Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
matjaz19
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To maj 02, 2006 9:13 pm

hladilna tekočina

Napisal/-a matjaz19 Pe nov 16, 2007 5:40 pm

JAz sem menjal hladilno tekočino v kilerju tako kot je napisal the nighrider.
Kaj je normalno če ko je tekočina vroča da jo vrže ven skozi posodo pa takšno ropotanje se sliši iz posode tako kot da bi nekaj škrtalo, samo ni vodna pumpa ker se tam ne čuje, pa hladilno tekočino čisto posrka pol pa spet pride v posodo nazaj.
Ventilator se normalno vkljaplja. Antifriza je dosti noter mislim da jo je okrog 3 l z kilerjem vret.Prosim za pomoč.
Sem pa tako naredil kot opisuje nightrider.Ko pa se pelam je pa vse vredu, ker prej se mi ni to dogajalo.
Kakšne so lahko posledice?
Hvala za pomoč
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe nov 16, 2007 6:03 pm

So pozabo einliftat, oz prezracit sistem?
 
Uporabniški avatar
matjaz19
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To maj 02, 2006 9:13 pm

Napisal/-a matjaz19 Pe nov 16, 2007 6:34 pm

dajte mi še enkrat postopek povedat za prezračit sistem.
Jaz sem toto staro hladilno ven zliv sem spihal tak kot nightrider pravi pol sem vliv notri novi antifriz avto vžgal posode nisem zaprl, ko pa je bil antifriz mal bolj topu sem pa posodo zaprl in se mi je potem ventilator vžgal.
Ko je tekočina hladna jo skoraj ni v posodi, ko pa avto vžgem pa pride potem na vrh.
Pa tista cev, ki gre na pumpo začne tako pokat, kot da nebi vode doblo tak mal teče.
Je možno da je notri kaka smet.
 
[ReNe]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne nov 11, 2007 11:56 am
Kraj: MAribor

Napisal/-a [ReNe] Pe nov 16, 2007 6:36 pm

da nebom nove teme odpiral bom kr tukaj vprašal. Na avtu sem menjal termostat, vse priklopil , odračil hladilnik in blok. Sprva je bilo vse vredu. Motor je držal konstantno temepraturo malo pod 90 stopinjami. Danes pa med vožnjo pogledam na kazalec temperature in je kazal skoraj 110. Avto sem celi panični ustavil, pogledal če je dovolj hladilne tekočine. Bilo je je dovolj. Nato se z avtom odpeljem in naenkrat temperatura pade na 90 stopinj. Tako je tudi ostala. Predvidevam da se termostat prepozno odpre. To mi je avto po tistem nardil še dva krat. Kaj naredit?

LP, Rene
Zadnjič spremenil [ReNe], dne So nov 17, 2007 12:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe nov 16, 2007 6:37 pm

kir avto?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
[ReNe]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne nov 11, 2007 11:56 am
Kraj: MAribor

Napisal/-a [ReNe] Pe nov 16, 2007 6:59 pm

im nobody je napisal/-a:kir avto?
če misliš mene potem je to peugeot 406 1.8 16v
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 16, 2007 10:06 pm

matjaz19 je napisal/-a:dajte mi še enkrat postopek povedat za prezračit sistem.
Jaz sem toto staro hladilno ven zliv sem spihal tak kot nightrider pravi pol sem vliv notri novi antifriz avto vžgal posode nisem zaprl, ko pa je bil antifriz mal bolj topu sem pa posodo zaprl in se mi je potem ventilator vžgal.
Ko je tekočina hladna jo skoraj ni v posodi, ko pa avto vžgem pa pride potem na vrh.
Pa tista cev, ki gre na pumpo začne tako pokat, kot da nebi vode doblo tak mal teče.
Je možno da je notri kaka smet.


Po temle sodeč si nalil premal tekočine....... povej prvo kok cevi pride v raztezno? V raztezni MORA bit vedno tekočina... ko je mrzel ali topel , ko je prižgan ali ugašjen....

Tisto škrtanje..... pa pomen da je zakuhal....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Pe nov 16, 2007 10:39 pm

lisko je napisal/-a:
matjaz19 je napisal/-a:dajte mi še enkrat postopek povedat za prezračit sistem.
Jaz sem toto staro hladilno ven zliv sem spihal tak kot nightrider pravi pol sem vliv notri novi antifriz avto vžgal posode nisem zaprl, ko pa je bil antifriz mal bolj topu sem pa posodo zaprl in se mi je potem ventilator vžgal.
Ko je tekočina hladna jo skoraj ni v posodi, ko pa avto vžgem pa pride potem na vrh.
Pa tista cev, ki gre na pumpo začne tako pokat, kot da nebi vode doblo tak mal teče.
Je možno da je notri kaka smet.


Po temle sodeč si nalil premal tekočine....... povej prvo kok cevi pride v raztezno? V raztezni MORA bit vedno tekočina... ko je mrzel ali topel , ko je prižgan ali ugašjen....

Tisto škrtanje..... pa pomen da je zakuhal....


Tako je poznam zadevo ko se mi je enkrat mehur naredu v bloku in mi je tako prasketalo potem sem pa glavo ravnal. :clapclap
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So nov 17, 2007 10:59 am

Za Peugeota je termostat pri Potokarju ene 10€. Najboljši so Vernet ali Behr.
 
macjirep
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če mar 26, 2009 12:44 pm

Peugeot 406

Napisal/-a macjirep Če mar 26, 2009 12:50 pm

Da ne odpiram nove teme imam tudi jaz eno vprašanje.
En moj prijatelj ima Peugeota 406 diesel in ima sledeč problem:
Ko zjutraj zažene vozilo, mu zasveti lučka stop, kazalec temperature je stalno na nuli, kazalec se dvigne šele po pol ure vožnje in tedaj ugasne tudi lučka stop, medtem ko temperatura olja raste normalno.
Na računalniku na servisu ne najdejo nikakršne napake.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Če mar 26, 2009 1:13 pm

lahko je termostat, lahko senzor temperature hladilne tekočine narobe kaže, ko pošilja informacije števcu na armaturki......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po jun 29, 2009 8:14 am

Živjo

Namrevam menjat hladilno tekočino. Me pa samo zanima, če lahko kaj škoduje sistemu, če prečistim dodatno z vodo iz pipe (vodni kamen).
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Po jun 29, 2009 8:47 am

abcabc je napisal/-a:Živjo

Namrevam menjat hladilno tekočino. Me pa samo zanima, če lahko kaj škoduje sistemu, če prečistim dodatno z vodo iz pipe (vodni kamen).


ja lahko škoduje. kupi destilirano vodo al jo pa sam doma prekuhaj, je bolj zihr :)
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 Po jun 29, 2009 6:11 pm

@ Fiatfan

Pa ti ločiš med prekuhano in destilirano vodo ?

Ne ravno ...

Zakaj bi morala biti v hladilnem sistemu prekuhana voda, če se v samem sistemu občasno segreje preko temperature vrelišča v loncu ?

LP

Fizika je zanimiva, a marsikomu žal nedojemljiva, prav tako kemija.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 29, 2009 10:15 pm

C5 je napisal/-a:@ Fiatfan

Pa ti ločiš med prekuhano in destilirano vodo ?

Ne ravno ...

Zakaj bi morala biti v hladilnem sistemu prekuhana voda, če se v samem sistemu občasno segreje preko temperature vrelišča v loncu ?

LP

Fizika je zanimiva, a marsikomu žal nedojemljiva, prav tako kemija.


Tudi tebi, tudi tebi!

Prekuhana voda in destilirana voda namreč nimata toliko vsebnosti vodnega kamna kot ga ima voda direktno iz pipe. V sistemu ko se ta voda segreje potem odlaga vodni kamen na notranjost cevi in s tem zmanjšuje pretok. ekateri avtomobili imajo potem te kanale tok zoožane, da voda ne hladi več sistema in potem pride do problemov, kot so pregrevanja, kuhanja in podobno. Končni efekt je vsem znan - ravnanje glave, menjava dihtung ali pa nakup nove mašine, če je to ceneje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po jun 29, 2009 10:24 pm

nebivedu je napisal/-a:
C5 je napisal/-a:@ Fiatfan

Pa ti ločiš med prekuhano in destilirano vodo ?

Ne ravno ...

Zakaj bi morala biti v hladilnem sistemu prekuhana voda, če se v samem sistemu občasno segreje preko temperature vrelišča v loncu ?

LP

Fizika je zanimiva, a marsikomu žal nedojemljiva, prav tako kemija.


Tudi tebi, tudi tebi!

Prekuhana voda in destilirana voda namreč nimata toliko vsebnosti vodnega kamna kot ga ima voda direktno iz pipe. V sistemu ko se ta voda segreje potem odlaga vodni kamen na notranjost cevi in s tem zmanjšuje pretok. ekateri avtomobili imajo potem te kanale tok zoožane, da voda ne hladi več sistema in potem pride do problemov, kot so pregrevanja, kuhanja in podobno. Končni efekt je vsem znan - ravnanje glave, menjava dihtung ali pa nakup nove mašine, če je to ceneje.


NO hvala za pojasnilo potem samo tastaro tekočino ven in novo not.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 29, 2009 10:32 pm

Naj bi se to delalo na par let. Sam u bistvu niti ne dodajam vode zraven, kupim že narejeno tekočino in jo komplet zlijem v sistem, samo pri meni gre 8 litrov vode v sistem, tako da s pregrevanjem ni nekih težav.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Po jun 29, 2009 10:42 pm

Destilacija pa prekuhavanje ni enako. S prekuhavanjem vode ne odstranjuješ vodnega kamna če ne ločuješ pare posebej.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 29, 2009 11:08 pm

obcasnigledalec je napisal/-a:Destilacija pa prekuhavanje ni enako. S prekuhavanjem vode ne odstranjuješ vodnega kamna če ne ločuješ pare posebej.


Je pa vseeno zaradi izparevanja nekaj ostane na posodi. Vsekakor je mnogo boljša destilirana voda.
Old subarus never die, they just get faster!
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 To jun 30, 2009 7:52 am

@ nebivedu

Ne delaj si sramote !

Tvoje znanje osnovnošolske fizike in kemije je porazno.

Saj si že končal osnovno šolo ?

LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: clio05 in 13 gostov