Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Audi A4, nekaj težavic

Napisal/-a MaTTejko Pe nov 23, 2007 8:00 am

Od včeraj sem lastnik Audija A4 1.8 20V, avant, l.1998, 170.000km :D

Z avtom je vse tako kot je treba, samo tri malenkosti so.

Ko dam ključ v ključavnico da bi ga vžgal moram ključ na začetku obrniti z kar veliko silo da se obrne, da pride do kontakta. Potem ko pa zaverglam gre pa normalno. A je to kaj narobe, se da mogoče kaj podmazat, WD40?

Potem ko avto vžge (že medtem ko vergla) trikrat zapiska in na armaturi se prižge rdeča lučka z krogcem in klicajem na sredini. Potem ko neha piskat tudi lučka izgine. Med vožnjo se mi še ni prižgala. Kaj je sploh ta lučka? Nimam namreč navodil od avta.

In zadnja stvar. Zadnji brisalec gre v eno stran hitro, za nazaj pa se vmes dvakrat ustavi. Se mi zdi da na vsaki tretini. Drugače gre hitro samo se ustavi. A je to normalno?

Drugače sem zaenkrat z avtom zelo zadovoljen.
LP, Matej
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: Audi A4, nekaj težavic

Napisal/-a MacTron Pe nov 23, 2007 8:29 am

Torej za vse te probleme (se posebno pa bi izpostavil drugega) obstaja Vag com
naprava katera ti bo povedala ali je senzor ali pa ABS unit kajti ( ! )
pomeni napaka v zavorni napravi ...lahko je tudi samo umazan senzor v kolesu oz pestu.

torej tester... kjucavnice ne spricaj z WDjem ker ni to sama mehanika ampak je
za njim se precej elektronike...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko Pe nov 23, 2007 9:53 pm

Ali mi zaradi tega lahko odpovejo zavore?
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe nov 23, 2007 9:58 pm

MaTTejko je napisal/-a:Ali mi zaradi tega lahko odpovejo zavore?


ne to ne... pac pa ti ne bo deloval (oz. tisti cas ko je na displayu) ABS system
torej pulziranje pedala za zavoro ter z njim povezano pravilno ustavljanje

torej v tem primeru ti deluje samo zavora brez elektronski pomagal
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
[ReNe]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne nov 11, 2007 11:56 am
Kraj: MAribor

Napisal/-a [ReNe] Pe nov 23, 2007 10:09 pm

A ni (!) lučka za ročno? Vprašam namreč zato, ker pri mojem pugiju ima lučka za abs narisan avto za njim pa sledi. Ko sem imel obrabljene disk ploščice se mi je prižigala (!) lučka. Mogoče ima audi drugače narjeno.

Glede ključavnice. Probaj malo volan premaknit, mogoče bo šlo kaj lažje, ali pa razstavi in očisti mehanizem.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe nov 23, 2007 10:19 pm

[ReNe] je napisal/-a:A ni (!) lučka za ročno?


khm... ja sedaj si dal se eno varianto.. vendar ce so 3je piski pomeni tocno to kar
sem ze zgoraj povedal in ce so obrabljene ploscice je drugacen simbol pri audi-ju

Slika

torej vprasanje za MaTTejko-ta
ali se ti med tem prizge spodnja lucka (abs) ...in ce ti ta (!) utripne v displayu (board computer)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So nov 24, 2007 7:27 am

Daj še poglej za cevke do bremz zadaj :idea: lahko so preperete pa to pušča :twisted: in sigurno ima čez 300.000 km pa koliko je znucan volan daj kako sliko, klučavnica bo pa tudi crkot kmalu dobi drugo :!:
Drgač pa ima moja Xantia letnik 97 vse Servisno in navodila za uporabo???? Kako , da tak Wagen nima tega :shock: :?: :?: :?:
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko So nov 24, 2007 7:49 am

Ne, ne avto ima sigurno tolk kilometrov. Sem ga kupil od zelo dobrega znanca, pri katerih je avto že 7 let. Je pa zelo lepo ohranjen, razen teh malenkosti.

Utripne pa točno ta lučka in samo ta z klicajem v sredini ( ! ).
Je pa to še starejši tip števca, tako da ima lučko na armaturi ne pa tako kot ima "MacTron" na sliki
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 So nov 24, 2007 11:01 am

Pa ABS dela?
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So nov 24, 2007 4:10 pm

Ja vem ,da je staro tudi sosedu je to svetilo prej pa utripalo A6 letnik 96 stari model še in je žena šla še v službo z njim pol pa ejj je bilo mokro zadaj pri kolesu cev je šla zaviralo je pa normalno kar je čudno.
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo So nov 24, 2007 6:08 pm

glede zadnjega brisalca,preveri puše verjetno so zarustane in se zato ustavlja,reši čimpreje da ti nau šel mehanizem ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko So nov 24, 2007 6:15 pm

No danes sem naredil približno 200km in ga malo prepucal. Zdaj se tudi vsi štirje diski lepo svetijo. In tudi lučka je nehala utripat in piskat je nehal. Tako da je zdaj vse normalno.

Mogoče je bilo pa sam vse skupaj zarustan???

LP, Matej
 
jure5j
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Pe maj 18, 2007 9:57 am

Napisal/-a jure5j So nov 24, 2007 10:57 pm

Glede ključavnice sem imel isti problem na svojem škodilaku.Vložek za ključavnico je malo zlezel ven pa je pol šlo trdo do kontakta.Pod volanom sem vzel plastiko dol in porinil vložek bolj do ključavnice ter zategnil še bolj tista dva vijaka pri ključavnici.Sedaj se ključ obrne brez problema. 8)
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko Ne nov 25, 2007 11:25 am

Res hvala za nasvete, se bom lotil tega, sam ko malo neha dež padat.

Glede lučke, danes zjutraj se je spet prižgala. Bo treba res na tester.
Saj te napake ostanejo nekaj časa v spominu, a ne?
 
rogi2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So feb 24, 2007 12:10 pm
Kraj: Nm

?

Napisal/-a rogi2 Ne nov 25, 2007 11:37 am

¸""Sem ga kupil od zelo dobrega znanca, pri katerih je avto že 7 let""
Zakaj potem tle sprašuješ,zakaj nisi vprašal njega?Avto si peljal na probo?Takrat je verjetno vse delalo,oz te je ZNANEC opozoril na napake?Mislim,da so te na suho nategnil.V tolažbo pa ti naj bo da nisi edini
lp
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko Ne nov 25, 2007 9:57 pm

Nisem tak, da bi takoj pomislil da so me "nategnili". Avto sem res pregledal, se peljal in tudi za vse te napake mi je znanec že takoj povedal. Zato pa je tudi cena bila bolj ugodna.
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko To nov 27, 2007 7:33 am

Avto včeraj na testerju.

Ko je šel v VAG COM na test ABS sistema, je med tem ko je testiral avto spet 3x zapiskal in lučka se je prižgala ( ! ). Ko pa je pogledal za kakšno napako gre pa je napisalo da ni napak, ni nobene kode (no foults found, al nekaj tazga). Kako je to možno da avto piska, napake pa ni?
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron To nov 27, 2007 8:11 am

@MaTTejko:
ko ti das avto na ta test.. oz ko gres v menu ABS systema (VAG-Com) pokaze avtomaticno
(!) v displayu kajti s tem dovoli da lahko pregledujes (torej odklopi)
zakaj pa piska drugace... preveri se na testerju pumpo torej ce da 1 ko
je pritisnjen pedal zavore in 0 ko sprostis :idea: in ce bos ze to delal
bi blo dobro da das auto-scan all controlers (da ti pregleda vse)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko To dec 04, 2007 8:14 pm

No pa mi je uspelo zrihtat to piskanje. Problem je bil v slabem akumulatorju.

Zdej bi rad zrihtal zadnji brisalec. Nekaj sem že gledal kako bi dobil stran tisto plastiko na zadnjih vratih. Odšravfal sem tudi tri vijake, ampak še vedno ne gre stran. Preveč pa se ne upam dol potegnt, da ne bo kaj počilo.

Aja mogoče še kje kakšen vijak?
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM To dec 04, 2007 9:33 pm

Ja vijak je z vrha oz. iz zunanje strani. Moraš odstranit zgornjo plastiko da potem lahko noter vidiš vijak.
Jaz sem že imel podobno težavo, ker mi je zadnji brisalec komaj delal. Ob malo snega na steklu, ni imel moči, da bi vrgel dol sneg. Sam nisem dobil dol brisalca . Nato sem ga pa odpru z notranje strani, ga sčistil, ga z wd40 našprical da je vsa rja odtekla in sem potem samo z novo mastjo namazal vseskupaj. Sedaj dela brez problemov, samo malo me moti, ker ima lufta, ker sem ga nasilil malo, ker sem ga zelo močno skušal odvjačit. Glavnega vijaka pa ne dobim dol, pa da se ubiješ. Sem šprical z wd40 in še z nekim sprejem za hitro odvijačenje al neki takega, pa vseeno nisem dobil dol.
Eden mi je sicer predlagal, da naj coca colo noter nalijem in malo pustim, samo tega nisem delal, ker nekak ne verjemem da bi coca cola lahko več naredila kot wd40...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov