Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mark4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So okt 13, 2007 7:49 pm

Pretirana poraba olja v motorju

Napisal/-a mark4 To nov 27, 2007 8:30 am

Menim, da ima Vitara 1.6 8V - vplinjač, letnik '90 preveliko porabo motornega olja. Saj porabi cca 6 litrov olja na 10.000 km :cry: Še naslednje ugotovitve: pod pokrovčkom za olje je kar nekaj "smetane", stena v ekspanzijski posodi je rahlo zamaščena, med vožnjo se sliši lahkoten zvok iz motorja tk,tk,tk,tk,... :?: ,v leru pa tega ni slišati :? Sicer motor zelo lepo teče, odlično vleče, ne kadi, ima izmerjeno zelo dobro kompresijo na vseh 4 cilindrih, motor vžiga kot bomba, temperatura hladilne tekočine vseskozi OK! Se ne pregreva. Sedaj vas pa sprašujem :?: ali je potrebno zamenjati le teflone, ali pa batne obročke ali celo bate ? :? :shock:
LP
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM To nov 27, 2007 9:09 am

Če praviš da ti avto nič ne kadi, potem nič od tega. Pomeni da ti nekje blok spušča al kaj ? Ali je kakšna luža pod avtom ko kje stojiš.

Druga zadeva. Zdaj če ni luža, potem mora it olje skozi izpuh in bi ti moralo kadit . Lahko tudi povohaš izpuh, če kaj smrdi po olju oz. ali kadi plave barve. Potem je pač tradicija da se menjajo tefloni. Zdaj če praviš da ima avto odlično kompresiju, potem so batni obročki vredu, če pa nima, potem pa niso vredu. Batov pa ni potrebno menjat. Ker če bi bilo kaj z batom narobe, potem ti sploh nebi delal avto. Tako da zdaj samo ugotovi kaj dejansko je probem.

Najprej preglej, če ti kje toči. Potem je pač potrebno zamenjat tesnilo, če ne toči, potem pa najprej teflone . In če že imaš teflone zunaj je pa dobro še menjat ob enem batne obročke. Pač če že zakaj ne. Vprašanje je tudi ali se ti izplača glede na prevožene kilometre oz. ali bi raje drug avto nabavu, pa se tega znebil.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To nov 27, 2007 2:46 pm

če pije olje ni muz da kadi men je tipo požrl liter na 1000 km pa ni pihnu tud mal dima
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Pretirana poraba olja v motorju

Napisal/-a nebivedu To nov 27, 2007 2:59 pm

mark4 je napisal/-a:Menim, da ima Vitara 1.6 8V - vplinjač, letnik '90 preveliko porabo motornega olja. Saj porabi cca 6 litrov olja na 10.000 km :cry: Še naslednje ugotovitve: pod pokrovčkom za olje je kar nekaj "smetane", stena v ekspanzijski posodi je rahlo zamaščena, med vožnjo se sliši lahkoten zvok iz motorja tk,tk,tk,tk,... :?: ,v leru pa tega ni slišati :? Sicer motor zelo lepo teče, odlično vleče, ne kadi, ima izmerjeno zelo dobro kompresijo na vseh 4 cilindrih, motor vžiga kot bomba, temperatura hladilne tekočine vseskozi OK! Se ne pregreva. Sedaj vas pa sprašujem :?: ali je potrebno zamenjati le teflone, ali pa batne obročke ali celo bate ? :? :shock:
LP


Koliko je najdajša vožnja, ki so jo naredil v zadnjem času? Si spriobal it do murske sobote in nazaj do morja naenkrat?

Smetana na pokrovčku je sedaj od kondensa, kar vidno nakazuje, da ne narediš daljše ture od par km na dan in se voda(kondenz) niti ne more posušiti. Olje pa zaradi tega pije, ker je stara mašina in dokler se ne ogreje pije olje.

Probaj tudi z drugo znamko olja. Predvidevam da uporabljaš castrol ali pa kako drugo ceneno in zanič olje. Za test probaj liqui molly z dodatkom MOS2, ki ga dobiš v samingu hala A klet. To olje je za starejše mašine in ima dodatek mos2, ki pomaga pri povečanem trenju in starejših mašinah.

Tisti tk tk tk med vožnjo pa je normalen za 8V tehniko in nakazuje, da nimaš naštelanih ventilov.

Lahko pa tudi da olje ne maže dobro mašine - lahko je oljna pumpa slaba, lahko pa je napačno olje - kar pa je največja verjetnost.


Največji problem je v tem, da ljudje ki imate starejše avtomobile ne mislite na to, da bi bilo dobro imeti najboljše olje v mašini, naboljši filter in najboljše svečke, ampak vam je dovolj castrol ali pa celo petrolovo olje, najcenejši oljni filter in najcenejše svečke. To je napaka, ki jo vsi ponavljate. Olje mora biti boljše, da bolje maže iztrošeno mašino, svečke če so boljše dajo boljšo iskro od sebe, oljni filter pa mora biti vedno najboljši, ker slabi razpadajo in puščajo smeti v oljno pumpo, ki pa zaradi tega ne meče več dobro olja na mašino.

Poleg tega, če si avto po 17 letih delovanja ne zasluži boljšega olja, ...
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To nov 27, 2007 6:20 pm

nebivedu eno uprasanje zate.....
Kaj ni da bolse olje kot das (da cim bolje maze), ga pol tudi vec masina pije??

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To nov 27, 2007 7:01 pm

Odvisno men Xantia polet pije vsaj 1 l na 2500km pa je eden povedal, da je bolje dat poleti not 15- 50w pozim pa tega 10 - 40w in je res tak sedaj ko je mrzlo mi nič ne rabi tega 10-40w tako , da bom na pomlad itak imam servis na 15000km dal not 15-50w in bo mir vsaj ene 6000km 1 liter olja tako kakor je že bilo ko sem imel tega not je res čudno tole z olji :shock: Original je pa Quartz 7000 Total
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To nov 27, 2007 7:29 pm

@nebivedu LPP-jevi busi vsi razen najnovejših 16 mercedesov lavfajo na PETROL-ovo olje in ja nekateri majo krepko čez miljon ,če je pa mašina zanič ti pa noben olje ne pomaga ker dražjega ko boš dal not bolj redek bo le ta in še bolj ga bo pil tko da za predihane motorje uporabljajte olje 20W50 edin pozim dejte 15-40 not da bo sploh motor obrnil
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 28, 2007 12:59 am

Dariooo je napisal/-a:nebivedu eno uprasanje zate.....
Kaj ni da bolse olje kot das (da cim bolje maze), ga pol tudi vec masina pije??

LP


Odvisno kakšno olje daš, niso vsa dobra olja redka, nekatera so tudi zelo gosta.

čare je napisal/-a:@nebivedu LPP-jevi busi vsi razen najnovejših 16 mercedesov lavfajo na PETROL-ovo olje in ja nekateri majo krepko čez miljon ,če je pa mašina zanič ti pa noben olje ne pomaga ker dražjega ko boš dal not bolj redek bo le ta in še bolj ga bo pil tko da za predihane motorje uporabljajte olje 20W50 edin pozim dejte 15-40 not da bo sploh motor obrnil


Dizelske mašine, še posebej pa take, ki so narejene za dolge proge ne moreš primerjat z 1.6 8V bencinsko mašino. Poleg tega so redni servisi tisto, kar tudi zagotavlja da bo mašina delala dolgo časa. In očitno pri tej suzukijevi mašini nekdo ni dost servisiral.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr nov 28, 2007 7:36 am

čare je napisal/-a:@nebivedu LPP-jevi busi vsi razen najnovejših 16 mercedesov lavfajo na PETROL-ovo olje in ja nekateri majo krepko čez miljon ,če je pa mašina zanič ti pa noben olje ne pomaga ker dražjega ko boš dal not bolj redek bo le ta in še bolj ga bo pil tko da za predihane motorje uporabljajte olje 20W50 edin pozim dejte 15-40 not da bo sploh motor obrnil


LPP :D

Tisto olje tam je drugačno kot pa župca ki jo dobiš v flaški na pertolovi postojanki

o miljon kilometrih pa kdaj drugič ;)
 
mark4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So okt 13, 2007 7:49 pm

Napisal/-a mark4 Sr nov 28, 2007 9:41 am

VITARA: Olja sploh ni pod avtom. Res pa je, da imam navadno castrolovo olje. Ali bi moral potemtakem uporabiti npr. sintetično olje? Ali pa olje, ki sem ga videl v trgovini OLJE ZA STARE MOTORJE oz za motorje z veliko prevoženimi kilometri? Namreč imam prevoženih cca. 180.000 km ali pa 280.000 km ? Saj se števec obrača na 100 tk. Res pa je tudi, da večinoma dnevno naredim max. 8 km. Ne vem pa koliko stane popravilo ventilov, teflonov ?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr nov 28, 2007 2:35 pm

ronnie je napisal/-a:
čare je napisal/-a:@nebivedu LPP-jevi busi vsi razen najnovejših 16 mercedesov lavfajo na PETROL-ovo olje in ja nekateri majo krepko čez miljon ,če je pa mašina zanič ti pa noben olje ne pomaga ker dražjega ko boš dal not bolj redek bo le ta in še bolj ga bo pil tko da za predihane motorje uporabljajte olje 20W50 edin pozim dejte 15-40 not da bo sploh motor obrnil


LPP :D

Tisto olje tam je drugačno kot pa župca ki jo dobiš v flaški na pertolovi postojanki

o miljon kilometrih pa kdaj drugič ;)
in zakaj kdaj drugič in kaj ti še ni jasno??nažalost sem mehanik in ja ne boš verjel na LPP-ju in olje je popolnoma isto kot proton turbo diesel ki ga kupiš u litrški pakungi na pumpi,kaj mislš da za nas pa drugačn olje filajo u sode

@nebivedu od 280 busov jih 30 dela daljše ture 220 kom.je mestnih tam pa veš kakšni so pogoji vožnje(1.2.1.2.3.2.1.2.1.2 prestava)in so motorji kar obremenjeni res paje da so redne menjave oja
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Sr nov 28, 2007 2:38 pm

Tako je,čare kr povej decu kr mu gre... :EE
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr nov 28, 2007 6:12 pm

tefloni
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
spaceone
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:09 pm

Napisal/-a spaceone Sr nov 28, 2007 6:21 pm

Verjetno ti spušča pri glavi motorja. Poglej, če imaš kaj mastno tam okrog.

Komplet tesnil te pride dobrih 100€ + delo mehanika. V tujini bi te znalo dobit kaj ceneje.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr nov 28, 2007 7:01 pm

Nalij not al to, kar ti je rekel nebivedu al pa katerikoli razen castrol, pa da je 10W40, menjaj oljni filter in ti garantiram, da ti ne bo več pilo olja.

Skor si upam stavit, da si do sedaj vlival not castrol TXT 5W40. To olje ni vredno pol kurca in sem že parkrat zasledil, d so ga mašine pile kot mi pir na kaki žurki.

Sploh pa 5W40 ni pravo olje za take old mašine. Folk bi najrajši nalil not kakšno dirkalno olje, ki je u iber redko in potem pričakujejo, kwa bo to zdej hudo letelo. V resnici jim ga pa pol steče mimo, pol pa zraven obročkov in potem se čudijo, zakaj ga je kar naenkrat zmanjkalo, pa tolk hudo olje je blo. ;)
V mašino moraš naliti tako olje, za kakršnega je ta mašina bla konstruirana. :!:
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr nov 28, 2007 10:06 pm

čare je napisal/-a:
in zakaj kdaj drugič in kaj ti še ni jasno??nažalost sem mehanik in ja ne boš verjel na LPP-ju in olje je popolnoma isto kot proton turbo diesel ki ga kupiš u litrški pakungi na pumpi,kaj mislš da za nas pa drugačn olje filajo u sode

@nebivedu od 280 busov jih 30 dela daljše ture 220 kom.je mestnih tam pa veš kakšni so pogoji vožnje(1.2.1.2.3.2.1.2.1.2 prestava)in so motorji kar obremenjeni res paje da so redne menjave oja


no ko si ravno mehanik na LPP, potem dobro veš kaj pomeni avtobus zalavfat zjutraj in
ga držat čez cel dan na delovni teperaturi.
in ne kot mi. še dobro se ne segreje pa se že ustavmo- tu je bistvo miljona
a ne pa povečini so avtomatiki
glede olja pa je bilo že krega in če si dalj časa tam potem to poznaš
res; petrol vam ga pripelje
 
mark4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So okt 13, 2007 7:49 pm

Napisal/-a mark4 Sr nov 28, 2007 10:10 pm

Olje sem vedno točil 15-40W. Sem pa pri prejšnji menjavi olja vlil še poseben dodatek Metabond old, ki kao izboljša drsnost med bati in blokom motorja in zapolni mikro hrapavo površino,.. menda na teflonski bazi ... Vendar mi prav nič ni pomagalo. Vsaj opazil nisem. Sicer pa olje redno delam redne servise na 10 tk, ne priganjam mrzel motor, vedno garažirana, ne vozim hitreje kot 90 km/h,.. Vse to zadnja 4 leta kolikor sem jaz lastnik vitare. Prej jo je imela neka ženska, kaj je delala z njo jaz ne vem :?: Primer ženske brezbrižnosti: rezervno kolo je bilo tako skrivljeno, da če bi ga vseeno dal npr. spredaj desno, mi sploh volan ne bi več delal in še zastonj bi imel full grobo masažo :evil: Na vitari sem že vse živo popravil (sedeže, hardtop,nove gume,v celoti popravil prerjavene dele, barval avto, podvozje zaščitil,.. :jao: Zgleda da bo treba urediti še motor (ventili,tefloni,tesnila) :cry: No potem bo pa upam še zdržala vsaj 100.000 km :pij:
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr nov 28, 2007 10:29 pm

No, če boš slučajno ugotovil, da je motor hin (čeprav mislim, da ni, glede na to, kar praviš, da lavfa kot urca), potem se ti pač ne splača delat generalne ampak nekje najdeš drugo mašino, ki je dobra in samo premenjaš. ;)

Ziher paše še od kakega drugega suzukija not, pa ni hudič, da nebi nekje dobil enega takega motorja, ki bi bil v dobrem stanju.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 28, 2007 10:51 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:No, če boš slučajno ugotovil, da je motor hin (čeprav mislim, da ni, glede na to, kar praviš, da lavfa kot urca), potem se ti pač ne splača delat generalne ampak nekje najdeš drugo mašino, ki je dobra in samo premenjaš. ;)

Ziher paše še od kakega drugega suzukija not, pa ni hudič, da nebi nekje dobil enega takega motorja, ki bi bil v dobrem stanju.


No ja to je spet tko....... lahk sicer super motor pa laufa 50.000 km pa adijo..... če pa se na tem spraviš delat generalno pa točno veš pri čem si. Genralna pa tud ni tko draga sploh če delaš sam.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Če nov 29, 2007 7:11 am

Poraba olja do en liter na 1000 km je v mejah normale. Po tvojih besedah je pri tebi ta poraba 0,6 l, kar pomeni, da nimaš kaj skrbeti. Tudi tista smetana te naj nič ne moti, ker je to spet normalen pojav.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov