Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
exposed1303
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 29, 2007 2:43 pm

VW lupo problemi z vzigom ; se en problem....

Napisal/-a exposed1303 Po okt 29, 2007 2:52 pm

pozdravljeni,

imam problem z vzigom avtomobila.
danes zjutraj ko sem zelel avto vzgati je zacel malce se matrati potem pa je utihnil. lucke so vse normalno gorele. zaslisal pa se je zvok izpod "havbe" ( mislim da sem ga slisal preko ventilatorja, vsaj zdelo se je tako da prihaja od tam, kot nekaksen rrrrrrr ki je nato utihnil)
opazil sem, da so se kilometri in ura resetirali oboji na nulo. le "glavna kilometrina je ostala nespremenjena".
radio ni delal, tako da mislim da je nekaj narobe z akumulatorjem.
Model: VW LUPO 1.0 ( bencin )
letnik: 1999
prevozeni km: 167.000

akumulator je bil ze enkrat zamenjan, pred priblizno 2 letoma.
hvala za pomoc.
Zadnjič spremenil exposed1303, dne Po nov 05, 2007 10:34 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po okt 29, 2007 2:59 pm

Poznam stvar pri kolegu je bilo točno tako pri golfu 4 in smo hitr zrihtal.Vzemi kleme dol sčisti kontakte na akumulatorju in jih ponovno pritrdi.To bi moralo delovat ker zgodi se naslednje;kontakti nimajo take prevodnosti da bi lahko tak tok stekel kot ga zaganjalnik potrebuje in zgodi se kar si doživel.Upam da rešiš problem. :tomidelej:
 
exposed1303
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 29, 2007 2:43 pm

Napisal/-a exposed1303 Po okt 29, 2007 3:07 pm

ok, newbie vprasanje:
kleme so tiste tri, ki so pritrjene na akumulator?
se oproscam za tako vprasanje, a pocas se ucimo:)
se to pri vzigu ni bilo tako, da bi se avto kaj matral vzgati le zaslisal se je le krajsi poizkus, tako kot da je izdihnil (op.p)
bom poskusil in dopisem kaj se je zgodilo.hvala
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po okt 29, 2007 8:18 pm

Klemi sta dve, na straneh akumolatorja. PLUS in MINUS. Običajno rdeč in črn kabel. Vzameš ključek 10 ali 13 mislim da, če se ne motim, pa odviješ pa dol cukneš.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Po okt 29, 2007 8:31 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Klemi sta dve, na straneh akumolatorja. PLUS in MINUS. Običajno rdeč in črn kabel. Vzameš ključek 10 ali 13 mislim da, če se ne motim, pa odviješ pa dol cukneš.


Pa pošmirglaš in z mastjo namažeš!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po okt 29, 2007 10:51 pm

Ne ga srat z mastjo.Mast je najslabše za kleme akumulatorja.Sam pošmirgli,pa pust tko..bo najboljš.


LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po okt 29, 2007 11:09 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ne ga srat z mastjo.Mast je najslabše za kleme akumulatorja.Sam pošmirgli,pa pust tko..bo najboljš.


LP!


Mast je mislu za na vrh da ne pride voda zraven sej veš jeklo+svinec+voda=elektroliza in ti pobira kleme!!! :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po okt 29, 2007 11:13 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ne ga srat z mastjo.Mast je najslabše za kleme akumulatorja.Sam pošmirgli,pa pust tko..bo najboljš.
LP!

....ej," someščan"... en mal "grafitne" pa le ne škodi?
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Po okt 29, 2007 11:48 pm

ma dejte no kaj boste še pogruntal , da je treba pozim akumolator oblečt v stiropor da se ne prehladi al kaj ??

Kleme se ne mažejo niti z vazelinom niti z mastjo oz karkoli podobnega !
včasih so jih ata mazal da ni prišeč volk zraven ako to zdej ne bo več delal ampak tist volk pokaže da gre akumolator počasi h koncu

Hm zakaj za nobeden proizvajalec avtov ne namaže kleme ?

drgač pa počas bo treba zamenjal akumolator oz sprobat alternator če dobro fila saj pri tvojih kilometrih je lahko že kar slab
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 To okt 30, 2007 9:59 am

dules je napisal/-a:ma dejte no kaj boste še pogruntal , da je treba pozim akumolator oblečt v stiropor da se ne prehladi al kaj ??

Kleme se ne mažejo niti z vazelinom niti z mastjo oz karkoli podobnega !
včasih so jih ata mazal da ni prišeč volk zraven ako to zdej ne bo več delal ampak tist volk pokaže da gre akumolator počasi h koncu

Hm zakaj za nobeden proizvajalec avtov ne namaže kleme ?

drgač pa počas bo treba zamenjal akumolator oz sprobat alternator če dobro fila saj pri tvojih kilometrih je lahko že kar slab


A zdej pa da bi v tovarni še kleme mazal al kaj že tko ti dajo kleme take gor iz tenkega plehka za zobe spucat.To da se pa kleme maže je pa old school fora k je danes ne prakticirajo več.To da se pa volk pokaže pa ni nujno da je akumulator pri koncu ker se je men to zgodil pri novem!!! :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe To okt 30, 2007 10:23 am

dules je napisal/-a:ma dejte no kaj boste še pogruntal , da je treba pozim akumolator oblečt v stiropor da se ne prehladi al kaj ??

Kleme se ne mažejo niti z vazelinom niti z mastjo oz karkoli podobnega !
včasih so jih ata mazal da ni prišeč volk zraven ako to zdej ne bo več delal ampak tist volk pokaže da gre akumolator počasi h koncu

Hm zakaj za nobeden proizvajalec avtov ne namaže kleme ?

drgač pa počas bo treba zamenjal akumolator oz sprobat alternator če dobro fila saj pri tvojih kilometrih je lahko že kar slab


Pejt v VW avtosalon in mal poglej nove avte. Za Polota sem 100%, da so namazane, na tanko (špricane) z neko silikonsko rečjo, sicer ni mast je pa ene sorte gel.
Če pa ni gela pri roki, je pa za domačo uporabo mast čisto dobra. Samo, eni pretiravajo pa namažejo tako kot otroci Nutelo na kruh mažejo...(tolk na debel, da začne že s kruha dol silit).
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
exposed1303
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 29, 2007 2:43 pm

Napisal/-a exposed1303 To okt 30, 2007 11:10 am

kaj pa ce tudi masti ni pri roki, kaksna druga alternativa,
no bom najprej spucal, posmirglal, pa nazaj priklopil, pa bomo vidl kaj bo.
pa se nekaj me zanima: opazil sem, da se v dolocenih temah omenja da je potrebno vodo doliti ( destilirano ) a me zanima ce to tudi jaz poskusim in kam se jo dolije ?
malce butasto vprasanje mogoce, a kaj čem.
hvala za odgovor
Zadnjič spremenil exposed1303, dne To okt 30, 2007 11:14 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 To okt 30, 2007 11:14 am

Za začetek lohk tud z wd40 pa bo sej je mal masten.
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To okt 30, 2007 12:00 pm

Daj povej ce ti avto sploh vzge? Recimo na kleme? Ker drugace je ta simptom 100% aku, lahko pa je alternator zanic in ti posledicno ne polni aku-ja..
Kot druga serijska napaka pri teh motorjih je pa cinkšpula. Sem menjal 4komade v dveh letih..
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe To okt 30, 2007 12:39 pm

exposed1303 je napisal/-a:kaj pa ce tudi masti ni pri roki, kaksna druga alternativa,
no bom najprej spucal, posmirglal, pa nazaj priklopil, pa bomo vidl kaj bo.
pa se nekaj me zanima: opazil sem, da se v dolocenih temah omenja da je potrebno vodo doliti ( destilirano ) a me zanima ce to tudi jaz poskusim in kam se jo dolije ?
malce butasto vprasanje mogoce, a kaj čem.
hvala za odgovor


Če maš klasični, kislinski akumulator se destilirana voda vlije v celice. Odpreš čepke na akumulatorju in vliješ, do zgornjega notranjega roba, če gledajo rebra celice iz tekočine. Če so rebra potopljena, doliješ manj ali sploh ne.
Če maš pa novejši akumulator, ki je polnjen z gel-om, pa ne dolivaš nič.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 30, 2007 1:17 pm

Kleme se ne mažejo z nobeno mastjo.Glih zarad tega ker so jih "oldschool" majstri veselo mazali z vazelini in ne vem kakšnimi packarijami še je prišlo do oksidacije klem in posledično do volka na klemah akumulatorja.
V merkurju se pa dobi en tak sprej,s katerim našpricaš kleme akumulatorja ki se nato strdi in deluje kot neke vrsta plastična zaščita klem.To je ok....vazelin pa razni šmorni pa ne....WD40 je pa tut falus vreden za kontakte,ker nasploh slabo prevaja.

@sašo5: Če ne verjameš se zapelji do hrastovška al pa do kopa,pa ti bota oba povedala kak je z mastjo in klemami na akumulatorju.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe To okt 30, 2007 1:22 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Kleme se ne mažejo z nobeno mastjo.Glih zarad tega ker so jih "oldschool" majstri veselo mazali z vazelini in ne vem kakšnimi packarijami še je prišlo do oksidacije klem na akumulatorju.
V merkurju se pa dobi en tak sprej,s katerim našpricaš kleme akumulatorja ki se nato strdi in deluje kot neke vrsta plastična zaščita klem.To je ok....vazelin pa razni šmorni pa ne....WD40 je pa tut falus vreden za kontakte,ker nasloh slabo prevaja.

@sašo5: Če ne verjameš se zapelji do hrastovška al pa do kopa,pa ti bota oba povedala kak je z mastjo in klemami na akumulatorju.

LP!


Hecno. Oksidacija se zgodi takrat, ko nek material reagira s kisikom (iz zraka). Torej iz povedanega zgoraj sklepam, da je mast polna kisika.... :lol:
Moja oberkomanda ma na svojem Polotu na klemah še original VW vazelinski gel...
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 30, 2007 1:30 pm

Ali z vlago?Nekak se mi zdi da bi se oksidacija bolj težko pojavla,če bi bil v igri samo kisik...prej bi reku da vlaga,ki jo to sranje od vazelina potegne nase.... ;)

Zakaj pa mislte da se je to dogajalo na naprimer kakih jugotih pa podobnih jajcih,pa še se to najde na katerih novejših vozilih,ko so stari majstri bli pametni in veselo pacal masti in vazeline na kleme?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
exposed1303
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 29, 2007 2:43 pm

Napisal/-a exposed1303 To okt 30, 2007 1:31 pm

avto ni vzgal na kleme, tako da bo mehanik ga dons pogledal, pa bomo vidl, kva je slo v maloro...
a zdi se mi da akumulator....( upam, ker je najmanjsi strosek )
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 30, 2007 1:33 pm

Ali je aku tulk hin,da še na kleme ne potegne,al je pa z zaganjačem kaj narobe.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov