Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Peugeot 406 problem

Napisal/-a novak Pe jan 11, 2008 4:05 pm

Lep pozdrav!
Problem je sledeči.Peugeot 406 1.8 16W je pred približno enim mesecem začel kje pa tam cukat.Sedaj pa je to cukanje čedalje bolj pogostejše ,avto če pelješ recimo v tretji in pritisneš gas noče vleči ampak začne cukat.Včasih pa je vredu . Če je že gdo mel tak problem oziroma ve kaj bi lahko bilo bi lepo prosil če odpiše.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Pe jan 11, 2008 4:10 pm

Jaz sem mel 1.8. bencinarja citroena. Ko sem ga kupil mi je pod nizkimi obrati cukal. Potlej sem pa kable s svečk dol pobral, pa sem kontakte z wd pošprical, pa je blo bolš. Ni blo pa še dobr. Enkrat sem pa spulu kabel in sem ga uniču, potli sem pa nove kable kupu, je pa nehal cukat. Kater letnik pa je avto?
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak Pe jan 11, 2008 4:14 pm

Avto je letnik 1997 samo pod prostim tekom gre normalno ,niti nima kablov .Ima vžihalne tuljave direkt na svečke.Razen če bi slučajno tuljave prebijale.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Pe jan 11, 2008 4:26 pm

Na žalost ti ne morem pomagat. Moj je do 2000 obratov cukal, nato pa je normalno vleku, tako da ne vem.
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak Pe jan 11, 2008 4:32 pm

Ni kaj hvala za trud.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe jan 11, 2008 4:32 pm

Lahko so svečke, kabli, tuljave, bencinska pumpa, lambda, računalnik, inektorji... Težko je to preko foruma diagnosticirat.

Pri meni je avto pocukal in izgubil vso moč nad 2500 obrati, kriv pa je bil termostat v filtru zraka, ki regulira dotok hladnega in toplega zraka. Ostal je na toplem. Z iskanjem napake sem se ukvarjal 3 dni, vmes sem tudi lambdo zamenjal, ker je po nekem čudežu avto brez lambde vlekel normalno.
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak Pe jan 11, 2008 4:36 pm

Ja svečke sem zamenjal tako da to odpade.Če bi bila lamda bi verjetno gorela rumena lučka za računalnik pa se ne prižge.Ali se v primeru da je hin sploh ne prižge?
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Pe jan 11, 2008 5:45 pm

Pri moji 406 je bil vzrok cukanja bencinski filter,ki je bil čisto zabit...so bili pa isti simptomi...cukanje pri višjih obratih.
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k Pe jan 11, 2008 5:52 pm

ko daš ključ na kontakt II(pred vžigom), bi se ti morale prižgati lučke(tako je pri večini) in potem ko avto prižgeš(ali pa prej) ugasniti. Pogledni v navodilih!
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak Pe jan 11, 2008 7:11 pm

Ja to se prižge pa ugasne tudi.Samo če je napaka na lamdasondi se potem spet prižge oziroma sploh ne ugasne meni pa ugasne ko avto užgem.Cuka pa vseeno kripa.
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Pe jan 11, 2008 7:27 pm

Svecke zamenji, pa bo kul. Jst sm sumu da je petrolovo gorivo, pa sm si en dan uzeu 15 min cajta, zamenju svecke in vzigalne tuljave, in ne sam da je nehu cukat, tut mal bols gre :)
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak Pe jan 11, 2008 7:56 pm

možno je da je vžigalna tuljava ker so svečke nove.Cuka pa čedalje bol.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe jan 11, 2008 8:06 pm

Če so kabli vidiš tako, da ponoči odpreš havbo in poslušaš in gledaš če kje iskra skače. Ponavadi je kar glasno slišat, ko preskoči, pa tudi motor cukne takrat. Probaj še malo dvignit obrate motorja in spet opazuj. Tuljavo se da za silo testirat tako da jo poliješ z vodo, da je cela mokra in probaš vžgat avto. Če vžge in normalno lavfa je OK. Če pa cuka le na obratih poglej filter goriva. Lahko pa je tudi kakšen senzor temperature, senzor pretoka zraka itd. Najbolje da pelješ na servis, pa ti postavijo diagnozo
 
[ReNe]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne nov 11, 2007 11:56 am
Kraj: MAribor

Napisal/-a [ReNe] Ne jan 13, 2008 11:08 am

Primoz_86 je napisal/-a:Če so kabli vidiš tako, da ponoči odpreš havbo in poslušaš in gledaš če kje iskra skače. Ponavadi je kar glasno slišat, ko preskoči, pa tudi motor cukne takrat. Probaj še malo dvignit obrate motorja in spet opazuj. Tuljavo se da za silo testirat tako da jo poliješ z vodo, da je cela mokra in probaš vžgat avto. Če vžge in normalno lavfa je OK. Če pa cuka le na obratih poglej filter goriva. Lahko pa je tudi kakšen senzor temperature, senzor pretoka zraka itd. Najbolje da pelješ na servis, pa ti postavijo diagnozo


Torej če prav razumem če tuljavo polijem z vodo in je izpravna more avto delovat normalno? Ker jaz imam na moji 406 sldeč problem. Ko je avto hladen cuka v nizkih obratih. Včasih pri menjavanju prestave avto enostavno vgasne. Se pa v motorju sliši preskakovanje isker. Jaz sem mislil da je to normalno. Je možno da so tuljave zanič?

PS: Enkrat sem dolival olje in sem polil po glavi motorja. Glavo sem našprical z motorsprejem in seveda spral z vodo. Posledično sta delovala samo dva cilindra dokler se ni vse posušilo.
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak Po jan 14, 2008 12:47 pm

Ja možno je da je zanič če ti cuka od takrat ko si spral z vodo.Probaj vzet dol vžihalne tuljave in vse lepo spihat in posušit.Lahko da ti je oje prišlo kje not do svečk ki so v takem kanalu pa ti tam prebija.Jas še zmeraj nisem odkril vzroka cukanja PM.
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ To jan 15, 2008 12:08 am

Meni je avto tako cukal po menjavi zobatega jermena .. in smo kasneje ugotovili da je pri menjavi mehanik uničo neki senzor za predvžig.. tisti senzor smo zamenjali in deluje sedaj normalno .. aia se je pa tudi malenkost poznalo na porabi ker je bil senzor crkno .. sicer nimava enakega motorja ampak upam da ti to vseeno kako pomaga ;)
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak To jan 15, 2008 5:09 pm

Najlepša hvale vsem za trud,napako sem odkril.VŽIGALNE TULJAVE so bile zanič.Tako da če bo gdo imel podobem primer ve kaj zamenjat.
 
Matjaž87
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne jan 30, 2005 4:20 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Matjaž87 Ne dec 13, 2009 12:21 pm

Pozdravljeni
mtki so na 406 pregorele leve zarnice parkirna in kratka ....kratko sem zamenju parkirno pa ne znam??
slikica kdo ve kašna fora je za dol snet ker neb rad kej polomu pa še zima je k plastika rada poka :roll:

slikica
Priponke
DSC01001B.JPG
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne dec 13, 2009 1:21 pm

Ne prčkaj tam, kjer si obkrožu :roll: . Po tistim je motorček za el. nastavitev višine svetl. snopa. Parkirna se nahaja pod pokrovom levo od označenega z zeleno.
 
Matjaž87
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne jan 30, 2005 4:20 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Matjaž87 Ne dec 13, 2009 10:14 pm

Jao pa res... oops hvala
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov