Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

rover 200

Napisal/-a caco1825 Ne nov 11, 2007 9:48 pm

Pozdravljeni!

Imam roverja 200, 1.6,letnik 98, z 115k km!
Problem pa je v tem pri vžiganju hlanega motorja se motor cca. 5s trese kot če bi bil zlomljen nosiles potem pa je spet vse normalno, obrati pa naraščajo normalno tudi ko se trese! Svečke pa so bile zamenjane pred 10000km!

za odg. se že v naprej zahvaljujem!

LP
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Ne nov 11, 2007 11:22 pm

Kaj se trese takoj ko vžge ali ko ga zaganjač zaganja?
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Po nov 12, 2007 12:54 am

Takoj ko vžge! Tisti čas ko ga zaganjač zaganja je vse vredu!
Tistih par sekund ne dela gladko trese ga kot če nebi laufal po vseh cilindrih!

lp
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po nov 12, 2007 1:02 am

Kdaj se ti je pa to začelo pojavljati? Ima mogoče vlaga kej zraven? Ker so imeli te avtomobili težave z vžigalno tuljavo,npr.ko je deževalo so nastali problemi. ;)
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Po nov 12, 2007 8:24 am

Morda je pa kaj z razdelilno kapo ali pa s kabli narobe, pa malo prebija, ko se pa segreje, je pa OK. To je moje mnenje, sicer sem skor antitalent za elektriko:)
Kar se pa vžigalne tuljave tiče, meni je na vsem lepe crknila, med vožnjo, do takrat je pa avto normalno delal.
Slika
 
Hyundai22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr mar 16, 2005 10:12 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Hyundai22 Po nov 12, 2007 9:35 am

Pri mojem 216Si je enako, pa je bil narejen velik servis, plus menjava vseh tesnil plus tesnilo glave ...
Zadeva je ista, vprašal nekaj kolegov ki imajo roverje, pa baje da njim enako.
To se mi dogaja zdaj samo ko je zunaj mrzlo, poleti je vse bilo OK!
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Po nov 12, 2007 12:35 pm

Nebi rekel da je vlaga ker avto je večina v garaži! V soboto ko je bila temperatura pod 0°C
je pa vžgal normalno!
to pa se dogaja približno 2 tedna, se pa mi je že prej pojavilo enkrat v poletju potem pa je bilo naprej vse vredu do zdaj!
Zdaj sem šel gledat kable za svečko in so videti kar napokani, se pravi da bi jih bilo treba zamenjat, samo med vožnjo se pa nič ne čuti da bi avto kaj cukal!
Drugač pa ko je avto ogret pa vžge normalno!

LP
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Po nov 12, 2007 1:08 pm

Če ti dela samo ko je hladno je potem to nekaj z regulacijo zraka narobe. Mogoče ti ga ne zapre, ali pa je kakšna cev počena.
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Po nov 12, 2007 11:43 pm

Kaj pa če je to narobe, pred približno 4 meseci sem opazil da mi vedno zmanjkuje vode v raztezni posodi (cca.1000km 0.05l), vendar količina olja ni naraščala pa kondenz se ni delal na pokrovčku! Danes pa ker sem že imel odprto havbo sem pogledal še olje, olja je za kak milimeter več in v raztezni posodi je za 0.2l vode manj, pred 600km pa je bilo vse vredu!
Kot že rečeno prej na 1000km 0.05l vode in olja nič več normalno med max in min, zdaj pa že pri 600km 0.2l vode in več olja!

rezultati niso videti presenetljivi, ju3 pokličem svojga mehanika, ker pri tem je sigurno šla dihtunga na glavi motorja, ali pa počila glava!Moč motorja pa je bila kot je bila prej!

LP
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej To nov 13, 2007 10:18 am

Tudi men ga včasih tak strese, zgleda tak kot da se matra da ostane prižgan. Pri men to dela neodvisno kako vreme je, tudi poleti mi je to delal. Mi pa tud zmanjkuje vode v posodi, tak nekak kakor si ti napisal 0,5L/10.000km. Edino kar je, morem menjat zdaj tesnilo pokrova ventilov vendar ga ne dobim (pri Selmarju sem ga naročil mesec in pol nazaj, kopije pa ni).

Aja sem pa menju tud cinšpulo (z rabljeno) in mi še vedno tak strese avto. Se pa to dogaja recimo 3x-4x na mesec.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To nov 13, 2007 11:42 am

shalej je napisal/-a:Tudi men ga včasih tak strese, zgleda tak kot da se matra da ostane prižgan. Pri men to dela neodvisno kako vreme je, tudi poleti mi je to delal. Mi pa tud zmanjkuje vode v posodi, tak nekak kakor si ti napisal 0,5L/10.000km. Edino kar je, morem menjat zdaj tesnilo pokrova ventilov vendar ga ne dobim (pri Selmarju sem ga naročil mesec in pol nazaj, kopije pa ni).

Aja sem pa menju tud cinšpulo (z rabljeno) in mi še vedno tak strese avto. Se pa to dogaja recimo 3x-4x na mesec.

Če ti zmanjkuje voda moraš zamenjat tesnilo glave ne pa pokrova ventilov.
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej To nov 13, 2007 11:58 am

Aja potem mi ni treba menjat tesnila pokrova ventilov kjer je vse čist mastno okoli? :lol:

Pa vode ni videt v olju, tak da nevem kam zginja, zginja je pa tud zlo mal, kakor sem napisu.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To nov 13, 2007 12:12 pm

Ja če ti tam pušča olje zamenjaj tudi tesnilo pokrova ventilov, saj je majhen strošek. Da ti pa voda ne bo več zmanjkovala in verjetno ti tudi malo težje užiga ali trese kot praviš ker gre voda v cilinder, moreš pa zamenjat tesnilo glave motorja.
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor To nov 13, 2007 1:34 pm

Kar se tiče tesnila pokrova ventilov: le-to nima veze s hladilno tekočino in ponaredke se da dobit, jaz sem ga pred pol leta kupil na Anetu, cene pa ne bi vedel, nekje 20 € max.
Kar se pa hladilne tekočine tiče, ni nujno, da je krivo tesenilo glave. Problematično je tesnilo sesalnega kolektorja, tam najraje pušča. Nahaja se na zadnji strani motorja.
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=213626
Slika
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 To nov 13, 2007 1:36 pm

Sprva pri meni tudi ni bilo nobenih znakov da je voda v olju, zdaj pa ko se je stanje poslabšalo pa se je začel nabirat tudi kondenz na pokrovčku!
Danes zjutraj pa ko sem avto vžgal pa ga ni treslo!

A ve mogoče koliko ur popravila je to da zamenja tesnilo glave?

LP
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor To nov 13, 2007 1:43 pm

za čas zamenajve tesnila glave je pa tako, da je čist odvisno, kdo to dela. Meni je to delal en ful pedanten mehanik, pa še glavo je dal pobrusit, pa teflone menjal, skratka skor generalka, pa mislim, da je trajalo skor dva šihta, upam.
Drugač pa na hitro je lahko v kakih 6-ih do 8-ih urah gotov.
Slika
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 To nov 13, 2007 1:58 pm

Ni to tako pretirano! Še dobro da imam dobrega mehanika, menjava zobatega jermena, vodne črpalke, natezalca jermena, menjava vse teflonov, semeringov,svečk, dolitje hladilne tekočine, tesnilo pokrova ventilov, je bilo 4h dela pa 260€ manj v žepu!

LP
 
Hyundai22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr mar 16, 2005 10:12 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Hyundai22 So nov 24, 2007 5:56 pm

Hja jaz mam podoben problem, sem naredil velik servis, plus menjava tesnila glave, brušenje glave, pa mi še vedno troši hladilno tekočino, nekje 1l na 1000km. Pa so bla menjana vsa tesnila. Torej lahko da je kaj pri sesalnem kolektorju ?
 
[ReNe]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne nov 11, 2007 11:56 am
Kraj: MAribor

Napisal/-a [ReNe] So nov 24, 2007 11:11 pm

Hyundai22 je napisal/-a:Hja jaz mam podoben problem, sem naredil velik servis, plus menjava tesnila glave, brušenje glave, pa mi še vedno troši hladilno tekočino, nekje 1l na 1000km. Pa so bla menjana vsa tesnila. Torej lahko da je kaj pri sesalnem kolektorju ?


Preveri cevi, vodno pumpo in vijake za odzračevanje. Nekje 100% spuča. Izhlapevat ne more, saj so to zaprti sistemi.

No, to bi jaz naredil preden bi šlatal kaj okrog sesalnega kolektorja.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 So nov 24, 2007 11:43 pm

Hyundai22 je napisal/-a:Hja jaz mam podoben problem, sem naredil velik servis, plus menjava tesnila glave, brušenje glave, pa mi še vedno troši hladilno tekočino, nekje 1l na 1000km. Pa so bla menjana vsa tesnila. Torej lahko da je kaj pri sesalnem kolektorju ?


Včeraj je kolega imel prav ta problem,verjetno da ti pušča tesnilo na termostatu. ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov