Ker se pri nas doma ukvarjam z popravili avtohladilnikov ( kilerjev), intercoolerjev, traktorskih hladilnikov, ter tudi hladilnikov za tovorna vozila bom napisal pravilen postopek. Najboljše je da je motor topel in ne vroč ker je večja možnost de se lahko potem poparite. Nato tisti ki imate zaščito pod motornim pokrovom jo odstranite. Pod hladilnik podstavite posodo v katero se bo stekala hladilna tekočina. S kleščami najboljše s papagajkami dopnite objemko na spodnji cevi na hladilniku in jo odmaknite, nato pa lepo in ne na silo ( ker lahko cev odlomite) snamite spodnjo cev pri tem pa pazite, da se ne opečete in tekočino prestrezite v posodo. Za boljši pretok odvijte pokrov na raztezni posodi. Ko tekočina po večini steče z usti sunkovito pihnite v raztezno posodo da tekočina ki se zadržuje še not gre lepo ven. Počakajte da se motor dodobra ohladi, kajti hladna voda v vroč ali topel motor ni dobro za motor. Nato pa OBVEZNO ( ne tako kot na servisu in kot delajo večino mehanikov, ko potem kar nalijejo novo tekočino, v motorju pa je še strara tekočina in godlja ki se not nabere) s CURKOM VODE iz cevi spirajte skozi raztezno posodo( in tisti ki imate pokrov na hladilniku tudi tam - oboje), ( tisti ki jo imate pa na hladilniku pa v hladilnik) vse dokler ne začne iz snete spodnje cevi teči čista voda. Nato zopet pihnite v razt. posodo da odteče vsa voda. Zatem nataknite nazaj sneto spodnjo cev na hladilniku in pritdite nazaj objemko. Pri antifizu PA NE ŠPARAT in kupovat tistega v Šparu ali tistega modrega in rdečega( RDEČ antifriz je bolj agresiven). KUPITE antifriz takšnega kot ga imajo večino japoncev in korejcev se pravi RUMENO-ZELENE FLURESCENTNE barve primer je antifriz od AUSTROCEMA(jaz sem ga že veliko prodal, za avtomobile tudi za del. stroje tovornjake in je do dobra preizkušen, zdrži do PET in več let in pri tem ne izgubi praktično nič na lasnostih in je vseskozi lepe barve in ne smrdi po razkrojenem) ali pa en ameriški ki je tudi zelo dober, da se vse dobiti. RENAULTOV antifriz pa NI DOBER ker pušča usedline in je zelo agresiven kar pa lahko požre celice in hladilnik speri( sem imel že veliko primerov). VODA MORA BITI OBVEZNO DESTILIRANA. Hladilna tekočina ja najboljše če se meša antifriz/voda: 50/50 ali 60/40 tako da zdrži tam nekje do -37˙stopinj. Ko ste nalili antifriz vžgite avto in pustite raztezno posodo odprto in bodite vseskozi zraven, da tekočine slučajno ne vrže ven(bolj redkokdaj) in preden se začne motor zagrevati proti delovni temperaturi OBVEZNO ZAPRITE RAZTEZNO POSODO da v primeru ko začne voda bolj krožiti in se ustvari določen pritisk (tam okoli 1 bar je pritiska) , da vas hladilna tekočina NE POPARI. Ppočakajte tako dolgo, da zalaufa ventilator in se tako hladilni sistem do dobra prezrači. Po potrebi še dolijte antifriz če ga je premalo vendar samo do maximuma. Nekateri hladilni sistemi pa imajo odzračne ventile na sami cevi ali na hladilniku. Postopek je isti samo da tam počakate tako dolgo da skoz ventil pri vžganem avtu prične nemoteno teči hlad. tekočina. ANTIFRIZ je dobo menjati vsaj na vsakih 5 let, tisti ki imate RUMEN antifriz, tisti z drugačnim antifrizom tudi VW ( RDEČ) pa na vsaki 2 - 3 leti. Če je antifriz moten in smrdi po razkrojenem in ima čuden vonj GA ZAMENJAJTE, saj ni tak strošek pa še boljše je za celoten sistem, vodno pumpo in sam motor!!