Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Po nov 12, 2007 9:23 pm

Lepo si to napisal ;) . Predvsem je pomembno to da se tekočina meša z vodo (piše tudi na posodi gor), ker smo meli že primer da smo avto peljali na servis, tam pa so nam nalili noter 100% hladilno tekočino (in se momogrede s tem pohvalili, češ da bo boljše delovalo :P ).
 
Uporabniški avatar
matjaz19
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To maj 02, 2006 9:13 pm

Napisal/-a matjaz19 Po nov 12, 2007 9:48 pm

Bom še enkrat pogledal jutri. Sam kolk sem gledal nisem videl cevi al pa je pa jo nisem videl mam puntota l97.Če pa kdo ve pa mi naj pove al pa kakoi slikogor da da bom videl kje je ta cev zahudiča.
hvala
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

ODGOVOR MATJAŽU

Napisal/-a THE NIGHTRIDER To nov 13, 2007 6:21 am

Na hladilniku sta sigurno dve cevi, en je zgoraj ena pa spodaj. Sam hladilnik ima na vsaki strani prekate zato, da hladilna tekočina kroži in tako razdeli da gre skozi eno cev noter , se pravi spodaj gre ponavadi iz motorja skozi pumpo, zgoraj pa zopet v motor in v raztezno posodo. Tako da snami cev dol spodaj s pumpe ali pa spodaj s hladilnika in po že opisanem postopku naprej. L.P :D :tomidelej:
TDI POWER
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

ODGOVOR LISKOTU

Napisal/-a THE NIGHTRIDER To nov 13, 2007 6:33 am

Lisko jaz še nisem dol jemal hladilnika ali pa menjaval hladilne tekočine z ameriških avtov, popravljal pa sem že hladilnike (tudi od HUMMER-ja H1 že). Če pa je spodnja cev višje kot si napisal potem pa snami dol cev iz vodne pumpe ali pa iz bloka kot si sam napisal. Kot si pravil, da imajo nekateri tudi pipico za izpust, to drži samo ne priporočam, da se tam spušča tekočina ven kajti tam ni dovolj pretoka skozenj, da bi odtekla vsa tista umazanija je preverjeno. L.P :pij:
TDI POWER
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale To nov 13, 2007 7:20 am

THE NIGHTRIDER obvlada ! 8)
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

Napisal/-a THE NIGHTRIDER To nov 13, 2007 8:27 am

Srečo ti, če bi rad menjal hladilno tekočino me poklič mam cajt v petek in soboto, pa ti bom zrihtal. Lantra ima čisto enostavno, tako da ne bo problema. :pivo 8)
TDI POWER
 
Uporabniški avatar
matjaz19
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To maj 02, 2006 9:13 pm

Napisal/-a matjaz19 To nov 13, 2007 9:10 pm

ka je dosti 1l antifriza za zamenjavo hladilne tekočine v kilerju?
Pa potrebno je mešati 1:1 allahko 1:2 1lantifriza pa 2lita vode?
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale To nov 13, 2007 10:11 pm

THE NIGHTRIDER je napisal/-a:Srečo ti, če bi rad menjal hladilno tekočino me poklič mam cajt v petek in soboto, pa ti bom zrihtal. Lantra ima čisto enostavno, tako da ne bo problema. :pivo 8)


Zmejen! :pop:
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 To nov 13, 2007 10:16 pm

NIGHTRIDER, kakšno pa je tvoje mnenje o tesnilcih, ki jih prodajajo povsod, celo v Sparu in zagotavljajo, da so ustrezni za vse hladilnike. Pred dobrimi desetimi leti sem ga uporabil pri Peugeotu 205 in je pomagalo za hladilnik, za pečko pa ne. Tesnilec omenjajo celo v Haynes priročnikih. Mnenje večine na forumih pa je, da za današnje motorje bog ne daj uporabit tesnilec,.

Matjaz19, 1 l antifirza bo premalo. Kolikor jaz vem so kapacitete hladilnih sistemov v povprečju ca 6 litrov. Potrebuješ vsaj 2 litra antifirza, ali 3, če boš mešal 1:1. Ponavadi je na embalaži tabela za doziranje. Upoštevati moraš tudi, da ti bo nekaj steklo ven, ko boš odzračeval.
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

GLEDE KOLIČINE ANTIFRIZA IN UPORABA TESNILCA

Napisal/-a THE NIGHTRIDER Sr nov 14, 2007 7:07 am

[Glede količine antifriza je takole, sistemi imajo ponavadi kapaciteto hladilne tekočine cca 5 litrov, odvisno id motorja in velikosti motorja (več cilindrov in kubikov več hladilne tekočine). Podlejte v priročnik ki ste ga dobili zraven avtače tam kej piše glede tekočine. Saj ko ga bote preztrezli če ni drugega tisti iztekli antifriz zmerite koliko ga je izteklo ven pa boste videli. Mešati pa ga je OBVEZNO vsaj 50/50. Hladilna tekočina mora zdržati tam nekje do -37 stopinj. Najprej vlijte noter antifriz šele nato destilirano vodo. Potem pa po odpisanem postopku naprej.
Kar se pa tiče glede TESNILCA za hladilnike ga STROGO NE PRIPOROČAM, ker boste čisto zabili hladilni sistem in grelec za kabino, ker v grelcu ( in v nekaterih hladilnikih) so v celicah (predvsem okroglih) takšne spiralre zato da se tako hladilna tekočina boljše hladi, ker potuje po celicah bolj enakomerno. Tesnilec zajebe tudi vodno pumpo in jo zapca, ker TESNILEC naredi tak sloj na stenah hladilnika. V hladilnem sistemu v katerem je bil tesnilec postane tekočina umazana v njej pa so takčni delci ki izgledajo tako kot bi bila noter kava. Tisti ki so napisali, da je tesnilec dober za vodno pumpo in hladilni sistem so BEDAKI zato jim ne verjet, oni to pišejo samo zato ta potem take laike naserjejo da to potem kupijo in noter vlijejo. ZATO NE VLIVAJTE NOTER TESNILCA, boste naredili veliko škode in nobene koristi. Če pa vam spušča hladilnik se ga pa da popraviti ali pa kupite novega kajti tak hladilnik, ki je enkrat že spustil, bo sigurno še spuščal.
TDI POWER
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr nov 14, 2007 8:47 am

Vsak antifriz ni OBVEZNO mešati, ker so nekateri v prodaji kot pripravljena mešanica do -40°, preberi navodila na embalaži. Pomembnih razlik med antifrizi žal ni, ker sta največ dva ponudnika glikolne baze v svetu. Ker je večina avtomobilskih motorjev narejena vsaj delno iz aluminija, so tudi dodatki, ki preprečujejo korozijo sorodni. Ne verjamem, da ob navedbi certifikata za uporabo toliko lažejo. Se pa rdeče vrste bolje vidi, kadar ven lezejo. Tudi vsi hladilniki in toplotni izmenjevalci prihajajo iz samo par tovarn, tako so tu Behr, Valeo, Nissens in še kakšna tovarna. Če sem pošten, tudi Petrolovemu nič ne fali, pa imam noter G-12 rdečega od VAG-a, dobi se tudi rumenega. To je le kozmetika.
 
Uporabniški avatar
sasli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:04 pm

Napisal/-a sasli Pe nov 16, 2007 12:19 pm

paskvale je napisal/-a:
THE NIGHTRIDER je napisal/-a:Srečo ti, če bi rad menjal hladilno tekočino me poklič mam cajt v petek in soboto, pa ti bom zrihtal. Lantra ima čisto enostavno, tako da ne bo problema. :pivo 8)


Zmejen! :pop:




O ka če bi vidva men povedala kdaj točn bota menjavala hladilno tekočino, da se vama pridružim!!!! :lol: :-P
 
Uporabniški avatar
bozickus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: To dec 12, 2006 9:59 am

Napisal/-a bozickus Po nov 19, 2007 6:49 am

Nightrider

Menjal sem hladilno tekočino na renault kangoo 98 (sej sem tudi nekaj pisal o tem), zarad zamašene prečke.
Če imaš kaj izkušenjs cevmi , povezanimi na pečko.
Sem raztezno posodo, zračno cev, cevke odklopil, da sem prišel zraven.
A cevi nisem mogel odklopit. Na kocnu cevi je plehnat del, ki ima z obeh strani "ušeska" in pod njimi rdeča plastika.
Slika

Moram vse znova, ker pečka dela, a se hitro shladi.
Ko sem s cevjo spucal vodo z pečke je teklo rjavo, ko jutranja kava.
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

Napisal/-a THE NIGHTRIDER Po nov 19, 2007 3:01 pm

bozickus je napisal/-a:Nightrider

Menjal sem hladilno tekočino na renault kangoo 98 (sej sem tudi nekaj pisal o tem), zarad zamašene prečke.
Če imaš kaj izkušenjs cevmi , povezanimi na pečko.
Sem raztezno posodo, zračno cev, cevke odklopil, da sem prišel zraven.
A cevi nisem mogel odklopit. Na kocnu cevi je plehnat del, ki ima z obeh strani "ušeska" in pod njimi rdeča plastika.
Slika

Moram vse znova, ker pečka dela, a se hitro shladi.
Ko sem s cevjo spucal vodo z pečke je teklo rjavo, ko jutranja kava.


L.P: Ja to je pa antifriz od Renaulta ki pušča usedline, ki potem izgleda voda kot kava, usrana. To je potrebno dobro oprati vse dokler ne začne teči čista voda. Z papagajkami moraš stisniti tista dva ušeska in lepo sneti dol s cevi toliko, da boš potem lahko snel cev dol. Mislim da ne bo problemov potem pa dobro speri in pojdi po tistem opisanem postopku. Avto moraš potem ko boš vse že naredil in nalil novo tekočino vžgati in pustiti laufat dokler ne zalaufa ventilator na hladilniku, zato da se opre termostat in požene vodo po celotnem sisitemu. :D :pivo
TDI POWER
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če nov 22, 2007 11:27 pm

matjaz19 je napisal/-a:ka je dosti 1l antifriza za zamenjavo hladilne tekočine v kilerju?
Pa potrebno je mešati 1:1 allahko 1:2 1lantifriza pa 2lita vode?


Če imaš 1.1 motor boš rabil 1.5 - 2L antifriza. 1L bo premalo. Za Puntote 1, Unote itd z 1.1 motorjem je sistem naslednji:
Spustiš vodo iz sistema, ventil od pečke odpreš (gretje na max), da odteče voda tudi od tam. Najbolje je da imaš avto na manjšem klancu, tako, da je spredaj malo višje, nikakor pa ne obratno. Ko začneš nalivat novo tekočino moraš odstraniti čep ki je na hladilniku v bližini pokrova ekspanzijske posode. Nalivaš v ekspanzijsko posodo dokler ne začne skozi luknjo od čepa teči voda. Čep montiraš nazaj. Nato snameš cev ki gre na pečko v kabini (morda imaš tudi tam čep, ki ga odviješ). Spet nalivaš tekočino v ekspanzijsko posodo. Ko začne teči čez rob ekspanzijske, ali iz cevi, ki gre na pečko, montiraš cev nazaj. Nato odstraniš cca 1dl odvečne tekočine v ekspanzijski posodi in to je vse. Po tistih navodilih na prvi strani bi pri tem avtu in pri ostalih ki imajo ekspanzijsko na hladilniku zelo verjetno zvilo glavo motorja, ker voda sploh ne pride do motorja dokler ne odzračimo sistema na teh dveh točkah.

Mal na hitro sem napisal, upam da je bilo razumljivo
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 312
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Re: PRAVILNO MENJAVANJE HLADILNE TEKOČINE

Napisal/-a kiki13 Ne okt 30, 2011 6:48 pm

Jutri bom menjal hladilno tekočina na cliotu dci. Zanima me, koliko čepkov za odzračevanje sistema ima clio? Ima kiler spodaj izpustni čep ali je potrebno vzeti dol cev? Za informacije se zahvaljujem.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: PRAVILNO MENJAVANJE HLADILNE TEKOČINE

Napisal/-a joztom Po okt 31, 2011 6:59 pm

Pojdi kam, da ti z vakumom zamenjajo. Čepki za zračenje so plastični in jih zlahka pretegneš ali odlomiš, ali se popolnoma odvije in noče navoj nazaj. Potrebne so izkušnje. Samih vijakov se ne dobi, cevi so pa sakramensko drage. Zrači se na najvišjem mestu, ponavadi pri cevi za grelec. Bi bilo treba v Dialogys za postopek pogledati, to pa šele po praznikih.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 312
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Re: PRAVILNO MENJAVANJE HLADILNE TEKOČINE

Napisal/-a kiki13 Po okt 31, 2011 7:26 pm

Sem hotel danes menjati hladilno tekočino, pa nisem mogel najti čepa za izpust, cevi pa nisem hotel jemati dol (če kdo ve kje je-če sploh je, se priporočam za informacijo). Našel pa sem čepka za odzračenje. Bom mogel postaviti avto na kanal, ker danes sem gledal doma.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: PRAVILNO MENJAVANJE HLADILNE TEKOČINE

Napisal/-a ESX Pe nov 04, 2011 10:43 am

uleži se pod avto pa poglej na spodni del kilerja. sj se takoj vid, loh ma kšn plastičen čep za odšraufat al pa pipco. če nima nič potem daš spodnjo cev dol pa je
 
Uporabniški avatar
KlemenM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To jun 23, 2009 12:45 pm
Kraj: Ljubljana

Re: PRAVILNO MENJAVANJE HLADILNE TEKOČINE

Napisal/-a KlemenM So nov 05, 2011 2:08 am

Mene pa zanima če ima VW polo 1.6 kakšen specialen način menjanja vode ali je način ki ga je napisal avtor teme vredu? Nekaj sem slišal o vijakih za odzračevanje, ventilaciji... pa me zanima če bi se komu dalo napisat na kaj je treba pr polotu pazit pri menjavi.

lp.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 135 gostov