... in to pač pol vse skupaj nanese ene 400-500 evrov....... pa še tok dela pa maš 1000 evrov po malem za generalko. Ampak za tak denar se menja vse kar se tiče vitalnih delov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To okt 30, 2007 9:53 am

Ti avti imajo tudi ta problem, da ce so bili dalj casa vozeni na kratkih relacijah, se jim zaradi kondenza zamasi povratni vod (oddusek), in zaradi tega nastane pritisk znotraj masine, ki porine ven palcko za merjenje nivo olja, in tam zacne tudi pljuvati olje.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov