

1.8 tddi, 90 ps
'99 letnik
155.000 km po števcu (mislim da jih ma najmanj 50.000 še zraven)
Za vse odgovore, nasvete, namige, karkoli vam bom zelo, zelo hvaležen. Če sem jaz nehal kadit, bo tudi moj ford nehal!

lisko je napisal/-a:A to vedno ob zagonu ali samo ko stoji par ur ali pa čez noč ? Ko ga vžgeš in pustiš laufat pod štangasom motor trese in hoče ugasnit? kao lepo vsi takti pa enga spusti pa spet vsi pa spet enga spusti? ob tem pa kadi belo modro čez 10 sekund pa se umiri? Zjutraj pa ali malo težje vžge ali pa vžge s prve pa pol trokira in kadi in se "leno" obnaša na pedalko za plin?
Kyuss je napisal/-a:Ta bo malce češka, ampak se navezuje na sporočilo uporabnika liska. Če gre za problem s šobami, lahko to hitro preveriš. Potegneš ven injektorje, pod njih nastaviš neko plehnato posodo (za kekse), daš kontakt (mogoče še kakšen dummy kabel za prisilni vklop pumpe, če se ti ne zažene - malce se razglej po literaturi za tvoj avto) in štopaš ... Če v dveh minutah nakapa v povprečju več kot eno kapljico, je injektor fuč. Seveda lahko za tvoj avto obstajajo druga merila pri takem domačem testiranju. Vseeno se pa da videti vsaj razliko v odstopanju med pokvarjenimi in dobrimi injektorji.
Dizlov sicer ne poznam najbolje, zato je mogoče, da sem napisal kakšno neumnost. Pri bencinarjih se da na takšen način.
esem je napisal/-a:Namig - najprej poišči boljšega serviserja. Tako kot zdaj dodajaš vsebino, se zdi, da imajo tudi oni prste vmes.
esem je napisal/-a:Dobro bi bilo, da napišeš, kateri pooblaščenec je to - morda s tem koga rešiš pred bankrotom ali vsaj nevronskimi motnjami.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov