Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

spet enak problem - avto "cuka"

Napisal/-a extreme N Če dec 13, 2007 12:27 am

No enak problem sem imel pred 3 meseci in sicer avto je cukal nekje do 3000 obratov ce si mocneje pritisnil na plin, ce sem normalno pocasi speljeval ipd. je bilo vse OK. Nad 3000 tece kot urca.

Tle ste mi priporocali menjat svecke in pregledat kable. Zamenju sem svecke in kable, zraven naredil se celoten servis, od menjave jermenov do filtrov, skratka komplet.

Danes se mi je pojavil isti problem. Po 3k prevozenih kilometrih od servisa je zacel s5 cukat. Nekje na pol poti iz maribora do gorice opazim na eni cestninski da avto pocuka do 3k obratov ko speljem hitreje. In to se ni vstavilo do gorice.

Torej kaj je tu narobe?

naj s5 preverim (nove) kable da ne prebivajo? naj provam s5 menjat svecke? nevem sicer katere mi je mehanik dal noter, domnevam da so za moj avto :? tko glup pa s5 ni.

kaj naj naredim? zanima me zakaj se bi problem ponovil.
Hvala za vsako pomoc. Hocem da mi avto dela ze enkrat normalno.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če dec 13, 2007 12:38 am

Kako pa veš kaj ti je "mehanik dal notr"? Poglej če nimaš kakšen izolator od sveče počen,to se zgodi ko jo privija in ključ preveč nagne da se nasloni na keramični del in ta poči.Pa poglej če ti je dal taprave(toplotna vrednost). :idea:
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 13, 2007 12:42 am

ka pa filtri?so menjani?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Če dec 13, 2007 6:08 am

Oprosti neumnemu vprašanju: Kakšen avto sploh imaš?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Če dec 13, 2007 9:37 am

ja, sorry sm pozabu napisat. daewoo lanos 1.6 16V :)

ja filtri so bili menjani, katere svecke je dal pa nimam pojma. bom danes sel do njega in mu rekel naj popravi na lastne stroske in pove tocno kire svecke je dal noter. nimam kljuca da bi sam odsraufal ven.

sploh pa a mogoce veste katere bi bile prave za ta motor?

hvala!
Extreme N
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso Če dec 13, 2007 10:27 am

jst mam škodo felicio 1.3 combi in imam enake probleme kot ti :x
je letnik 1996 in ima dovod še na uplinjač. verjetno bi ga blo za spucat ne? bom tudi jst sledil vašim predlogom ;) . in tudi ubogou ko bo čas :)
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če dec 13, 2007 10:55 am

Če bi ble svečke bi delalo skoz. Mislim, da maš prav, da tako glup spet ni, da bi dau narobe svečke noter. Išči napako drugje ne pa v svečkah. Pomoje je kaj z elektroniko al pa kakšna cev od zraka počena.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če dec 13, 2007 12:20 pm

HOLLAND je napisal/-a:Če bi ble svečke bi delalo skoz. Mislim, da maš prav, da tako glup spet ni, da bi dau narobe svečke noter. Išči napako drugje ne pa v svečkah. Pomoje je kaj z elektroniko al pa kakšna cev od zraka počena.


Ni čist nujno da bi to delal ves čas,ker kot pravim sem imel tak primer pri bivšem avtu in sem kasneje ugotovil da je napaka v svečki(eni). ;) Dopuščam pa možnost da je pri njem napaka lahko drugje. :idea:
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če dec 13, 2007 2:18 pm

na micri sem menju sveče... pa je blo čez čas spet isto... (se je vidl da prebija pri tuljavi...
sem menju kable je blo uredu na istih svečah pri isti tuljavi...
samo uprašam... si 100% da ti je menjal kable? da ni menjal samo sveč, videl da je uredu in ti računal še kable
:?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Če dec 13, 2007 3:13 pm

kable sem menju sam. vprasanje ce je on menju svecke :D ampak mislim da je. uglaunem grem prou zdej do njega in se zmenimo kaj je za narest.

Kaj je lahko pri elektroniki narobe???

res hvala za pomoc.

aja se to, danes zjutraj sem vzgal mrzlega, dela normalno, nc ne cuka. zdej ga grem ugret in k mehaniku.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če dec 13, 2007 3:25 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:
HOLLAND je napisal/-a:Če bi ble svečke bi delalo skoz. Mislim, da maš prav, da tako glup spet ni, da bi dau narobe svečke noter. Išči napako drugje ne pa v svečkah. Pomoje je kaj z elektroniko al pa kakšna cev od zraka počena.


Ni čist nujno da bi to delal ves čas,ker kot pravim sem imel tak primer pri bivšem avtu in sem kasneje ugotovil da je napaka v svečki(eni). ;) Dopuščam pa možnost da je pri njem napaka lahko drugje. :idea:

Ja lahko bi ble ampak jih je že dvakrat zamenju če prav razumem, tako, da lahko to mirne duše odpiše.
Če neko stvar zamenjaš in je potem še zmeraj isto potem to ni to! Preprosto in logično!
Mogoče senzor na gredi? Mislim, da so podobni simptomi.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če dec 13, 2007 3:37 pm

če bi bil senzor na gredi bi se avto sam od sebe ugaševal. vsaj v večini primerov je tako. dušilno loputo sta spucala? ker je to dostkrat problem.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če dec 13, 2007 4:07 pm

S|icKeR je napisal/-a:če bi bil senzor na gredi bi se avto sam od sebe ugaševal. vsaj v večini primerov je tako. dušilno loputo sta spucala? ker je to dostkrat problem.

Lahko je samo za sčistit. Enkrat sem slišal en tak primer.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če dec 13, 2007 4:37 pm

Ja meni je tudi podobno delal zaradi zanič senzorja(senzor klenkanja na tretjem valju)samo dvomim da ima ta avto ta senzor. :!:
 
Jest sm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če dec 13, 2007 4:41 pm

Napisal/-a Jest sm Če dec 13, 2007 5:02 pm

Jaz mam tud podoben problem. Moj Citroen BX namreč pod zaugom dela normalno, ko pa se segreje in ko se avtomatični zaug zapre pa avto v doloceni prestavi pri nizkih obratih cuka.
Se najbolj se to opazi pri konstantni vožnji, ko npr. želim v četrti prestavi voziti konstantno 50 km/h.
Včasih ni bilo nobenih težav, sedaj pa avto non stop cuka.

Mi lahko prosim pomagate v čem je problem?

Hvala.
 
Uporabniški avatar
Wini
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Sr nov 14, 2007 7:49 pm
Kraj: Savinjska

Napisal/-a Wini Če dec 13, 2007 5:47 pm

A si preveril loputo plina in rele od bincinske pumpe :?:
Ovir ni. Ovire vidiš samo takrat, kadar umakneš pogled od cilja.
Slika
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Če dec 13, 2007 6:21 pm

Mi smo doma imeli lanosa 1.5 8V, 98 letnik. Težave so bile enake, vedno konec jeseni, začetek zime, je avto začel cukati, sicer ko se je dobro ogrel je nehal, a vseeno so bili siptomi popolnoma enaki (cukal do 3000rpm če si ga zahodu). Avto je bil na testerju, pokazalo ni nič. Menjane so bile svečke in kabli, 20k km prej je bila menjana benz pumpa in benz filter. Spucal sem tudi loputo in ni blo nič bolje.
Na koncu so na servisu rekli, da gre za neko serijsko napako na elektroniki in da se je ne da odpraviti (čeprov pomojem samo znali niso :D ). Čeprav je to popolnoma možno, saj slaba integrirana vezja lahko pri višji temperaturi popolnoma normalno delajo, ko pa se malo ohladi pa začnejo zafrkavat

avto se je na koncu prodal brez odpravljene napake, se je fotr že kar navadu na cukanje :D

pelji ga na tester, če ga še nisi. drugače pa bi se jaz osredotočil na dovod bencina (pumpa in filter, mogoče tudi injektorji), v končni fazi, če ne bo tester pokazal nič, lahko probaš z drugim ECU-jem
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Če dec 13, 2007 6:53 pm

ajej.. veliko je torej moznosti.
nc. ju3 porocam kaj bo mehanik pogruntu in bomo sli naprej.

hvala zaenkrat, pisem ju3 naprej.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 13, 2007 7:55 pm

kokr da bi ga zalival....sam je ajnšpric
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso Če dec 13, 2007 8:36 pm

eko...pr moji škodi dela lih kontra...kadar je mrzla dela super, ko se ogreje začne cukat... kaj misliste da je krivo?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov