Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
_E_N_Z_O_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To maj 31, 2005 7:04 pm

problem!!

Napisal/-a _E_N_Z_O_ Po dec 03, 2007 4:18 pm

No da jest končno opišem moj problem ki me daje že kake pou leta.GLAVNI PROBLEM….TRESENJE MOTORJA….NIHANJE OBRATOV….da grem kar po vrst ;1.avto zalaufam in laufa na mestu do delovne temperature; ko ga zalaufam mi lepo laufa pod zaugom 1250 obratov..trese se malenkostno da se komaj čuti-nomalno …potem obrati normalno padajo vse tja do 850 in če bom dodal gas in spustil bodo spet padli nazaj na 850 in nič manj! Problem je v tem da ko avto laufa na tolikšnih obratih da se mašina enostavno preveč trese (s tem posledično tud celoten avto….zaradi tega sem ga mel pri mehaniku pa je rekel da so to leta vendar jaz to ne verjamem…bil tudi menjan spodnji nosilec motorja pa nič bolje)..ko pa dodam plin recimo na 1000 obratov pa tresljajev motorja ni več 
2. z avtom se odpeljem: spet zaug normalno na 1200 obratih…tu bo sedaj nastala razlika med tem ali avto stoji na miru ali se pelje. Namreč ko je avto že segret in ko stisnem PAZI sklopko, :shock: obrati preveč padejo na cca. 500 obratov( tudi na lučeh se opazi, da malce utripnejo).potem pa se spet poberejo na 850. če se vrnem nazaj. Ko pa avto stoji na miru in če stisnem sklopko tega skakanja obratov ni.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Po dec 03, 2007 4:25 pm

Za začetek zbriši ostali dve temi.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po dec 03, 2007 4:31 pm

Ko boš pobrisal še drugi dve temi, v to dodaj še opis tvojega avtomobila (model, letnik, prevoženi km....).

Morda je pri tvojem avtomobilu takšno obnašanje posledica kakšne "serijske" pomankljivosti. Morda je slab LMM, oz. senzor prostega teka, lahko je kriv senzor položaja glavne gredi, lahko je zamašen kakšen filter, slabo dovod goriva......

Možnosti je še precej, vendar je vse samo ugibanje, saj ne vemo o kakšnem avtomobilu govorimo.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
_E_N_Z_O_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To maj 31, 2005 7:04 pm

Napisal/-a _E_N_Z_O_ Po dec 03, 2007 4:43 pm

sem čist pozabil :oops: ...avto je renault clio 1.4 letnik 1993, prevoženih 182.000km
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po dec 03, 2007 4:48 pm

desni nosilec motorja (desni z vidika ko noter sediš na voznikovem sedežu ) ;)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po dec 03, 2007 6:19 pm

za en odgovor ti lahk povem, da pod malimi obrati je čist normalno, da malo bolj trese avto.takoj ko dela na 1000rpm, ne trese več.starejši avti so vsi taki...še pri maminem polotu je tako, pa je 1.0 mašina pa letnik 99.pod štangasom (850rpm) trese avto, ko pa daš malo gasa pa se avtu umiri...tuki jst ne vidim kakega problema. se pa pozna, če tankaš 100 oktanski bencin.pri štangasu skoraj ne trese več (sprobano pri tem polotu).kot ti pa je mehanik reku, je imel pa tudi prav (delno), da je avto v letih.je pa tudi odvisna kvaliteta olja v motorju.
 
_E_N_Z_O_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To maj 31, 2005 7:04 pm

Napisal/-a _E_N_Z_O_ Po dec 03, 2007 6:50 pm

nekaj moram še dodat kar je tudi pomembno glede tega problema...pregeldal sem kable če slučajno prebijajo vendar ne, pa tud iskre preskočijo na vseh 4-ih kablih. svečke so praktično nove.ugotovil pa sem še eno stvar.. ko mi je avto laufu v prostem teku, sem dal kable iz svečk po enega in enega. ko sem dal prvega dol je motor zatresel,zajamral.. kar je normalno .ko pa sem vzel iz svečke drugi kabel pa se ni zgodilo nič( motor ni nič zatreslo, nič zajamralo)..potem sem dal novo svečko v ta drugi celinder,ker sem mislil da je prejšna zanič pa ni bilo nič bolje...tako sem ugotovil da ta 2. cilnder v prostem teku ne dela!!...če še kaj ugotovim bom poročal

lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov