Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
rogacp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:14 pm

Golf IV 20V turbo - tresenje in ostali problemi

Napisal/-a rogacp Pe dec 14, 2007 11:14 am

Pozdrav!

Sem pred kratkim kupil avto, pa me že takoj ena stvar moti:) Sicer je vse vredu ampak pri okrog 80km/h in 120km/h začne avtomobil intenzivno tresti, če je po gasom. Veliko bolj trese v desne, kot v leve ovinke. Je pa tako, da se to ne dogaja vedno. Danes mi ni niti enkrat treslo, vceraj pa vsakic drugic, ko sem pospeseval.

Mozen vzrok je lahko tudi jermen - mam menjavo na naslednjem servisu....

Rabim nasvet. Povecal sem tudi tlak v gumah (2.5 bar spredaj, 2,3 bar zadaj po navodilih bi moralo biti 2.1 bar spredaj in 1.9 bar zadaj ampak so na avtu ožje gume)- gume so pa 195/65 R15 T Continental neki Winter contact en sranje....

Prosim za kakšen nasvet, ampak vsebolj sumim, da gume nimajo nič zraven...

Sicer me pa zanima še sledeče:
Potrebno bi bilo zrihtati zadnji brisalec (se kar ustavlja) in šprica tekočino pod kotom 90 stopinj na brisalec (šoba se vrti skupaj z brisalcem). Pa el. nastavitev ogledal ne deluje (verjetno stikalo) in luči se ne prižgejo, ko odprem voznikova ali sovoznikova vrata (verjetno spet stikalo). Rad bi tudi izklopil "dnevne luči" to se baje dela prek VAG-COM-a.



Iskrena hvala za vse nasvete!!!!!
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Pe dec 14, 2007 11:31 am

Pri tresenju je verjetno homokinetični zglob. Pri brisalcu pa rele.
Kaj je avto mogoče ful spuščen?
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Pe dec 14, 2007 12:02 pm

Mogoče maš feltne zvite ali samo niso scentrirane! Če bi bil zglob bi pokalo ne pa treslo.
Zadnjič spremenil HOLLAND, dne Pe dec 14, 2007 12:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe dec 14, 2007 12:17 pm

conzinental gume so dobre gume.lahko pa da niso scentrirane fajn pa zato trese pri doloceni hitrosti.dnevne luci se izklopi preko vag-coma,to drzi.ce se soba vrti z brisalcem vred je verjetno odsraufan vse skupaj zato se vrjetn tut zatika.tapeto od prtlaznika dol pa pogledat kva je narobe.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe dec 14, 2007 2:26 pm

glede tresenja so lahko tut nosilci motorja, pa zraven še zaropota malo.
LP Rok
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe dec 14, 2007 3:12 pm

Dnevne luči enostavno izklopiš tako, da vzameš ven stikalo za luči in tam zadaj snameš ven tretji pin, ki ima oznako TFL. Če sta zadnja podatka (3. pin, TFL) točna nisem prepričan, se pa sigurno izklopijo tako, da se en pin iz sitkala ven potegne. Če ne najdeš na internetu, mi pošlji PM pa bom pri sebi pogledal, kako imam.
Slika
 
Uporabniški avatar
rogacp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:14 pm

Napisal/-a rogacp So dec 15, 2007 10:16 am

Hvala za odgovore. Vceraj mi cel dan ni treslo, ne vem kako je to možno:) Avto je pa popolnoma serijski. Zanimivo pa je, da trese bolj pri pospeševanju, če se pelješ konstantno ne trese, alpa če sklopko stisneš, tako da ne vem, če so gume...

A ker pozna kakšnega ugodnega avtoelektričarja za brisalec pa ostale drobnarije....

LP
Hvala
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So dec 15, 2007 12:36 pm

Evo, za izklopit dnevne luči sem točno pogledal:
Stikalo za luči potegneš ven (tiščiš stikalo noter in ga zavrtiš, tako ga ven potegneš).
Iz konektorja za to stikalo izklopiš pin številka 3 z oznako TFL. To je tanka rumeno-zelena žička. Tako je pri meni.
Slika
 
Uporabniški avatar
rogacp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:14 pm

Napisal/-a rogacp So dec 15, 2007 1:07 pm

Mate je napisal/-a:Evo, za izklopit dnevne luči sem točno pogledal:
Stikalo za luči potegneš ven (tiščiš stikalo noter in ga zavrtiš, tako ga ven potegneš).
Iz konektorja za to stikalo izklopiš pin številka 3 z oznako TFL. To je tanka rumeno-zelena žička. Tako je pri meni.


Ok, bom takoj zdajle pogledal in upam da ne bom česa polomil:)

hvala!
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino So dec 15, 2007 1:17 pm

Poglej če imaš morda kolesa preslabo prišraufana oz. so šraufi premalo zategnjeni.
 
Uporabniški avatar
rogacp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:14 pm

Napisal/-a rogacp So dec 15, 2007 1:47 pm

sem dobil ven stikalo, in tudi ločil stikalo od konektorja ampak tiste žice pa en dobim ven. Kakšen nasvet? verjetno mora iti lepo gladko, ne pa na silo...

LP!
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 So dec 15, 2007 2:11 pm

Jest mam pa sam eno vprašanje in sicer lih obratna kombinacija. Se pravi punca ima Polota 2004 letnik in nima dnevnih luči :? Kako pa to v tem primeru zrihtaš, a maš potem to rumeno žico prosto al kako pa jo potem samo v ta pin vtakneš, a bi moral še kaj prevezati?

LP
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So dec 15, 2007 2:56 pm

HOLLAND je napisal/-a:Mogoče maš feltne zvite ali samo niso scentrirane! Če bi bil zglob bi pokalo ne pa treslo.


tud če bi ble felge bi vedno treslo ne :roll:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So dec 15, 2007 3:05 pm

rogacp je napisal/-a:... ampak tiste žice pa en dobim ven. Kakšen nasvet? verjetno mora iti lepo gladko, ne pa na silo...

Ti kontakti imajo notri en haklček, ki drži pin na mestu. Na servisih majo posebno orodje, s katerim ga dobijo ven. Jaz sem po pol ure zajebevanja z njim obupal, in peljal na servis, pa rekel, da naj ga dajo ven.

B3NZ0 je napisal/-a:Jest mam pa sam eno vprašanje in sicer lih obratna kombinacija. Se pravi punca ima Polota 2004 letnik in nima dnevnih luči :? Kako pa to v tem primeru zrihtaš, a maš potem to rumeno žico prosto al kako pa jo potem samo v ta pin vtakneš, a bi moral še kaj prevezati?

Kako je, če avto že sam po sebi nima dnevnih luči, ne vem. Mislim pa, da je stvar malo bolj komplicirana, ker običajne dnevne luči ne dajo polne napetosti na žarnico, ampak zmanjšano - nekje 11V.
Slika
 
punto94
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če apr 01, 2004 8:40 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a punto94 So dec 15, 2007 4:46 pm

meni je podobno kot si opisal treslo na puntotu letnik 94 . Menjal sem obe pol osi in sklopko, centrila ponovno gume... nic bolje, vrgu denar stran. Na koncu se je ugotovilo, da je bil izrabljen nosilec masine, pri puntotu so trije. Ko sem to menjal cirka bivsi 3000SIT. Se je avto peljal kot nov. Tako, da predlagam da ti kdo pregleda noslice, za vsak slucaj. ;)

Lp
 
Uporabniški avatar
rogacp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:14 pm

Napisal/-a rogacp So dec 15, 2007 5:06 pm

punto94 je napisal/-a:meni je podobno kot si opisal treslo na puntotu letnik 94 . Menjal sem obe pol osi in sklopko, centrila ponovno gume... nic bolje, vrgu denar stran. Na koncu se je ugotovilo, da je bil izrabljen nosilec masine, pri puntotu so trije. Ko sem to menjal cirka bivsi 3000SIT. Se je avto peljal kot nov. Tako, da predlagam da ti kdo pregleda noslice, za vsak slucaj. ;)

Lp


sej zato sem prašal, ker ti mehaniki znajo zamenat vse....:)
pri fotru mi je enkrat neki ruknlo mašino, k sem spelal in je bil tut nosilc motorja, sam je pa treslo 5x bolj kot zdaj, sploh če si dau gas je avto skor razpadu.

Grem pol u akcijo za tele nosilce pa bomo vidli..

Hvala!!!
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Ne dec 16, 2007 7:03 pm

im nobody je napisal/-a:
HOLLAND je napisal/-a:Mogoče maš feltne zvite ali samo niso scentrirane! Če bi bil zglob bi pokalo ne pa treslo.


tud če bi ble felge bi vedno treslo ne :roll:

Ni rečeno lahko čutiš samo pri večjih hitrostih.
 
Kloner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So dec 15, 2007 11:56 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Kloner Po dec 17, 2007 4:52 pm

samo če pravi, da se neha trest, ko pritisne na sklopko...pol ne morejo bit gume al pa felme...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Golf IV 20V turbo - tresenje in ostali problemi

Napisal/-a Ivan36 Po dec 17, 2007 5:17 pm

rogacp je napisal/-a:Pozdrav!

Sem pred kratkim kupil avto, pa me že takoj ena stvar moti:) Sicer je vse vredu ampak pri okrog 80km/h in 120km/h začne avtomobil intenzivno tresti, če je po gasom. Veliko bolj trese v desne, kot v leve ovinke. Je pa tako, da se to ne dogaja vedno. Danes mi ni niti enkrat treslo, vceraj pa vsakic drugic, ko sem pospeseval.

Mozen vzrok je lahko tudi jermen - mam menjavo na naslednjem servisu....

Rabim nasvet. Povecal sem tudi tlak v gumah (2.5 bar spredaj, 2,3 bar zadaj po navodilih bi moralo biti 2.1 bar spredaj in 1.9 bar zadaj ampak so na avtu ožje gume)- gume so pa 195/65 R15 T Continental neki Winter contact en sranje....

Prosim za kakšen nasvet, ampak vsebolj sumim, da gume nimajo nič zraven...

Sicer me pa zanima še sledeče:
Potrebno bi bilo zrihtati zadnji brisalec (se kar ustavlja) in šprica tekočino pod kotom 90 stopinj na brisalec (šoba se vrti skupaj z brisalcem). Pa el. nastavitev ogledal ne deluje (verjetno stikalo) in luči se ne prižgejo, ko odprem voznikova ali sovoznikova vrata (verjetno spet stikalo). Rad bi tudi izklopil "dnevne luči" to se baje dela prek VAG-COM-a.



Iskrena hvala za vse nasvete!!!!!



In to ti je VW kvaliteta a keri letnik pa je ? In kolko košta? Gume so siguro prešvoh morajo biti 205 60 R 15 V hitrost do 240kmh ! S T se ne hecat samo do 190 kmh :!:
Pol pa men pravijo, da je Xantia 2.0i 16v 112KW VSX letnik 95 j**c pa vse dela ko mora beh :D
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Golf IV 20V turbo - tresenje in ostali problemi

Napisal/-a abbe Po dec 17, 2007 5:30 pm

Ivan36 je napisal/-a:
rogacp je napisal/-a:Pozdrav!

Sem pred kratkim kupil avto, pa me že takoj ena stvar moti:) Sicer je vse vredu ampak pri okrog 80km/h in 120km/h začne avtomobil intenzivno tresti, če je po gasom. Veliko bolj trese v desne, kot v leve ovinke. Je pa tako, da se to ne dogaja vedno. Danes mi ni niti enkrat treslo, vceraj pa vsakic drugic, ko sem pospeseval.

Mozen vzrok je lahko tudi jermen - mam menjavo na naslednjem servisu....

Rabim nasvet. Povecal sem tudi tlak v gumah (2.5 bar spredaj, 2,3 bar zadaj po navodilih bi moralo biti 2.1 bar spredaj in 1.9 bar zadaj ampak so na avtu ožje gume)- gume so pa 195/65 R15 T Continental neki Winter contact en sranje....

Prosim za kakšen nasvet, ampak vsebolj sumim, da gume nimajo nič zraven...

Sicer me pa zanima še sledeče:
Potrebno bi bilo zrihtati zadnji brisalec (se kar ustavlja) in šprica tekočino pod kotom 90 stopinj na brisalec (šoba se vrti skupaj z brisalcem). Pa el. nastavitev ogledal ne deluje (verjetno stikalo) in luči se ne prižgejo, ko odprem voznikova ali sovoznikova vrata (verjetno spet stikalo). Rad bi tudi izklopil "dnevne luči" to se baje dela prek VAG-COM-a.



Iskrena hvala za vse nasvete!!!!!



In to ti je VW kvaliteta a keri letnik pa je ? In kolko košta? Gume so siguro prešvoh morajo biti 205 60 R 15 V hitrost do 240kmh ! S T se ne hecat samo do 190 kmh :!:
Pol pa men pravijo, da je Xantia 2.0i 16v 112KW VSX letnik 95 j**c pa vse dela ko mora beh :D


gume ce so so 195/65/15 ali pa 205/55/16
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov