Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
matjaz19
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To maj 02, 2006 9:13 pm

zobati jermen

Napisal/-a matjaz19 Ne jan 06, 2008 9:49 pm

Kakšne so lahko posledice če se utrga zobati jermen?
Koliko me bi prišla menjava jermena vodne pumpe itd pri puntotu l97 1,1 s?
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Ne jan 06, 2008 9:58 pm

Men se zdi,da pr tem puntotu nima kej bit.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne jan 06, 2008 10:02 pm

dms je napisal/-a:Men se zdi,da pr tem puntotu nima kej bit.


in zakaj ne ...a so ventili iz gume? ...seveda da je lahko in to dovolj
za menjavo precejsnjih delov...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne jan 06, 2008 10:03 pm

Prvo kar je ti bo pokrivilo ventile, to pomeni da boš moral menjati ventile in obnoviti glavo(strošek cca 250 eur) boš pa imel menjan jemen in zrihtano glavo :D :twisted:
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Ne jan 06, 2008 10:03 pm

Nemorjo skp udart bati pa ventili.
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne jan 06, 2008 10:05 pm

dms je napisal/-a:Nemorjo skp udart bati pa ventili.

Itak, da skup udarjo
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: zobati jermen

Napisal/-a MacTron Ne jan 06, 2008 10:14 pm

matjaz19 je napisal/-a:Koliko me bi prišla menjava jermena vodne pumpe itd pri puntotu l97 1,1 s?


torej... sama menjava brez ur dela pomeni zobati jermen + sponar, vodna pumpa, hladilna tek.,
po moznosti se mikro jermen, pa 4 svecke (na 60.000) cca. 150€
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Re: zobati jermen

Napisal/-a Maxx Ne jan 06, 2008 10:19 pm

MacTron je napisal/-a:
matjaz19 je napisal/-a:Koliko me bi prišla menjava jermena vodne pumpe itd pri puntotu l97 1,1 s?


torej... samam menjava brez ur dela pomeni zobati jermen + sponar, vodna pumpa, hladilna tek.,
po moznosti se mikro jermen, pa 4 svecke (na 60.000) cca. 150€


Potlej pa še cca 50 eur za delo in si na 200 eur ;)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jan 06, 2008 10:28 pm

pri fiatovih FIRE motorjih bati pa ventili ne usekajo skupaj,fire motorje majo pa unoti,punti,lancie y...material za menjavo te pa pride okol 100e (jermena,šponar,pumpa) pa niti ne rabiš bit dost pameten da zamenjaš sam pazi da motor postaviš v fazo ,potem si jermenice pocahnaš in si zmagu,ker kakor je ta motor simpl narejen je bil samo še v fičotu

P.S. če še nisi nikoli menjal jermena in če nisi siguren v svoje sposobnosti prepusti le to strokovnjakom!
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Ne jan 06, 2008 10:40 pm

Ajd,150 e z material?Mogoce,ceprav je mal dost,ampak 50e za delo?To je pol ure dela,ti pa racunas dve?Al 1,5 na pooblascenem z racunom?
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne jan 06, 2008 10:50 pm

čare je napisal/-a:pri fiatovih FIRE motorjih bati pa ventili ne usekajo skupaj,fire motorje majo pa unoti,punti,lancie y...material za menjavo te pa pride okol 100e (jermena,šponar,pumpa) pa niti ne rabiš bit dost pameten da zamenjaš sam pazi da motor postaviš v fazo ,potem si jermenice pocahnaš in si zmagu,ker kakor je ta motor simpl narejen je bil samo še v fičotu

P.S. če še nisi nikoli menjal jermena in če nisi siguren v svoje sposobnosti prepusti le to strokovnjakom!


Res, vendar fičo je imel ketno in ne zob. jermena
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne jan 06, 2008 10:51 pm

dms je napisal/-a:Ajd,150 e z material?Mogoce,ceprav je mal dost,ampak 50e za delo?To je pol ure dela,ti pa racunas dve?Al 1,5 na pooblascenem z racunom?


50 eur sem napisal okvirno, vendar, če menjaš še vodno, ne narediš v pol ure ;)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jan 06, 2008 11:18 pm

Maxx je napisal/-a:
čare je napisal/-a:pri fiatovih FIRE motorjih bati pa ventili ne usekajo skupaj,fire motorje majo pa unoti,punti,lancie y...material za menjavo te pa pride okol 100e (jermena,šponar,pumpa) pa niti ne rabiš bit dost pameten da zamenjaš sam pazi da motor postaviš v fazo ,potem si jermenice pocahnaš in si zmagu,ker kakor je ta motor simpl narejen je bil samo še v fičotu

P.S. če še nisi nikoli menjal jermena in če nisi siguren v svoje sposobnosti prepusti le to strokovnjakom!


Res, vendar fičo je imel ketno in ne zob. jermena

govorim o preprostem motorju ne o pogonu odmične
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jan 06, 2008 11:21 pm

Maxx je napisal/-a:
dms je napisal/-a:Ajd,150 e z material?Mogoce,ceprav je mal dost,ampak 50e za delo?To je pol ure dela,ti pa racunas dve?Al 1,5 na pooblascenem z racunom?


50 eur sem napisal okvirno, vendar, če menjaš še vodno, ne narediš v pol ure ;)

pumpo menjaj v vsakem primeru ker če zdaj nima lufta ga bo dobila ko bo nov jermen gor in boš podiral še enkrat kar se pa za 25-30€ kolikor pumpa košta ne splača
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne jan 06, 2008 11:53 pm

Mimogrede, a velja tudi za Punto II 1.2 8V da se ne poljubijo ventili in bati?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jan 07, 2008 12:16 am

phoebus je napisal/-a:Mimogrede, a velja tudi za Punto II 1.2 8V da se ne poljubijo ventili in bati?

..saj ti je Čare vse napisal....tudi pri tem puntu ni bojazni(niti pri 16V)...1.1 in 1.2 v prvih serijah izhajajo še iz stare dobre "stoenke" tam pa se srečajo ventili in bati...
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Po jan 07, 2008 7:18 am

Motor 1.1 75KM, je enemu znancu jermen utrgalo in nič narobe med ventili in bati.
Nov jermen in pika.
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 07, 2008 10:40 pm

sašo5 je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:Mimogrede, a velja tudi za Punto II 1.2 8V da se ne poljubijo ventili in bati?

..saj ti je Čare vse napisal....tudi pri tem puntu ni bojazni(niti pri 16V)...1.1 in 1.2 v prvih serijah izhajajo še iz stare dobre "stoenke" tam pa se srečajo ventili in bati...

FIRE motor nima tud šravfa podobnego kot motorji iz stoenke.Stoenkin motor so mel unoti 1. generacije 60S,70S..pa za punta 1.2 16V ne dam roke v ogenj da se bati ne srečajo z neprijatelji ventili za 8V dam obe.Edini motor ki je v osnovi "stoenka" je 1.4 GT,ostalo je že na videz popolnoma drug motor
Zadnjič spremenil čare, dne Po jan 07, 2008 10:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jan 07, 2008 10:41 pm

OLI je napisal/-a:Motor 1.1 75KM, je enemu znancu jermen utrgalo in nič narobe med ventili in bati.

...prvič slišim, da je imel punto 1.1 (1108ccm3) 75 konjev... :shock:

P.S vem Čare, saj sem tudi napisal tako - stoenkini motorji v unotu in tudi še v puntu(niso bili vsi punti "fire" ) pa se "srečajo"
Zadnjič spremenil sašo5, dne Po jan 07, 2008 10:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po jan 07, 2008 10:43 pm

sašo5 je napisal/-a:
OLI je napisal/-a:Motor 1.1 75KM, je enemu znancu jermen utrgalo in nič narobe med ventili in bati.

...prvič slišim, da je imel punto 1.1 (1108ccm3) 75 konjev... :shock:


Sva že dva... :idea:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov